iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

chim 05-10-12 09:59

goed bezig Scoop1.
Ikheb deze week 2x naar oberhausen gereden en vorige week 2x gebeld. Volgens mij heeft het geen zin meer maar alleen maar via de link bestelen.
wat ik vreemd vind is dat elke dag hoor ik alleen dat een iemand kan de iphone ophalen en niet meerdere mensen. vreemd

arankamiroucha 05-10-12 10:04

Toch nog iemand gebeld, hooray!
Nou, weer een stukje hoop erbij..

Bartjed 05-10-12 10:15

Ik zit te wachten op de volgende die gebeld heeft en mij gaat vertellen dat ze in Amsterdam beweren dat er geen voorraad is binnengekomen...tenminste, zo ging dat gister...

StefanKollaart 05-10-12 10:32

Net geprobeerd te bellen, het is een beetje druk.

scoop1 05-10-12 10:40

WEER GEBELD NET.. NU EEN DAME AAN DE LIJN GEHAD.. NOGMAALS....

ze hebben VOORRAAD GEKREGEN, NIET VOOR LOSSE VERKOOP MAAR VOOR RESERVERINGSYSTEEM.

WIE VANDAAG VANAF 09U RESERVEERT MAAKT KANS!!!
ER IS GEEEN SPRAKEN VAN ENKEL VORM VAN LOTING!!
WIE HET EERSTE RESERVEERT OM 09.00U, DIE KRIJGT OOK EERSTE BERICHT!

VOLGENS HAAR WETEN IS ER GISTER NAAR NIEMAND EEN MAIL GESTUURD...

afwachten jongens en meisjes :D

GyZmo 05-10-12 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chim (Bericht 832810)
Ik vindt het erg jammer. Apple speelt spelletjes met hen getrouwe klanten. Ik snap het wel marketing okey jullie hadden een leuk mensen voor de winkels. Ik vind dat Apple mag ook iets meer vertellen over wanneer zou het wel beschikbaar, groot bedrijf als Apple kan wel iets meer weten over hen productie en levering.

ik denk dat de iphone 5 zal beschikbaar pas als mensen zouden stopen met het onzin reserveren want dit is precies wat Apple wil.

Erg jammer. Ze hebben leuk producten maar dit gaat te ver.

Ooooh ik denk niet dat dit met marketing te maken heeft hoor. Ik denk dat de voorraad effectief is uitgeput. Moest dit te maken hebben met marketing dan verkochten ze elke dag wel een 10-tal telefoons. Zo blijft de hype en gaan de mensen effectief actief op zoek.

Erg vind ik dit niet. Het is spannend en maakt het ontvangen van de iPhone nog zo leuk. De vergelijking van het opbouwen van de spanning naar Sinterklaas toe gaat hier goed op ;)

arankamiroucha 05-10-12 10:41

Like a kid in a candystore.. :P

GyZmo 05-10-12 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 833020)
WEER GEBELD NET.. NU EEN DAME AAN DE LIJN GEHAD.. NOGMAALS....

ze hebben VOORRAAD GEKREGEN, NIET VOOR LOSSE VERKOOP MAAR VOOR RESERVERINGSYSTEEM.

WIE VANDAAG VANAF 09U RESERVEERT MAAKT KANS!!!
ER IS GEEEN SPRAKEN VAN ENKEL VORM VAN LOTING!!
WIE HET EERSTE RESERVEERT OM 09.00U, DIE KRIJGT OOK EERSTE BERICHT!

VOLGENS HAAR WETEN IS ER GISTER NAAR NIEMAND EEN MAIL GESTUURD...

afwachten jongens en meisjes :D

Begrijp ik het goed dat jij nu 2x belt op korte tijd??
En je hebt al een iPhone 5 :confused:

scoop1 05-10-12 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GyZmo (Bericht 833024)
Begrijp ik het goed dat jij nu 2x belt op korte tijd??
En je hebt al een iPhone 5 :confused:

dat klopt helemaal....

ik heb er 10 nodig... dus ik vecht er ook vooor :d

StefanKollaart 05-10-12 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 833027)
dat klopt helemaal....

ik heb er 10 nodig... dus ik vecht er ook vooor :d

10? Je wilt een week met een keer opladen kunnen?

bertpo 05-10-12 10:50

van tweakers:

"En ik kan direct weer bevestigen dat dit niet zo is volgens een medewerker. Ik kom net van de telefoon af met een apple store medewerker en die vertelde mij:

Alles dat we vandaag binnen krijgen en al hebben gaat naar contracten toe (dus verkoop met een abbo) en niet de losse verkoop in."

