iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

ffdejager 12-11-12 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarijnG (Bericht 852457)
Kan iemand mij zeggen die ook een simlockvrije iPhone mag gaan ophalen of ze hetzelfde hebben ontvangen?

Stond ook bij mij, ook ik heb absoluut simlock vrij besteld!

MarijnG 12-11-12 21:33

Ok, top! bedankt voor de bevestiging ;)
Ik heb meerdere bestelling op naam van andere familieleden thuis. als ik een kopie van hun paspoort neem + de mail op hun naam. zou ik ik die dan ook meekrijgen?

scoop1 12-11-12 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarijnG (Bericht 852460)
Ok, top! bedankt voor de bevestiging ;)
Ik heb meerdere bestelling op naam van andere familieleden thuis. als ik een kopie van hun paspoort neem + de mail op hun naam. zou ik ik die dan ook meekrijgen?

jazeker. Kopie van ID van de reserveerder plus kopie Email komt perfect uit!
Begin altijd met eerst alleen de geprinte email te wijzen aan de medewerker!
Pas als hij/zij vraagt naar ID wijs de kopie van de ID.
Als hij/zij niets vraagt, wijs je ook NIETS..

Let op, neem wel een Kleurenkopie van de ID mee...
heb het meegemaakt dat sommige medewerkers een zwarte kopie meer kijken en zoeken dan bij een kleuren kopie :d

Maar komt zeker goed. In elke geval is Amsterdam veel Cooler dan Oberhausen.
Daar is echt erg :p


Heb ook mail. Adam en Oberhausen weer morgen :D

parv 12-11-12 21:52

scoop1 gebruikt magic

MarijnG 12-11-12 22:14

Even offtopic: ik zoek een goede bescherming voor m'n iPhone 5, maar hou wel van hem zonder case in de handen te hebben.. een sleeve beschermt volgens mij minstens even goed, toch? weet er iemand mooie passende sleeves hiervoor? thanks!

pro 13-11-12 08:54

Hallo allemaal,

heb weer het geluk dat ik vandaag 2x een iPhone 5 16GB zwart mag halen.
Maar.....ik kan vandaag echt niet naar Amsterdam...

Mocht iemand belang bij de reservering hebben, stuur me dan een berichtje.
De eerste mag de reservering van me hebben en kan vandaag 2 stuks iPhone ophalen!

iindoow 13-11-12 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pro (Bericht 852551)
Hallo allemaal,

heb weer het geluk dat ik vandaag 2x een iPhone 5 16GB zwart mag halen.
Maar.....ik kan vandaag echt niet naar Amsterdam...

Mocht iemand belang bij de reservering hebben, stuur me dan een berichtje.
De eerste mag de reservering van me hebben en kan vandaag 2 stuks iPhone ophalen!

Jammer dat t geen 32 gb versie was, anders had ik em wel overgenomen. :( Denk je dat je die 2x16 kan ruilen met 32? Want 16x2 is toch 32 :D

cello38 13-11-12 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pro (Bericht 852551)
Hallo allemaal,

heb weer het geluk dat ik vandaag 2x een iPhone 5 16GB zwart mag halen.
Maar.....ik kan vandaag echt niet naar Amsterdam...

Mocht iemand belang bij de reservering hebben, stuur me dan een berichtje.
De eerste mag de reservering van me hebben en kan vandaag 2 stuks iPhone ophalen!

Pro ik heb er wel belang bij heb je de reservering nog?

fllex 13-11-12 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iindoow (Bericht 852588)
Jammer dat t geen 32 gb versie was, anders had ik em wel overgenomen. :( Denk je dat je die 2x16 kan ruilen met 32? Want 16x2 is toch 32 :D

Nee 16x2 is 32 GB met alle componenten dubbel

piksels 13-11-12 20:16

Hi allen,

Heb 5 weken lang met 2 email adressen gereserveerd, nooit raak.

