iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

XIII 15-11-12 23:39

En daarom opnieuw een groot aantal berichten gewist.

Verpest het nou a.u.b. niet voor de rest en hou je aan ons verzoek.

n1mber 15-11-12 23:56

Mijn Excuses dacht dat ik met mijn eerdere berichten niet de regels overtrad.

Vandaag mail! er is eindelijk een zwarte iPhone 5 16gb gereserveerd voor mij. Maar na weken reserveren komt deze net te laat. Ik zal de reservering annuleren....zo doe ik iemand anders er ook een plezier mee.

Niekark 16-11-12 04:21

Ik heb hem ook geanuleerd

Joeri75 16-11-12 09:03

Ik heb hem gisteren gaan halen eindelijk . Ze zijn daar echt vriendelijk . En je kan met alles betalen daar . Cash . Krediet kaart of bankkaart .

akkermansm 16-11-12 18:34

Vandaag mijn iPhone 5 16GB zwart, na 2 weken reserveren opgehaald.
Geweldig apparaat !!!

Vreemde van het ophalen is dat je jezelf niet hoeft te legitimeren en de e-mail niet gevraagd wordt. Store medewerker zoekt je naam op in de lijst en legt vervolgens zijn iPad weg met de app nog open en dan zie je alle namen staan. Een kwaadwillend iemand kan de namen opnemen en vervolgens anderen informeren en dan kunnen zij een iPhone ophalen.
Wat is in zo'n geval het nut van weken reserveren wanneer de medewerkers zelf zich niet aan de regels houden.
Maar goed, ik ben nu een gelukkige iPhone 5 gebruiker

Joeri75 16-11-12 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door akkermansm (Bericht 853712)
Vandaag mijn iPhone 5 16GB zwart, na 2 weken reserveren opgehaald.
Geweldig apparaat !!!

Vreemde van het ophalen is dat je jezelf niet hoeft te legitimeren en de e-mail niet gevraagd wordt. Store medewerker zoekt je naam op in de lijst en legt vervolgens zijn iPad weg met de app nog open en dan zie je alle namen staan. Een kwaadwillend iemand kan de namen opnemen en vervolgens anderen informeren en dan kunnen zij een iPhone ophalen.
Wat is in zo'n geval het nut van weken reserveren wanneer de medewerkers zelf zich niet aan de regels houden.
Maar goed, ik ben nu een gelukkige iPhone 5 gebruiker

Ik moest zelfs mijn eigen naam invullen op de iPad .. Tja een typische Belgische naam komen daar ook niet elke dag tegen denk ;-)

Fresh 16-11-12 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door akkermansm (Bericht 853712)
Vandaag mijn iPhone 5 16GB zwart, na 2 weken reserveren opgehaald.
Geweldig apparaat !!!

Vreemde van het ophalen is dat je jezelf niet hoeft te legitimeren en de e-mail niet gevraagd wordt. Store medewerker zoekt je naam op in de lijst en legt vervolgens zijn iPad weg met de app nog open en dan zie je alle namen staan. Een kwaadwillend iemand kan de namen opnemen en vervolgens anderen informeren en dan kunnen zij een iPhone ophalen.
Wat is in zo'n geval het nut van weken reserveren wanneer de medewerkers zelf zich niet aan de regels houden.
Maar goed, ik ben nu een gelukkige iPhone 5 gebruiker

Ik moest afgelopen dinsdag de hele handel laten zien; e-mail en ID-kaart.
Misschien worden ze langzaamaan flexibeler, omdat de toevoer van de iPhone 5 op gang komt.

Joeri75 16-11-12 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 853786)
Ik moest afgelopen dinsdag de hele handel laten zien; e-mail en ID-kaart.
Misschien worden ze langzaamaan flexibeler, omdat de toevoer van de iPhone 5 op gang komt.

Dat denk ik ook en voelde het ook aan de verkoper had de kleurling en was echt heel vriendelijk tegen mij

rosh 16-11-12 23:50

Laatste tijd krijgen veel minder mensen mail. Is het zo erg :-(

jann91 17-11-12 15:37

heb m ook eindelijk! wat snel vergeleken met de 4!

Hiddeh 17-11-12 19:51

Ik mag vroegtijdig contract verlengen (niet echt, oude sim only wordt beëindigd) dus vroeg me af of dit mogelijk is bij de store in adam.

Is dus niet een echte verlenging, wordt me speciaal aangeboden op de telfort site waar ik zo een iphone 5 kan bestellen maar waar hij wel slecht te krijgen is.

scoop1 17-11-12 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hiddeh (Bericht 853992)
Ik mag vroegtijdig contract verlengen (niet echt, oude sim only wordt beëindigd) dus vroeg me af of dit mogelijk is bij de store in adam.