StefanKollaart 05-10-12 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertpo (Bericht 833032)
van tweakers:

"En ik kan direct weer bevestigen dat dit niet zo is volgens een medewerker. Ik kom net van de telefoon af met een apple store medewerker en die vertelde mij:

Alles dat we vandaag binnen krijgen en al hebben gaat naar contracten toe (dus verkoop met een abbo) en niet de losse verkoop in."

Vraag is dan: is dit voor abbo mensen die reserveren of gewoon verkoop in de store zelf.

Bartjed 05-10-12 10:57

Haha, hier gaan we weer...

lollipopii 05-10-12 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertpo (Bericht 833032)
van tweakers:

"En ik kan direct weer bevestigen dat dit niet zo is volgens een medewerker. Ik kom net van de telefoon af met een apple store medewerker en die vertelde mij:

Alles dat we vandaag binnen krijgen en al hebben gaat naar contracten toe (dus verkoop met een abbo) en niet de losse verkoop in."

Wat is de link naar die pagina van tweaker?

BreeeZe 05-10-12 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollipopii (Bericht 833037)
Wat is de link naar die pagina van tweaker?

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 - iPods, iPhones & iTunes - GoT

iTed 05-10-12 11:04

Volgens mij praten ze over verschillende reserveringssystemen? Via de normale apple site kom je op geen enkele manier op een reserveringspagina voor iPhone (wel iPad), dus volgens mij doen ze niks met de reserveringen die we maken....

Op de duitse site kom je wel op een reserveringspagina. Daar wellicht wel kans....

arankamiroucha 05-10-12 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTed (Bericht 833047)
Volgens mij praten ze over verschillende reserveringssystemen? Via de normale apple site kom je op geen enkele manier op een reserveringspagina voor iPhone (wel iPad), dus volgens mij doen ze niks met de reserveringen die we maken....

Op de duitse site kom je wel op een reserveringspagina. Daar wellicht wel kans....


Je kan er wel degelijk komen, het is alleen een beetje omslachtig.
Helemaal aan het einde van Apple vind je een klein zinnetje, waar staat; 'Ga naar de Apple Online Store, bel naar 0800 0200 570, bezoek een Apple Store of zoek een reseller.'
Als je dan op Apple Store klikt, verschijnt de pagina waar je door kan klikken naar het reserveringssysteem.

StefanKollaart 05-10-12 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTed (Bericht 833047)
Volgens mij praten ze over verschillende reserveringssystemen? Via de normale apple site kom je op geen enkele manier op een reserveringspagina voor iPhone (wel iPad), dus volgens mij doen ze niks met de reserveringen die we maken....

Op de duitse site kom je wel op een reserveringspagina. Daar wellicht wel kans....

Ze verwijzen vanuit hun winkel ook naar die pagina, was er gister en toen verwezen ze me door naar exact de pagina die hier gepost is.

scoop1 05-10-12 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTed (Bericht 833047)
Volgens mij praten ze over verschillende reserveringssystemen? Via de normale apple site kom je op geen enkele manier op een reserveringspagina voor iPhone (wel iPad), dus volgens mij doen ze niks met de reserveringen die we maken....

Op de duitse site kom je wel op een reserveringspagina. Daar wellicht wel kans....

dit is niet waaar!!

ga naar apple.nl/amsterdam

scroll ff door naar beneden dan zie je de iPhone 5 en blauw "MEER INFORMATIE"en als je hierop klikt, dan kom je op de volgende pagina waar groot een blauw knop is met daarop "RESERVEER" en als je hierop klikt, dan zit je in de RESERVERINGSYSTEEM van de iPhone5 en niet ipad ofzo!

en dit zijn de stappen die de medewerkers van apple store ook zeggen om te volgen!
het moet via apple.nl/amsterdam en dan iphone5 en dan reserveren!
niet anders!:D

iTed 05-10-12 11:17

Verrek, da's goed verstopt... (en anders als op de duitse versie...). Ik ga weer van vrees naar hoop...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.