Gisteren gereserveerd voor toestel met abonnement, en kreeg gelijk die avond een mailtje. Vandaag naar de Apple store gegaan, en ik kon zonder problemen de iphone los kopen.

Volgens mij kunnen zij nergens zien of je met of zonder abonnement hebt gereserveerd, dus gewoon reserveren met abonnement, en los kopen ;)

16gb zwart

Schroale 13-11-12 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piksels (Bericht 852791)
Hi allen,

Heb 5 weken lang met 2 email adressen gereserveerd, nooit raak.

Gisteren gereserveerd voor toestel met abonnement, en kreeg gelijk die avond een mailtje. Vandaag naar de Apple store gegaan, en ik kon zonder problemen de iphone los kopen.

Volgens mij kunnen zij nergens zien of je met of zonder abonnement hebt gereserveerd, dus gewoon reserveren met abonnement, en los kopen ;)

16gb zwart

Precies, zei ik toch? 😉

piksels 13-11-12 20:22

Yes sir! Thank you :P

iindoow 13-11-12 20:26

LOL, ik ga morgen proberen te reserveren met abbonement. Thx voor de tip.

sont 13-11-12 20:30

Dan ben ik benieuwd. Vandaag ook alleen voor vast gekozen.


Edit!!
Weer niets . 4 verschillende email adressen, 4 verschillenden Ip's ,verschillende tijden, en vast ,helaas.....

Justincase 13-11-12 21:13

Zo te zien is 16gb zwart en wit goed leverbaar? Maar 32gb zwart niet!

Vandaag weer vast 32gb zwart gereserveerd, en weer niets.
Maar het is wel duidelijk hoe scoop1 aan zijn bestellingen kwam terwijl de rest van de wereld op een houtje beet

sont 13-11-12 21:33

Die zal wel weer beet hebben .:p

Fresh 13-11-12 22:15

Vandaag heb ik een iPhone 5 opgehaald. Ik had hem gereserveerd met abonnement, maar kon hem gewoon los kopen. Volgens de medewerker kan iedereen met een reserverings-e-mail de iPhone 5 naar keuze los of met abonnement kopen. Zonder reservering is de iPhone 5 alleen met abonnement te krijgen. Ik moest wel de geprinte reservering en mijn ID-kaart tonen.

Leuk detail: Ik had een dubbele reservering gedaan en toegekend gekregen, maar slechts 1 iPhone 5 gekocht. Bij de ingang hoorden we een man toevallig aan een Apple-medewerker vragen of hij een losse iPhone 5 zwart 16 GB kon kopen, maar hij kreeg een 'nee' als antwoord. Ik heb hem mijn tweede reservering aangeboden. De zwarte 16GB was precies het model, dat hij wilde kopen.
Ben even met hem meegelopen naar de verkoopbalie om mijn ID-kaart te tonen en een paar minuten later had de man ook een iPhone 5. Dolgelukkig natuurlijk.

scoop1 14-11-12 11:42

Dat ze in Amsterdam geen probleem van maken. Vast of Los.
Ik zweer heb nooit vast gereserveerd. Altijd Los!
Maar Gefeliciteerd die mensen die hebben gehad.
Amsterdam is echt veel COoler..
Alleen jammer genoeg dat Amsterdam geen briefjes van 500 accepteert of nauwlijks accepteert. Alleen max 200.


Citaat:

Terwijl Centro alles accepteert man :D

Vandaag weer ritje naar Oberhausen maken.
ICE word rijk van mij :p

Ik weet van oberhausen dat als je vast reserveert, hem nooit los meekrijgt, al val je daar

knallos 14-11-12 15:52

ik ben vorige week na 6 weken gewacht te hebbe bij the phone house. Toch maar naar de apple store gereden. En daar een witte 32gb met t-mobile abbo gehaald. Ze hadden genoeg voorraad dus een aanrader om even naar amsterdam te rijden.

scoop1 14-11-12 20:52

Niemand mail uit Amsterdam? :D


Citaat:

oberhausen wel...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.