iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

DrDecibel 19-11-12 21:40

Toch wel knap na bijna 2 maanden dat ze het eindelijk onder controle hebben ;-)

Joeri75 19-11-12 22:37

Idd dat is wel hè

SjonnieDragon 23-11-12 08:07

Kempovic,

In welke store was je waar ze het op voorraad hadden?

John

fllex 23-11-12 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SjonnieDragon (Bericht 855560)
Kempovic,

In welke store was je waar ze het op voorraad hadden?

John

Er is op dit moment maar één store, die in Amsterdam;)

Royofzo 23-11-12 15:54

Oke, interessant nieuws.. ik heb op de site van Apple vorige week een 16 GB wit besteld, status nu 'artikelen worden verwerkt'.

Als ik morgen naar Amsterdam zou gaan, Apple Store, en ik koop daar los een 16GB wit, kunnen ze dan daar mijn lopende bestelling annuleren? Duurt alleen even voordat ik mijn geld van de online bestelde terug heb dan.. ;)

FlorisVanRooij 23-11-12 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo (Bericht 855675)
Oke, interessant nieuws.. ik heb op de site van Apple vorige week een 16 GB wit besteld, status nu 'artikelen worden verwerkt'.

Als ik morgen naar Amsterdam zou gaan, Apple Store, en ik koop daar los een 16GB wit, kunnen ze dan daar mijn lopende bestelling annuleren? Duurt alleen even voordat ik mijn geld van de online bestelde terug heb dan.. ;)

Wanneer de artikelen nog worden verwerkt kan jijzelf de bestelling annuleren. Kunnen ze overigens niet bij de Apple Store doen.

Royofzo 23-11-12 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij (Bericht 855676)
Wanneer de artikelen nog worden verwerkt kan jijzelf de bestelling annuleren. Kunnen ze overigens niet bij de Apple Store doen.

Ja dat snap ik, maar dan zouden ze me wel in de store kunnen helpen om te annuleren (zodat ik zeker weet dat het annuleren gelukt is) en vervolgens daar een iPhone meenemen..

Ben benieuwd, ik ga morgen sowieso even langs de store dus mocht het lukken horen jullie het! :)

Roos79 23-11-12 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo (Bericht 855677)
Ja dat snap ik, maar dan zouden ze me wel in de store kunnen helpen om te annuleren (zodat ik zeker weet dat het annuleren gelukt is) en vervolgens daar een iPhone meenemen..

Ben benieuwd, ik ga morgen sowieso even langs de store dus mocht het lukken horen jullie het! :)

Moet je thuis zelf regelen en het geld duurt denk een dag of 10 oid;)

Royofzo 24-11-12 14:07

Ik kan inmiddels bevestigen dat de Apple Store Amsterdam volop iPhones op voorraad heeft.

1 nadeel; enkel witte iPhone 5's 16GB, maar die wilde ik ook hebben. Ik heb de mijne zojuist gekocht dus :-D

demuuk 24-11-12 18:51

Hallo forumgenoten,

Vandaag ook gebeld met Apple Store Amsterdam, inderdaad alleen nog 16gb wit op voorraad.

Iemand enig idee wanneer de voorraad eindelijk eens voldoende gaat zijn? Voor kerst?!

Roos79 24-11-12 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demuuk (Bericht 855862)
Hallo forumgenoten,

Vandaag ook gebeld met Apple Store Amsterdam, inderdaad alleen nog 16gb wit op voorraad.

Iemand enig idee wanneer de voorraad eindelijk eens voldoende gaat zijn? Voor kerst?!

Als je gewoon besteld via Apple heb je hem vrij snel in huis nu...

demuuk 24-11-12 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 855869)
Als je gewoon besteld via Apple heb je hem vrij snel in huis nu...

Wil hem eigenlijk openmaken voor die neus van ze, zodat evt. schade fabrieks-af meteen omgeruild kan worden...

Daan. 26-11-12 23:04

Als ik de iPhone bij de Apple store haal, krijg ik dan (gratis?) een nano simkaart? En kan die ter plekken in werking worden gezet, of moet ik hiervoor naar mijn provider?

Fresh 26-11-12 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daan. (Bericht 856424)
Als ik de iPhone bij de Apple store haal, krijg ik dan (gratis?) een nano simkaart? En kan die ter plekken in werking worden gezet, of moet ik hiervoor naar mijn provider?

Ja, je krijgt bij een losse iPhone 5 (op verzoek) er een nanosim van je provider bij. Thuis kun je die sim activeren op een webpagina van je provider.

Daan. 26-11-12 23:37

Is die nanosim gratis? En als ik het goed begrijp ben ik tot het activeren bereikbaar met mijn oude sim?

Fresh 27-11-12 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daan. (Bericht 856430)
Is die nanosim gratis? En als ik het goed begrijp ben ik tot het activeren bereikbaar met mijn oude sim?

Ja, de nanosim is bij de Apple Store gratis bij de aanschaf van een iPhone 5. Je huidige sim blijft normaal gezien werken totdat je nanosim is geactiveerd. Voor de specifieke details raadpleeg je (de website van) je telecomprovider.

Edit: Misschien moet ik me iets nuanceren. De Apple Store in Amsterdam heeft nanosims voor T-Mobile. KPN en Vodafone, maar misschien niet voor de submerken Ben, Hollandsnieuwe, Simyo etc. Ben je abonnee van zo'n submerk, of van een Belgische provider, dan zul je mogelijk via die provider een nanosim moeten bestellen. Vraag e.e.a. na bij de Apple Store, of bereid je gewoon goed voor op je aankoop van de iPhone 5. Ik had mijn nanosim al in bezit voor de aanschaf van de iPhone 5.

Daan. 27-11-12 00:57

Het gaat om een KPN abbonement. Natuurlijk, ik kan een nanosim halen voordat ik mijn iPhone 5 haal, maar als ik 'm bij Apple gratis krijg en meteen kan activeren, waarom niet?

Fresh 27-11-12 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daan. (Bericht 856440)
Het gaat om een KPN abbonement. Natuurlijk, ik kan een nanosim halen voordat ik mijn iPhone 5 haal, maar als ik 'm bij Apple gratis krijg en meteen kan activeren, waarom niet?

Jij krijgt meteen een nanosim van KPN mee.
Vraag gewoon of ze hem voor je willen activeren. Ik denk dat ze je daarvoor naar de Genius Bar zullen sturen. Wellicht kun je de nanosim gemakkelijk zelf online activeren als je thuis bent. De Apple Store in Amsterdam kan je vast goed adviseren.

Roos79 27-11-12 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daan. (Bericht 856440)
Het gaat om een KPN abbonement. Natuurlijk, ik kan een nanosim halen voordat ik mijn iPhone 5 haal, maar als ik 'm bij Apple gratis krijg en meteen kan activeren, waarom niet?

In de KPN winkel is deze ook gratis enkel bij bestellen via I net niet...

fllex 27-11-12 09:47

Wat een topservice bij de Store :d had mijn iPhone bij de belcompany gehaald maar het scherm / behuizing kraakte als je er zachtjes op drukte. Kreeg in de store meteen een vervanger mee :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.