Is dus niet een echte verlenging, wordt me speciaal aangeboden op de telfort site waar ik zo een iphone 5 kan bestellen maar waar hij wel slecht te krijgen is.

Telfort en KPN en Hi doen aan Lease Toestel he.
Dat weet je wel hopelijk?

Zo ja, dan kun je zeker naar de Apple Store gaan en daar je abonnement verlengen..
En je krijgt de iPhone mee..

Let wel op, bij nummerbehoud moet je 1-3dgn wachten totdat de provider het goedgekeurd heeft en dan pas krijg je de iphone mee

Hiddeh 17-11-12 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 853994)
Telfort en KPN en Hi doen aan Lease Toestel he.
Dat weet je wel hopelijk?

Zo ja, dan kun je zeker naar de Apple Store gaan en daar je abonnement verlengen..
En je krijgt de iPhone mee..

Let wel op, bij nummerbehoud moet je 1-3dgn wachten totdat de provider het goedgekeurd heeft en dan pas krijg je de iphone mee

Ja dat weet ik. Maar me iPhone 3gs is sinds deze week slecht aan het functioneren en kan niet in 1x 700euro ophoesten.

Stoor me wel erg aan die toestellease, betaald veel te veel voor de telefoon die niet jouw eigendom is.

Iedereen hier zou toestellease afraden?

rosh 17-11-12 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hiddeh (Bericht 853998)
Ja dat weet ik. Maar me iPhone 3gs is sinds deze week slecht aan het functioneren en kan niet in 1x 700euro ophoesten.

Stoor me wel erg aan die toestellease, betaald veel te veel voor de telefoon die niet jouw eigendom is.

Iedereen hier zou toestellease afraden?

welke tarief neem of krijg je bij telfort icm iPhone 5 ?

Telfort:

12mnd is 75eur per maand incl toestel lease van 57eur en 300min van 8eur en 500mb data van 10eur... = totaal €75 per maand. = Jaarbasis €900

24mnd is 53eur per maand incl toestel lease van 36eur en 300min van 7eur en 500mb data van 10eur.. = totaal €53 per maand. = 2 Jaarbasis €1272


Stel je neemt dat bij Tmobile:

12mnd is 60.50eur per/mnd en 429.95eur eenmalig. (300min + 1750MB data)
Totaal op jaarbasis is €1155.95.

24mnd is 30.25eur 3/mnd en €149.95eur eenmalig. (300min + 1750MB Data)
Totaal op 2jaarbasis is €1511.20.

De tarieven/vergoedingen om de iPhone over te nemen na 12mnd of 24mnd is niet bekend, maar er gaan geruchten dat bij 12mnd je eenmalig zeker minimaal €300 gaat betalen en bij 24mnd eenmalig €200. "dit is alleen een gerucht"!

Dus als je ff vergelijkt, kom je bij beide ongeveer hetzelf uit na 1 of 2 jr.

1 voordeel bij de lease is, geen eenmalige betaling iPhone aan het begin van de abonnement plus de service die je krijgt. Stel iPhone gaat stuk ofzo, krijg je binnen 24uur een nieuwe/vervangende toestel enzo)
Er is wel eenmalige vergoeding, maar dat is pas als je abo periode voorbij is en dit is niet verplicht

Succes :cool:

Hiddeh 18-11-12 01:12

Het heet overigens 'overstappen' bij me, omdat ik me abo pas in juli afloopt maar ik wel (van telfort) kosteloos mag overstappen naar abo met toestel. Gaat dit ook in de apple store lukken?

Zoek ongeveer 300minuten, wat smsjes naar familie en 500mb internet

Bedankt voor die info over t-mobile, de verschillen zijn minimaal bij alle providers, dat zie ik al jaren. Ik dacht ook dat er een onderzoek naar prijsafspraken was?

rosh 18-11-12 07:41

Reserveren mensen nog iphone 5 of heeft iedereen al iPhone 5...

De markt zo snel verzadigd?!

kleine jan 18-11-12 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rosh (Bericht 853807)
Laatste tijd krijgen veel minder mensen mail. Is het zo erg :-(

32 uur later...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rosh (Bericht 854037)
Reserveren mensen nog iphone 5 of heeft iedereen al iPhone 5...

De markt zo snel verzadigd?!

:confused:

kempovic 19-11-12 16:32

Was net in de store: iPhones op voorraad los, mensen in de rij... Maar voorlopig volop te krijgen. Mijn vraag aan mevrouw: 'blijft dit zo?' Antwoord: 'zolang er voorraad is meneer'...

Dus.

atonba 19-11-12 19:19

Net op de tijd voor de feestdagen dus. Zullen wel overuren draaien daar in China nu.

Joeri75 19-11-12 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atonba (Bericht 854540)
Net op de tijd voor de feestdagen dus. Zullen wel overuren draaien daar in China nu.

Dat denk ik inderdaad al wel langer ze


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.