iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Bechrissed 15-10-12 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fllex (Bericht 838321)
Praat niet zo stom, stel hij komt er door met 10 iPhones, lijkt het me niet dat hij ze ook alle 10 ophaalt. Die iphones hadden voor iemand anders kunnen zijn.

Hehe, en dan praat ik stom :)

Je zegt het zelf al, als hij 10 e-mails ontvangt en die niet alle 10 ophaalt dan is de rest dus inderdaad voor iemand anders. Wat is dan het probleem? dat de paar die hij niet ophaalt een dag langer in de winkel liggen totdat iemand anders ze ophaalt?

fllex 15-10-12 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bechrissed (Bericht 838323)
Hehe, en dan praat ik stom :)

Je zegt het zelf al, als hij 10 e-mails ontvangt en die niet alle 10 ophaalt dan is de rest dus inderdaad voor iemand anders. Wat is dan het probleem? dat de paar die hij niet ophaalt een dag langer in de winkel liggen totdat iemand anders ze ophaalt?

Dat is inderdaad het probleem ja :) nu moeten sommige mensen onnodig wachten. Maar jij snapt dat blijkbaar niet.

Justincase 15-10-12 19:36

Vandaag met 1 Lotto biljet weer op de bank!
Je hebt net zo als in de staatsloterij maar op 1 lot de jackpot.

Wel mijn Lucky numbers gebruikt met mijn Apple id.

gollem 15-10-12 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Justincase (Bericht 838331)
Vandaag met 1 Lotto biljet weer op de bank!
Je hebt net zo als in de staatsloterij maar op 1 lot de jackpot.

Wel mijn Lucky numbers gebruikt met mijn Apple id.

hahaha jaja daar gaan we weer! hopen dat de notaris goed gemutst is vandaag!

smec 15-10-12 19:38

Is er iemand die een van de afgelopen dagen een 16 GB wit heeft mogen ophalen? Ik probeer deze namelijk te reserveren maar heb het idee dat ze helemaal niet beschikbaar zijn?

gollem 15-10-12 19:51

iemand al prijs?

desteef 15-10-12 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fllex (Bericht 838325)
Dat is inderdaad het probleem ja :) nu moeten sommige mensen onnodig wachten. Maar jij snapt dat blijkbaar niet.

Los van het wachten heb ik het sterke vermoeden dat Klenie Jan een handelaar is die ze heus wel alle 10 zal afnemen.

Justincase 15-10-12 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door desteef (Bericht 838347)
Los van het wachten heb ik het sterke vermoeden dat Klenie Jan een handelaar is die ze heus wel alle 10 zal afnemen.

Voor een kleine man doet die grote bestellingen! :mad:

Poert 15-10-12 20:04

Hahaha, gênant gewoon die reacties op kleine jan. Ik geniet er stiekem van. Ook al zou hij een handelaar zijn, hij doet toch niks verkeerds? Jullie kunnen toch ook zijn trucjes uithalen?
Maar nee, jullie zoeken eerder comfort bij elkaar. Als we het dan toch over "verdienen" hebben. Verdienen jullie die iPhone meer dan anderen? Hey, sommigen van jullie hebben een 4s! Dan mogen degene met een 4 eerder hoor! Zie ik daar een 3Gs? Kom maar naar voren!
"Ik heb mijn iPhone 4(s) al weken eerder verkocht en nu zit ik met een leentoestel opgescheept." Is dat ook niet een vorm van handelen?

Jongens, prachtig dit. Ik kan wel een moraalridder gaan spelen en zeggen dat een iPhone een luxegoed is, maar let vooral niet op mij! Ik lees jullie reacties wel terwijl ik wacht op mijn iPhone..

kleine jan 15-10-12 20:07

kom op zeg, jullie geloven toch zelf niet dat ik 10 iphones mag ophalen he?

ik reken toch echt op 60 keer 2 = 120 iphones?? :D

gollem 15-10-12 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 838360)
kom op zeg, jullie geloven toch zelf niet dat ik 10 iphones mag ophalen he?

ik reken toch echt op 60 keer 2 = 120 iphones?? :D


haha ik hoop dat je dan ook 1 voor mij heb besteld? ;);)

mrsrossi 15-10-12 20:15

Wow, heb je wel een ton op je bankrekening? :D

Poert 15-10-12 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 838360)
kom op zeg, jullie geloven toch zelf niet dat ik 10 iphones mag ophalen he?

ik reken toch echt op 60 keer 2 = 120 iphones?? :D

Hahahaha dit vind ik nou echt humor!

eddegroot72 15-10-12 20:21

Zojuist witte 32gb opgehaald. Er komt elke dag wat voorraad binnen. Voor mensen met abonnement, niet reserveren gewoon langs gaan, zijn er voldoende.

Er is wel een probleem met wit 16gb die komt slecht binnen blijkbaar.

Succes vanavond met zijn allen. Gezien het feit dat ik gisteren mail heb gehad doe ik niet meer mee! Kansen moet naar degenen gaan die nog geen geluk hebben gehad.

Groet,

madridista 15-10-12 20:29

kan iemand mij vertellen hoe je je bestelling annuleert op de site, nadat me hebt betaald met bankoverschrijving. Please degene die hier ervaring mee heeft reageer even.

alwaysleft 15-10-12 20:38

nog dik 5 minuten en we weten of we mail hebben :p

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 20:45 ----------

iemand al beet?

joj3 15-10-12 20:45

Hier ook nog niets.

Justincase 15-10-12 20:48

Er zijn 87 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (63 leden en 24 gasten)

Nog niets

alwaysleft 15-10-12 20:53

weer geen mail...wordt gek na 2,5 week proberen...pffff

Tomac5 15-10-12 20:53

Zondag mijn iPhone opgehaald.
Open gemaakt met de Applestore dude. En jackpot! Er zat een erg klein maar zichtbaar krasje op de aluminium rand!
Zonde; ding gaat terug en hele achterkant de vuilnisbak in.
Ze hebben er bij de store rekening mee gehouden want kreeg meteen een andere.
Dus ophalen? Meteen checken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.