iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

markmg 05-10-12 14:59

re
 
kan je ook een simonly abbo afsluiten en los toestel erbij kopen ?:d

Marvie 05-10-12 15:05

Daar zat ik ook al aan te denken :D

lollipopii 05-10-12 15:56

Wat is nu de voordeligste sim-only abonnement voor bij de iphone? (prijs en belminuten/sms/mb verhouding)

DrDecibel 05-10-12 16:04

Ik denk dat we nu nog een keer moeten bellen om te vragen of er wat is binnen gekomen :D

BreeeZe 05-10-12 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833241)
Ik denk dat we nu nog een keer moeten bellen om te vragen of er wat is binnen gekomen :D

Agreed :d:d

Er is vandaag echt te weinig onzekerheid in dit topic :p

DrDecibel 05-10-12 16:16

precies, lijkt het er nu te veel op dat we misschien wel bericht gaan krijgen....


Scoop, sta je al in de wacht ;)

gigap4 05-10-12 16:18

Hang nu aan de lijn. Nog 5 wachtenden...

DrDecibel 05-10-12 16:22

ben benieuwd wat voor verhaal er nu weer wordt opgehangen

Dliggy 05-10-12 16:24

Liep gister langs de Apple Store (toen 'ie al dicht was) en zag inderdaad zo'n bordje staan met reserveren is het handigst etc.

kooimens 05-10-12 16:34

Zojuist gebeld. Naast de vraag voor de reparatie van me Iphone 4 ook snel naar de voorraad gevraagd:

Slechts nieuws. Voorraden gaan hard. (allemaal abbonementen) Er komen wel bijna iedere dag kleine voorraden binnen. Doordat de voorraad zo hard gaat kunnen we losse toestellen voorlopig vergeten.

Het is overigens wel duidelijk denk ik. Ze houden volgens mij gewoon aan het eind van iedere dag een standaard vastgestelde eindvoorraad voor verkoop met abbo's aan. Neemt de verkoop van abbo's af of komen er meer/grotere toevoegingen aan deze voorraad dan zal het "overschot" voor de losse verkoop worden gebruikt.

markmg 05-10-12 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kooimens (Bericht 833259)
Zojuist gebeld. Naast de vraag voor de reparatie van me Iphone 4 ook snel naar de voorraad gevraagd:

Slechts nieuws. Voorraden gaan hard. (allemaal abbonementen) Er komen wel bijna iedere dag kleine voorraden binnen. Doordat de voorraad zo hard gaat kunnen we losse toestellen voorlopig vergeten.

Het is overigens wel duidelijk denk ik. Ze houden volgens mij gewoon aan het eind van iedere dag een standaard vastgestelde eindvoorraad voor verkoop met abbo's aan. Neemt de verkoop van abbo's af of komen er meer/grotere toevoegingen aan deze voorraad dan zal het "overschot" voor de losse verkoop worden gebruikt.

hmm en ze zeggen juist dat het aparte voorraden zijn :confused:

Poert 05-10-12 17:05

Zojuist gebeld. Met mijn iPhone 4. Hij doet het nog. Nog maximaal 3 weken wachten via de online store. Fijn weekend.

Nee zonder grappen, die medewerkers weten het zelf ook niet meer, vraag me af of het niet mogelijk is om met een of andere gladde babbel die winkel binnen te lopen en een "alleen voor abonnement"-iPhone mee te krijgen als een los toestel?

markmg 05-10-12 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Poert (Bericht 833277)
Zojuist gebeld. Met mijn iPhone 4. Hij doet het nog. Nog maximaal 3 weken wachten via de online store. Fijn weekend.

Nee zonder grappen, die medewerkers weten het zelf ook niet meer, vraag me af of het niet mogelijk is om met een of andere gladde babbel die winkel binnen te lopen en een "alleen voor abonnement"-iPhone mee te krijgen als een los toestel?

Maandag geprobeerd met een laptop .. oh vergeten ..doe er ook ff een iphone 5 bij .... trapte ze helaas niet in ... :mad:

gigap4 05-10-12 17:30

Ook ik heb net even gebeld naar de apple store in Amsterdam. Een vriendelijke medewerker gesproken. Begon het gesprek met te zeggen dat ze deze vragen vast al meer hebben gehad, maar ik stelde hem toch. Hebben jullie de iPhone 5 simlockvrij? Hij zei dat er extreem veel vraag naar de iPhone 5 was en dat ze alleen nog maar iPhone 5's met contract hebben verkocht. Hij wist nog niet te vertellen wanneer de iPhone 5 voor de losse verkoop van start ging en zij mij dat ik het beste elke dag zo snel mogelijk na 9 uur moet reserveren om kans te maken. En wie weet heb je dan de volgende dag een iPhone 5!

Heb hem ook gevraagd of het niet verstandig was om een pagina te openen met informatie hoe je het beste de iPhone kunt bemachtigen, en levertijden enzovoort. Hij vond het een goed idee, maar dan moest de website om de 10 minuten uit de lucht voor een update. Dit was dus geen optie.

De mediamarkt begint over 3 maanden pas met de losse verkoop (ook gebeld).

De dixons kon nog enkele weken duren.

In het kort:We moeten gewoon geduld hebben! En ga je weekend maar vieren :D

lollipopii 05-10-12 19:59

Yes! Net email gekregen van Apple, ik kan morgen iphone 5 ophalen. Nog meer mensen met goed nieuws?

gigap4 05-10-12 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollipopii (Bericht 833383)
Yes! Net email gekregen van Apple, ik kan morgen iphone 5 ophalen. Nog meer mensen met goed nieuws?

Graag een printscreen van de mail als het kan. En heb je gereserveerd met of zonder abonnement?

flappah 05-10-12 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollipopii (Bericht 833383)
Yes! Net email gekregen van Apple, ik kan morgen iphone 5 ophalen. Nog meer mensen met goed nieuws?

Leuk! Gefeliciteerd! Hoe laat had je nu vanochtend gereserveerd??

deshak 05-10-12 20:02

En hoe laat had je gereserveerd? :D

lollipopii 05-10-12 20:04

Ik had om 9.00 uur gelijk gereserveerd, al de hele week. Nu eindelijk bericht, had eigenlijk niet veel van verwacht meer.

BreeeZe 05-10-12 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollipopii (Bericht 833390)
Ik had om 9.00 uur gelijk gereserveerd, al de hele week. Nu eindelijk bericht, had eigenlijk niet veel van verwacht meer.

Gefeliciteerd :)

Hoeveel GB en welke kleur?
En met of zonder abbo?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.