iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

boemeles 27-09-12 10:14

Ik denk dat die reservering niet veel uithaalt, ik vermoed dat die voor de dagen na de lancering is. Net zoals nu in Duitsland het geval is.

kleine jan 27-09-12 10:14

Gereserveerd!

bedankt voor het delen :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 10:15 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boemeles (Bericht 827047)
Ik denk dat die reservering niet veel uithaalt, ik vermoed dat die voor de dagen na de lancering is. Net zoals nu in Duitsland het geval is.

eerst maar eens afwachten hoe de voorraden zijn volgende week.. kan nooit kwaad te reserveren in ieder geval :D

BRK 27-09-12 10:18

Ik denk ook niet dat deze reservering enige betekenis heeft. Ik ga dan ook gewoon morgenochtend naar de Apple Store, ook al zou ik vanavond een mail krijgen.

isneaker 27-09-12 10:22

Ik reken nergens op. Ik verwacht geen mail van Apple te krijgen over de reservering dus ik ga morgen richting de Apple store.

SenneV 27-09-12 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 826939)
En wat nemen jullie mee als nachtdoorkompakket?

Ben ik ook wel benieuwd naar. En een stoeltje lijkt me ook wel heel handig op zich!;)

swennl 27-09-12 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 827045)
probeer ff andere webbrowser.....
iemand had net zelfde probleem.. andere webbrowser wel gelukt..

en er zijn 1000tal mensen hetzelfde aan het doen nu.. reserveren.. dus ff F5 en nog keer proberen :D


Thanks!! :D

Nieny 27-09-12 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yellbell (Bericht 827043)
Ha Nieny, wat leuk! Hoe laat ga je? Heb je Twitter?

Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en de laatste trein komt om half 1 's nachts aan in Amsterdam, dus ik denk dat ik er dan rond 1 uur ben. Ik wacht nog wel even af of ik vanavond een mail over de reservering krijg, maar anders ga ik met de laatste trein richting Amsterdam.
Hoe laat ga jij?

Nee, ik heb geen Twitter helaas

Emper 27-09-12 10:36

Apple Store Amsterdam gebeld, ze waren verbaast over deze link en gingen het uitzoeken. Ze bellen mij nog terug.

Yellbell 27-09-12 10:37

Citaat:

Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en de laatste trein komt om half 1 's nachts aan in Amsterdam, dus ik denk dat ik er dan rond 1 uur ben. Ik wacht nog wel even af of ik vanavond een mail over de reservering krijg, maar anders ga ik met de laatste trein richting Amsterdam.
Hoe laat ga jij?
Ik ga om 12u, maar ben er dan pas om 02.30. Moet van ver komen helaas. Heb de nachttrein richting het Noorden. Klinkt zo lekker ver weg zo ;-) Ik zal je vast wel zien dan vannacht! Wij kunnen elkaar wel makkelijker herkennen als de rest van de Applemaniacs ;-)

Nieny 27-09-12 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yellbell (Bericht 827072)
Ik ga om 12u, maar ben er dan pas om 02.30. Moet van ver komen helaas. Heb de nachttrein richting het Noorden. Klinkt zo lekker ver weg zo ;-) Ik zal je vast wel zien dan vannacht! Wij kunnen elkaar wel makkelijker herkennen als de rest van de Applemaniacs ;-)

We komen beiden van ver dus. Geloof alleen dat ik net van de andere kant van het land kom haha.... Hier uit Groningen vertrekt de laatste trein al rond 22 uur :rolleyes:.... Anders was ik ook ietsje later gegaan...
Haha, ja ik denk het ook wel... ;)

NoticeNL 27-09-12 10:42

Reservering geplaatst, dank voor de link :) Ben er nog niet over uit of ik recht uit mn werk ga en rond half 1 bij de Store ben, of eerst nog ff langs huis ga en er rond kwart over twee ben... Tot vannacht ergens iig ^^

isneaker 27-09-12 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 827071)
Apple Store Amsterdam gebeld, ze waren verbaast over deze link en gingen het uitzoeken. Ze bellen mij nog terug.

And there you go. Don't count on anything..

blingbling 27-09-12 10:55

Ook maar gereserveerd.
Ik acht de kans klein, maar als ik om 9 uur bericht krijg dan kan ik nog besluiten om niet te gaan vanavond. Maar daar ga ik maar niet van uit :P

jojost1 27-09-12 11:14

Sta er om 19:00, @joost_akker op Twitter, #iPhone5NL! :D

v1tje 27-09-12 11:40

Stel ik sta er morgen om 8 uur, wat denken jullie, te laat?

jojost1 27-09-12 11:41

Als jullie jullie iCloud Mail sturen, kunnen we ook met z'n allen Shared Fotostream uit gaan proberen? Ik nodig jullie uit? :)

Emper 27-09-12 11:42

Ik heb me.com kan dat ook?

Madvillain 27-09-12 11:46

Ik denk dat vroeg in de rij staan nergens voor nodig is, ik heb regelmatig gelezen dat er in A'dam MEER dan GENOEG voorraad is. Het feit dat er online gereserveerd kan worden betekent al in principe dat ze meer telefoon hebben dan de rij lang is. Dit mechanisme zorgt er dan voor de verkoop op dag 1 te maximaliseren.

Ik ga niet in de rij staan, om een uur of 12 check ik de status. En dan kijk ik wel of ik even naar Adam rijd.
anders gewoon online.

Apple heeft er baat bij zoveel mogelijk te units te verkopen, want na de eerste release is de hype er wel vanaf.

'Create a demand, then flood the market' is de verkoop strategy
vrij vertaalt: vaag blijven, moelijk doen, stoken en dan BAM!, duizenden exemplaren tegen je voorhoofd aan plakken.


lekker weertje ook om aan te sluiten: http://www.buienradar.nl/

scoop1 27-09-12 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Madvillain (Bericht 827159)
Ik denk dat vroeg in de rij staan nergens voor nodig is, ik heb regelmatig gelezen dat er in A'dam MEER dan GENOEG voorraad is. Het feit dat er online gereserveerd kan worden betekent al in principe dat ze meer telefoon hebben dan de rij lang is. Dit mechanisme zorgt er dan voor de verkoop op dag 1 te maximaliseren.

Ik ga niet in de rij staan, om een uur of 12 check ik de status. En dan kijk ik wel of ik even naar Adam rijd.
anders gewoon online.

Apple heeft er baat bij zoveel mogelijk te units te verkopen, want na de eerste release is de hype er wel vanaf.

zoooww.. hier hebben we meneer/mevrouw met de GlazenBol :P

Niet zorgen maken mensen... we gaan gewoon rustig gaan, de aanbod is hoger dan de vraag :D

jojost1 27-09-12 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 827153)
Ik heb me.com kan dat ook?

iOS6 is altijd raak ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.