iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

thierrz 27-09-12 09:55

Ook gereserveerd, maar ga wel in de rij staan vanavond! Bedankt voor de link!

XIII 27-09-12 09:59

Ja, maar er stond ook dat je het later nog maar eens moet proberen als je vanavond geen mail hebt (daaruit leid ik af dat de optie na 1 dag vervalt - en ik vrees dat er vandaag nog geen voorraad is).

We zullen zien... Ik heb er 1 gereserveerd. Zou super zijn als ik vanavond mail van Apple heb!

BRK 27-09-12 10:00

Is dit bindend? Ik heb het inmiddels ook gedaan, maar het is hopelijk niet zo dat als je straks in de rij gaat staan en er eentje weet te bemachtigen, dat je die gereserveerde ook moet kopen en met twee toestellen staat :P.

scoop1 27-09-12 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 827020)
Ja, maar er stond ook dat je het later nog maar eens moet proberen als je vanavond geen mail hebt (daaruit leid ik af dat de optie na 1 dag vervalt - en ik vrees dat er vandaag nog geen voorraad is).

We zullen zien... Ik heb er 1 gereserveerd. Zou super zijn als ik vanavond mail van Apple heb!

jazker... zou super zijn,... we hopen allemaal..

ik zou denken, jij als MOD, heb er al een iPhone 5 :P

XIII 27-09-12 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 827022)
ik zou denken, jij als MOD, heb er al een iPhone 5 :P

Zie mijn profiel: ik heb slechts een 3GS... (vanaf dag 1 dat die uit was)

thierrz 27-09-12 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BRK (Bericht 827021)
Is dit bindend? Ik heb het inmiddels ook gedaan, maar het is hopelijk niet zo dat als je straks in de rij gaat staan en er eentje weet te bemachtigen, dat je die gereserveerde ook moet kopen en met twee toestellen staat :P.

Je bent niet verplicht om een iPhone te kopen als je gereserveerd hebt! :)

BRK 27-09-12 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thierrz (Bericht 827025)
Je bent niet verplicht om een iPhone te kopen als je gereserveerd hebt! :)

Dat is mooi. Wel apart dat deze link verder nergens op de site los te vinden is, of heb ik niet goed gezocht? Ik ben wel benieuwd of dit reserveringssysteem echt gaat werken. En wat nou als jullie vanavond een mail krijgen met daarin een tijd dat je je iPhone 5 kan ophalen, gaan jullie dan alsnog in de rij staan?

BB-Tjai 27-09-12 10:04

Ook gereserveerd.
Beste lijkt me wachten tot 9 uur vanavond, krijg je geen mail dan pas besluiten om in de rij te staan.
Als je wel een bericht krijgt is het alleen maar TOP van apple. Kan je gewoon een nachtje slapen en vrijdag ophalen.
Oberhausen was eeeen ******chaos!! Dus hoop dat het voor de wachtenden beter is geregeld in Amsterdam, moet haast wel.

thierrz 27-09-12 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BRK (Bericht 827028)
Dat is mooi. Wel apart dat deze link verder nergens op de site los te vinden is, of heb ik niet goed gezocht? Ik ben wel benieuwd of dit reserveringssysteem echt gaat werken.

Ja vind ik ook apart! Misschien hebben ze deze pagina alvast aangemaakt, maar nog niet helemaal in de website doorgevoerd. We zullen zien...:d

swennl 27-09-12 10:05

Wat? iPhone reserveren bij Apple?

Guest-20180925190238 27-09-12 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 827024)
Zie mijn profiel: ik heb slechts een 3GS... (vanaf dag 1 dat die uit was)

Betekent dat dat er binnenkort een iPhone 3GS met OB in de aanbieding is :)

iScorpio 27-09-12 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BRK (Bericht 827028)
Dat is mooi. Wel apart dat deze link verder nergens op de site los te vinden is, of heb ik niet goed gezocht?

Is ontdekt door iemand van GoT die de DE in NL heeft veranderd :).

scoop1 27-09-12 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swennl (Bericht 827033)
Wat? iPhone reserveren bij Apple?

YES... is geen garantie of zekerheid dat je 1 krijgt, maar een stap voor de iPhone 5 in NL :-)

probeer je geluk maar:

https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

:D

thierrz 27-09-12 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swennl (Bericht 827033)
Wat? iPhone reserveren bij Apple?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 826997)

Update: iPhone 5 al online te reserveren in de NL Apple store!? Klik op de link:

https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

Zie link! :)

swennl 27-09-12 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 827035)
Is ontdekt door iemand van GoT die de DE in NL heeft veranderd :).

Heb je een link?

Ow, hij stond er al!

Emper 27-09-12 10:10

Ik heb ook gereserveerd en als ik geen bevestiging krijg, dan kom ik ook vanacht.
Bedankt voor het melden van de reservering!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nieny (Bericht 827013)
Haha, fijn om te lezen dat er nog een dame in de rij gaat staan! Ik wil vannacht ook gaan, maar was bang dat er bijna geen vrouwen in de rij zouden staan. :)


Yellbell 27-09-12 10:11

Ha Nieny, wat leuk! Hoe laat ga je? Heb je Twitter?

swennl 27-09-12 10:11

Als ik probeer te reserveren krijg ik "Error occurred while communicating with the server"

scoop1 27-09-12 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swennl (Bericht 827044)
Als ik probeer te reserveren krijg ik "Error occurred while communicating with the server"

probeer ff andere webbrowser.....
iemand had net zelfde probleem.. andere webbrowser wel gelukt..

en er zijn 1000tal mensen hetzelfde aan het doen nu.. reserveren.. dus ff F5 en nog keer proberen :D

BB-Tjai 27-09-12 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swennl (Bericht 827044)
Als ik probeer te reserveren krijg ik "Error occurred while communicating with the server"

Kreeg ik ook op mijn Mac, heb het toen met mobiel geprobeerd en zowaar gelijk gelukt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.