iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

bobinbottle 15-10-12 20:54

mooi, nadat ik gister voor het eerst lekker heb uitgeslapen op zondag, toch maar bij wakker worden een reservering geplaatst, en warempel....mail gekregen gisteravond:):):) kijk ik vandaag op mn apple-store app, staat daar ook netjes mn reservering in vermeld, geinig. ik dus net naar Amsterdam gecrost ,kom binnen meteen netjes te woord gestaan en binnen 5 minuten had ik mn witte 32 gig.medewerker pakt zn pin pad al en zegt dat wordt dus ...euro waarop ik nog vroeg van heb je een30 pins adapter erbij, nee zegt ie, ik zeg heb je dan misschien wel een nano sim erbij (los toestel) waarop hij ook nee antwoord.......ok.......dus ik stond met 7 min weer buiten. Nou meen ik dus in dit topic gelezen te hebben van mensen die een nano sim meekregen bij een los toestel??? en waarom geen 30 pin adapter in een apple store ,raaaaaaaaar

gollem 15-10-12 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 838390)
weer geen mail...wordt gek na 2,5 week proberen...pffff

sluit ik me bij aan. helemaal als je hoort als sommigen al twee keer bingo hebben

alwaysleft 15-10-12 20:55

niemand nog mail??

Tomac5 15-10-12 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bobinbottle (Bericht 838392)
mooi, nadat ik gister voor het eerst lekker heb uitgeslapen op zondag, toch maar bij wakker worden een reservering geplaatst, en warempel....mail gekregen gisteravond:):):) kijk ik vandaag op mn apple-store app, staat daar ook netjes mn reservering in vermeld, geinig. ik dus net naar Amsterdam gecrost ,kom binnen meteen netjes te woord gestaan en binnen 5 minuten had ik mn witte 32 gig.medewerker pakt zn pin pad al en zegt dat wordt dus ...euro waarop ik nog vroeg van heb je een30 pins adapter erbij, nee zegt ie, ik zeg heb je dan misschien wel een nano sim erbij (los toestel) waarop hij ook nee antwoord.......ok.......dus ik stond met 7 min weer buiten. Nou meen ik dus in dit topic gelezen te hebben van mensen die een nano sim meekregen bij een los toestel??? en waarom geen 30 pin adapter in een apple store ,raaaaaaaaar


Klopt. Ik kreeg een nano sim erbij voor niks. Storedude opperde het zelf. En die 30 pins naar lightning hebben ze nog niet liggen. Ik vroeg er ook naar

gollem 15-10-12 21:02

ik word hier zo langzamer hand echt SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN!

alwaysleft 15-10-12 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 838398)
ik word hier zo langzamer hand echt SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN!

ik ook, waarom bevoorrechten ze de mensen niet die iedere dag opnieuw reserveren. vanaf dag 1, lijkt me makkelijk te checken...niemand heeft dus mail gehad?

Justincase 15-10-12 21:03

9 o'clock has passed! Maar nog geen witte rook op alle fora?

Johanvdv 15-10-12 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 838398)
ik word hier zo langzamer hand echt SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN!

:d:d:d

Er is helemaal niks verstuurd volgens mij

alwaysleft 15-10-12 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johanvdv (Bericht 838401)
:d:d:d

Er is helemaal niks verstuurd volgens mij

idd, schandalig

bobinbottle 15-10-12 21:04

nou, dat bedoel ik dus, tegen mij zegt ie doodleuk dat die alleen voor abonnementen zijn, had ook geen zin om te zeggen' maar op het internet wordt gezegd....' dus ben maar weggegaan. nu heb ik dus eindelijk mn telefoon en heb ik dr nog geen poepstok aan:d

alwaysleft 15-10-12 21:06

haha, niemand heeft gewoon mail gehad. wat een lachertje!!

Merkie 15-10-12 21:06

Raar hoor, je kan volgens mij altijd een SIM-kaart krijgen.

gollem 15-10-12 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bobinbottle (Bericht 838403)
nou, dat bedoel ik dus, tegen mij zegt ie doodleuk dat die alleen voor abonnementen zijn, had ook geen zin om te zeggen' maar op het internet wordt gezegd....' dus ben maar weggegaan. nu heb ik dus eindelijk mn telefoon en heb ik dr nog geen poepstok aan:d

je kan je simkaart toch knippen

kleine jan 15-10-12 21:08

ik snap er niets van, ik heb maar 59 mailtjes gekregen en had er toch echt 60 verzonden?? iemand die hier ook ervaring mee heeft???

alwaysleft 15-10-12 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 838409)
ik snap er niets van, ik heb maar 59 mailtjes gekregen en had er toch echt 60 verzonden?? iemand die hier ook ervaring mee heeft???

sukkel, vind je jezelf nu grappig

gollem 15-10-12 21:10

ik begin er steeds meer over na te denken om een samsung te halen. na 3 weken een blackberry kan ik dat ding wel tegen de muur kapot gooien! GOD MAN SCHIET OP MET DIE *** IPHONE

Liisa 15-10-12 21:10

@bobinbottle , je had toch ook gewoon langs je provider kunnen gaan?

gollem 15-10-12 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 838409)
ik snap er niets van, ik heb maar 59 mailtjes gekregen en had er toch echt 60 verzonden?? iemand die hier ook ervaring mee heeft???

HAHAHA ik vind hem toch wel grappig...

alwaysleft 15-10-12 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 838411)
ik begin er steeds meer over na te denken om een samsung te halen. na 3 weken een blackberry kan ik dat ding wel tegen de muur kapot gooien! GOD MAN SCHIET OP MET DIE *** IPHONE

ik heb al 3 weken een philips gsm uit begin jaren '00 ;)

kleine jan 15-10-12 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 838410)
sukkel, vind je jezelf nu grappig

nee maar ik vind jou wel grappig :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.