iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Royofzo 27-11-12 11:25

Klopt, je krijgt meteen een gratis nano-sim in de Store. Ze activeren hem ook meteen in de winkel, zodat je naar buiten loopt met een werkende iPhone 5 ;-)

demuuk 27-11-12 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo (Bericht 856512)
Klopt, je krijgt meteen een gratis nano-sim in de Store. Ze activeren hem ook meteen in de winkel, zodat je naar buiten loopt met een werkende iPhone 5 ;-)

Krijg ik ook een gratis nano-sim van KPN als ik een simlockvrije iPhone 5 koop?

Royofzo 27-11-12 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demuuk (Bericht 856610)
Krijg ik ook een gratis nano-sim van KPN als ik een simlockvrije iPhone 5 koop?

Ja hoor, bij de kassa even aangeven dat je een nanosim van KPN wilt en dan krijg je die er zo bij!

demuuk 27-11-12 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo (Bericht 856612)
Ja hoor, bij de kassa even aangeven dat je een nanosim van KPN wilt en dan krijg je die er zo bij!

Scheelt dus 20€! Had dat bij simlockvrije niet verwacht..

Roos79 27-11-12 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demuuk (Bericht 856622)
Scheelt dus 20€! Had dat bij simlockvrije niet verwacht..

In de winkel halen had je ook niks gekost ;)

SrbinYU 27-11-12 18:52

Had gister de apple store Amsterdam gebeld en ze zeiden mij dat ze de iphone 5 niet op voorraad meer hadden, weet iemand misschien wanneer ze op voorraad komen?

demuuk 27-11-12 20:24

@Roos79
KPN rekent hier toch echt een euri of 20 voor.

Roos79 27-11-12 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demuuk (Bericht 856675)
@Roos79
KPN rekent hier toch echt een euri of 20 voor.

Nou dan heb ik zeker mazel gehad heb er niks voor betaald...
Ja als ik hem on line zou bestellen maar nu gewoon in de kpn winkel zo mee gekregen.
Ow en ze wisten dat ik weg ging bij ze ;)

Mirella 27-11-12 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SrbinYU (Bericht 856642)
Had gister de apple store Amsterdam gebeld en ze zeiden mij dat ze de iphone 5 niet op voorraad meer hadden, weet iemand misschien wanneer ze op voorraad komen?

Ik heb gister (tegen begin van de middag) ook de Apple store Amsterdam gebeld en mij werd verteld dat de iPhone 5 16 GB wit nog ruim op voorraad was en ze sowieso de dag konden doorkomen. Ik moest namelijk vanuit Groningen komen, dus wou wel zeker weten dat ze beschikbaar waren. Uiteindelijk ben ik ivm werk toch niet naar Amsterdam gegaan. Maar nu ik jouw berichtje lees ben ik blij dat ik niet meer ben geweest, want het had waarschijnlijk geen nut gehad.

SrbinYU 27-11-12 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mirella (Bericht 856681)
Ik heb gister (tegen begin van de middag) ook de Apple store Amsterdam gebeld en mij werd verteld dat de iPhone 5 16 GB wit nog ruim op voorraad was en ze sowieso de dag konden doorkomen. Ik moest namelijk vanuit Groningen komen, dus wou wel zeker weten dat ze beschikbaar waren. Uiteindelijk ben ik ivm werk toch niet naar Amsterdam gegaan. Maar nu ik jouw berichtje lees ben ik blij dat ik niet meer ben geweest, want het had waarschijnlijk geen nut gehad.

Belde rond 3 uur in de middag, ze zeiden dat die net uitverkocht was.

Mirella 27-11-12 22:15

Balen dat de voorraad zo snel op is gegaan bij de Apple store A'dam!

Ik vraag me af of het niet sneller is om de IPhone gewoon via de online Apple Store te bestellen omdat vanaf vandaag de levertijd nog maar een week is!

demuuk 27-11-12 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 856676)
Nou dan heb ik zeker mazel gehad heb er niks voor betaald...
Ja als ik hem on line zou bestellen maar nu gewoon in de kpn winkel zo mee gekregen.
Ow en ze wisten dat ik weg ging bij ze ;)

Zeker lucky dan ja!

Amien 29-11-12 10:53

Ben ook dagelijk bezig om aan te melden op de apple site : Zwart 32GB
Wil 'm zelfs met abonnement .. Geen reactie. En volgens mij is het kansloos om te gaan rijden zonder een reservering.

Via websites is ie ook niet te krijgen :(

Iemand die nog wat weet? Randstad

fllex 29-11-12 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amien (Bericht 857092)
Ben ook dagelijk bezig om aan te melden op de apple site : Zwart 32GB
Wil 'm zelfs met abonnement .. Geen reactie. En volgens mij is het kansloos om te gaan rijden zonder een reservering.

Via websites is ie ook niet te krijgen :(

Iemand die nog wat weet? Randstad

Ik zou gewoon bellen met de Apple Store. Vaak kun je met abo gewoon een iPhone zonder reservering meenemen! Dat werd mij 3 weken geleden iig verteld in de store.

ridmaur 05-12-12 17:02

Ligt het aan mij of is online reserveren voor ophalen iPhone 5 in A'dam Apple Store niet meer mogelijk. Ik zie geen link op de Apple pagina die daadwerkelijk een reservering toelaat, en ook met de app krijg ik telkens te zien dat iPhone niet te reserveren is. Kan iemand dit bevestigen?

Joeri75 05-12-12 18:28

Tja idd heb het ook zelf nog eens geprobeerd . Maar de pagina die ik kreeg hier in deze topic wijst gewoon door naar de Nederlandse Apple store om online workshops bij te wonen

demuuk 05-12-12 19:06

Reserveren werkt al een paar dagen niet meer.

Joeri75 05-12-12 19:07

Dan heb ik nog over 3 weken geluk gehad

oetrenoe 05-12-12 19:29

heb iphone 5 32 gb wit zondagavond besteld via apple online krijgt hem morgen binnen, super snel nu

fllex 06-12-12 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ridmaur (Bericht 858759)
Ligt het aan mij of is online reserveren voor ophalen iPhone 5 in A'dam Apple Store niet meer mogelijk. Ik zie geen link op de Apple pagina die daadwerkelijk een reservering toelaat, en ook met de app krijg ik telkens te zien dat iPhone niet te reserveren is. Kan iemand dit bevestigen?

Zal wel voldoende voorraad zijn nu dat het niet meer nodig is om te reserveren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.