iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

wesselvanoyen 26-09-12 23:19

#iPhone5nl it is

SenneV 27-09-12 01:20

Ik verklaar mezelf gek, maar ik ga er donderdagnacht toch maar staan!:p Is wel de eerste keer maar wil het gewoon een keertje mee maken. Dus misschien een beetje een domme vraag, maar hoe zit het precies met naar de wc gaan als je in die rij staat? ik ga er namelijk alleen naar toe, omdat geen enkel van mn vrienden gek genoeg is om met me mee te gaan!;)

Cindychoo 27-09-12 07:42

Daar ben ik ook benieuwd naar

markmg 27-09-12 07:53

waarom Donderdag voor de deur staan? 80% zo niet meer van de iphones in NL zijn met abonnement.. kijk naar vraag en aanbod op marktplaats dat is veel minder dan met de vorige modellen

swennl 27-09-12 08:11

Ik sta er rond 00:30, nu hopen dat het droog blijft! Ben ook in m'n uppie omdat niemand zo gek is!
Maar als iedereen in z'n eentje is zijn we toch nog met z'n alle..
Zal vast wel gezellig zijn in de kou :p

Nu nog hopen dat de Nederlandse Apps snel worden bijgewerkt!

Emper 27-09-12 08:35

En wat nemen jullie mee als nachtdoorkompakket?

iScorpio 27-09-12 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SenneV (Bericht 826899)
Dus misschien een beetje een domme vraag, maar hoe zit het precies met naar de wc gaan als je in die rij staat? ik ga er namelijk alleen naar toe, omdat geen enkel van mn vrienden gek genoeg is om met me mee te gaan!;)

Gewoon afspraken maken met de mensen om je heen in de rij. Zij zullen ook wel eens een plasje moeten doen ;) Je kan dan gewoon even uit en in de rij.

thierrz 27-09-12 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 826940)
Gewoon afspraken maken met de mensen om je heen in de rij. Zij zullen ook wel eens een plasje moeten doen ;) Je kan dan gewoon even uit en in de rij.

Ah! Hier was ik ook al benieuwd naar! Was al bang dat ik het niet vol zou houden.

Ik ben echt zo benieuwd hoe het wordt!!

Yellbell 27-09-12 09:15

Hoeveel mensen denken jullie dat er zullen zijn vannacht? Net zo'n drukte als in Oberhausen? Enig idee wat de voorraad is? Ik ben er vannacht ook, waarschijnlijk één van de weinige meiden :-)

Hoe lossen jullie het op met de nanosimkaart?

thierrz 27-09-12 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yellbell (Bericht 826961)
Hoeveel mensen denken jullie dat er zullen zijn vannacht? Net zo'n drukte als in Oberhausen? Enig idee wat de voorraad is? Ik ben er vannacht ook, waarschijnlijk één van de weinige meiden :-)

Hoe lossen jullie het op met de nanosimkaart?

Ik heb geen idee hoe druk het word, denk niet zo druk als oberhausen, meeste mensen bestellen of nemen abbo.

Ik heb de nano sim kaart gewoon besteld bij Hi. Binnen 2 dagen in huis! :-)

swennl 27-09-12 09:24

Nano simkaart heb ik al gehaald, gewoon bijgeknipt tot een microsim.. (uit het kaartje wat ik van de provider heb gekregen..)

Yellbell 27-09-12 09:29

Heb je die nanosimkaart dan zelf kleiner geknipt? Hoe ziet hij er eigenlijk uit? Kun je die gewoon bij de T-Mobile shop ook al halen?

Nikooos 27-09-12 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swennl (Bericht 826973)
Nano simkaart heb ik al gehaald, gewoon bijgeknipt tot een microsim.. (uit het kaartje wat ik van de provider heb gekregen..)

Wow.. een nanosim bijknippen naar een microsim!
En dan te bedenken dat er een nanosim in je iPhone5 moet. Erg knap! :D

http://1.androidauthority.com/wp-con...Nano-SIM-1.jpg

Yellbell 27-09-12 09:35

Duhhhh andersom ;-)

swennl 27-09-12 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 826984)
Wow.. een nanosim bijknippen naar een microsim!
En dan te bedenken dat er een nanosim in je iPhone5 moet. Erg knap! :D

http://1.androidauthority.com/wp-con...Nano-SIM-1.jpg

Je krijgt zon "crerditcard" achtig pasje om je nano sim heen toch? Dan kan je hem toch gewoon niet uitdrukken maar eromheen knippen zodat hij een microsim is. Op deze manier kan je hem nog even in je oude iPhone gebruiken en morgenochtend uitdrukken...

iScorpio 27-09-12 09:40

Bij de Apple Store Amsterdam is de rij voor de iPhone 5 begonnen! (via @sskbrtrtt) Twitter / onemorething: Bij de Apple Store Amsterdam ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 09:46 ----------

Update: iPhone 5 al online te reserveren in de NL Apple store!? Klik op de link:

https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

scoop1 27-09-12 09:50

Gereserveerd :-)

XIII 27-09-12 09:53

"Reserveren" is een groot woord, want de "optie" vervalt vanavond weer?

Desalniettemin heel erg bedankt voor de link; ik heb een poging gewaagd.

Nieny 27-09-12 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yellbell (Bericht 826961)
Hoeveel mensen denken jullie dat er zullen zijn vannacht? Net zo'n drukte als in Oberhausen? Enig idee wat de voorraad is? Ik ben er vannacht ook, waarschijnlijk één van de weinige meiden :-)

Hoe lossen jullie het op met de nanosimkaart?

Haha, fijn om te lezen dat er nog een dame in de rij gaat staan! Ik wil vannacht ook gaan, maar was bang dat er bijna geen vrouwen in de rij zouden staan. :)

iScorpio 27-09-12 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 827011)
"Reserveren" is een groot woord, want de "optie" vervalt vanavond weer?

Dit is de tekst die er bij staat:
De handigste manier om een iPhone te kopen, is er eentje te reserveren en vervolgens bij de Apple Store op te halen. Je hoeft alleen maar de gewenste Store en het gewenste iPhone-model te kiezen. Als er een iPhone beschikbaar is, ontvang je vanavond nog een e-mail met daarin de tijd waarop je je iPhone morgen kunt ophalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen met daarop dezelfde naam als op je reservering.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.