iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

kooimens 06-10-12 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833795)
Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

Of we vanavond een mailtje kunnen verwachten? Hoe zit het nu precies met reserveren, is het loten of niet? Zo niet, wat dan wel?

Kunnen ze geen levensgroot bord op het leidscheplein hangen met de tekst: "Apple Store betreden en vragen om een Iphone 5 met abbo? DOE HET NIET!"

kleine jan 06-10-12 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833795)
Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

Wie regelt de broodjes voor je dit keer?
Je kan toch niet zonder mij en mister Blender op iphone jacht? :d
beetje not done dit!

alvani 06-10-12 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833795)
Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

Uiteraard wil ik graag weten of er vandaag weer nieuwe voorraad voor de losse verkoop is binnen gekomen. Maar ik betwijfel of je daar een fatsoenlijk antwoord op krijgt. :)

IPhoneandipad2 06-10-12 16:17

Ik heb zojuist me iPhone daar opgehaald. En voor jullie nagevraagd of er nog voorraad was. Medewerker zei dat er genoeg voorraad was voor abbo's maar voor losse verkoop is er niks meer. Dus ik acht de kans klein voor diegene die het los willen kopen dat ze een mail krijgen.

scoop1 06-10-12 17:13

oh jee.... na zolang wachten en proberen via reserveren scoor je eindelijk een iPhone. Rij helemaal naar Amsterdam en dan maak het volgende mee:

Citaat:

Ik heb zojuist mijn iphone 5 32 gb opgehaald. Ik heb 3 iphones mogen uitpakken. De eerste 2 hadden beide last van scuffing terwijl de eerste niet eens opstartte...De derde was enigzins schadevrij... Trouwens er wordt aangeraden om te blijven reserveren. Maar mijn excuses voor het openen van 2 iphones , die worden immers niet meer verkocht, tenzij je het niet erg vindt om 800 euro neer te leggen voor een beschadigd toestel...
:(

wouwout 06-10-12 17:24

Ben vanmiddag in de Apple Store Amsterdam geweest. Er was nog voldoende voorraad, maar toen ik zei dat ik een Vodafone Zakelijk abonnement had (om te verlengen) was het feest meteen over. Zakelijke abonnementen kunnen ze niet verlengen. Teleurstellende ervaring.

Heb nu wel goed de iPhone 5 kunnen bekijken, de witte vind ik in het echt veel mooier dan op foto/film. Bij de zwarte was dat juist andersom, die viel een beetje tegen.

Gekkenhuis verder, druk druk druk.

arankamiroucha 06-10-12 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouwout (Bericht 833852)
Ben vanmiddag in de Apple Store Amsterdam geweest. Er was nog voldoende voorraad, maar toen ik zei dat ik een Vodafone Zakelijk abonnement had (om te verlengen) was het feest meteen over. Zakelijke abonnementen kunnen ze niet verlengen. Teleurstellende ervaring.

Heb nu wel goed de iPhone 5 kunnen bekijken, de witte vind ik in het echt veel mooier dan op foto/film. Bij de zwarte was dat juist andersom, die viel een beetje tegen.

Gekkenhuis verder, druk druk druk.

Er was dus genoeg voorraad voor abo's?

alvani 06-10-12 17:50

[QUOTE=scoop1;833842]
Ik heb zojuist mijn iphone 5 32 gb opgehaald. Ik heb 3 iphones mogen uitpakken. De eerste 2 hadden beide last van scuffing terwijl de eerste niet eens opstartte...De derde was enigzins schadevrij... Trouwens er wordt aangeraden om te blijven reserveren. Maar mijn excuses voor het openen van 2 iphones , die worden immers niet meer verkocht, tenzij je het niet erg vindt om 800 euro neer te leggen voor een beschadigd toestel...
/QUOTE]

Maar waar halen ze dan ineens die 2 extra iPhones vandaan?

mrsrossi 06-10-12 17:56

Uit de "abonnementen voorraad" waarschijnlijk, aangezien die er genoeg zijn

Stijntje 06-10-12 18:29

Kneiters, ik heb m'n 4s verkocht vorigeweek, ik heb m online besteld en elkedag stipt 9 uur gereserveerd maar helaas!

Hopelijk hoor ik vanavond iets!

chim 06-10-12 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje (Bericht 833873)
Kneiters, ik heb m'n 4s verkocht vorigeweek, ik heb m online besteld en elkedag stipt 9 uur gereserveerd maar helaas!

Hopelijk hoor ik vanavond iets!



Voor hoe veel heb je hem verkocht?
welke type\kleur ?

Stijntje 06-10-12 19:12

Ik had mijn iPhone 4s 16GB Zwart swap toestel 2 weken oud verkocht voor 400,-

Goodmushin 06-10-12 19:14

Wat bedoel je trouwens met scuffers? out of de box beschadigingen?

chim 06-10-12 19:28

Iemand al een mail ontvangen? :confused:
hier iig nog niet.

MetalElectric 06-10-12 19:36

Nog geen email helaas, maar kan nog. Bedankt voor gesprekken uploaden Scoop ;)

scoop1 06-10-12 19:40

nee nog geen mail...

ik denk vanaf 19.50u beginnen de 1e mail meldingen binnen te komen..

wachten het nog ff af :-(

alwaysleft 06-10-12 19:53

nog steeds geen mail, ik pies alweer ernaast :rolleyes:

Bartjed 06-10-12 19:54

Kan nog tot 21u

scoop1 06-10-12 19:57

officieeel tot 20.55u. En dan is het EINDE :D


(het kan zijn dat mensen hem later ontvangen, drukke mail server, maar Apple Stuurt de Laatste afhaalbericht niet later dan 20.55u. Bevestigd door Apple Ierland die ik vandaag aan de lijn had voor Support)
(Zn Nederlands was perfect)

alwaysleft 06-10-12 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjed (Bericht 833932)
Kan nog tot 21u

ok, klopt....maar meestal rond 8 uur komen de mailtjes binnen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.