Regels verkoop iPhone iCultureforum discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) In de regels voor het iCulture forum staat; Citaat: De aanbieder moet drie maanden forumlid zijn OF als je korter lid bent - minimaal 50 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Regels aanscherpen voor de verkoop van producten op het forum? |
|||
Ja, laat ze er maar wat moeite voor doen. | 3 | 30,00% | |
Ja, maar minder scherp dan jij voorstelt. | 0 | 0% | |
Nee, ik stoor me niet aan deze berichten. | 7 | 70,00% | |
Geen mening. | 0 | 0% | |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Regels verkoop iPhone iCultureforum
In de regels voor het iCulture forum staat;
Citaat:
Dit soort mensen zouden na mijn mening hun producten niet via dit forum mogen verkopen, dat zorgt enkel en alleen voor vervuiling van het forum en al die verkooptopics doen af aan de normale onderwerpen welke door de vaste leden op het forum geplaatst worden. Hoe denken jullie daarover? Ik heb voor het gemak even een poll opgesteld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is over die verkoopregels al heel wat gepraat onder de mods. De regels zijn ook al verschillende keren aangepast.
Als het je echt stoort, blokkeer dan die forumonderdelen zodat ze niet meer zichtbaar zijn. Zo doe ik het ook. |
|
||||
|
||||
ja ben ik ook eens mee..
waarom maak jij druk om zulke verkopers... jij hoeft niets te kopen of je hoeft niet de advertenties te gaan lezen... ik vind persoonlijk hou je bezig met je eigen dingen en kijk niet naar anderen. De mods doen dat en nemen dan de regels die erbij horen... en het blokkeren van bepaalde gebruikers lijkt me een bruikbare tip/advies *mijn mening*
|
|||
|
|||
Zeg ik gooi alleen maar een lijntje op, een idee, een suggestie, een mogelijk verbeter punt, met als uitgangspunt om hier openlijk met elkaar over te discussiëren... nog geen eens vanuit het punt van 'tja ik vindt ze irritant dus ze moeten maar vertrekken'...
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
|
|