iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iStore reservering actie (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/126990-istore-reservering-actie.html)

Stijntje 07-10-12 21:12

Morgen weer proberen!

eddegroot72 07-10-12 21:35

Ik reserveer al heel de week 1x wit 16 en 1x wit 32, dus dat is ook geen garantie tot succes. Morgen weer een kans.

gosat 07-10-12 21:49

Ik doe ook mee. Ik ga voor de 16gb zwart. Het liefst afspreken doen we dan bij de Applestore zelf op het aangegeven tijdstip. Je zou hoe dan ook daarheen moeten als je ook een email zou krijgen. Ik kom overigens uit Utrecht.

Hopelijk geven we elkaar meer kans op een iphone 5!

MetalElectric 07-10-12 22:03

Ben benieuwd morgen,het moet vast wel minstens een iemand lukken.

arankamiroucha 08-10-12 08:37

Ik zal vandaag 2x 16gb wit reserveren :)

PascalHark 08-10-12 09:04

Bij mij blijft de reserveringspagina offline...

Stijntje 08-10-12 09:26

2x zwart 16GB en mijn vrouw 2x wit 16GB

ruwepit 08-10-12 10:34

Waarschijnlijk begrijp ik het niet maar ik zie het voordeel niet.
Als nu iedereen gewoon zelf zijn iPhone reserveert/besteld krijg je hem toch net zo snel en gewoon op naam.
Of nu 25 mensen er 2 bestellen of 50 mensen er 1 bestellen. Wat maakt dat uit aan de snelheid van leveren?

XIII 08-10-12 10:38

Het verschil is dat Apple waarschijnlijk loot en niet iedereen wordt ingeloot.

Je "verdubbelt" je kans dus door hieraan mee te doen.

ruwepit 08-10-12 11:11

Ik wil zeker niet negatief overkomen maar van dat loten heb ik nooit gehoord en mocht dat wel zo zijn dan nog zullen ze ook weer onder die bv 25 man die 2 stuks bestellen weer loten.
Dus dan blijft het nog hetzelfde?

Maar ik hoop dat iedereen die zijn iPhone snel wilt hebben deze ook snel zullen krijgen.

DrDecibel 08-10-12 12:13

En, is er al iemand geweest die er 2 kon halen en deze kon delen met mede forum lid???

Shockstrut 08-10-12 12:39

Heb de lijst weer geupdate.

FYI; je hoeft niet dagelijks te melden dat je weer een tweetal hebt gereserveerd, dat is een aanname die we hier toch wel mogen doen :) Tenzij je de kleur of opslag wijzigt, dan is een update voor de lijst gewenst.

Zelf zit ik een weekje in het buitenland, dus reserveren heeft tot volgende week helaas geen zin :(

Stijntje 08-10-12 12:47

Hoe word het eigenlijk verdeeld als er straks enkele telefoons beschikbaar zijn? word je toe gezegd of wie het eerst reageert of?

KriVa 08-10-12 13:08

Aangezien 16GB zwart ENORM populair is hier, ga ik vanaf morgen elke dag twee keer 32GB zwart reserveren, in de hoop die iets sneller te kunnen krijgen.

Shockstrut 08-10-12 13:23

@Stijntje:
Ik wil hier het initiatief deels bij de persoon die een email heeft ontvangen leggen. Het moet voor hem namelijk makkelijk zijn om de tweede iPhone aan een medelid te kunnen overhandigen. Als er dus iemand is die met hem/haar samen bij de iStore kan afspreken, dan lijkt mij dat dit de mooiste oplossing voor beide is.

Het zou fijn zijn als een email notificatie hier (ook) wordt gepost. Samen met hoe hij/zij de overhandiging van de tweede iPhone wilt afhandelen. Wie dit wordt zou dan op ´first react,first serve´ basis kunnen gaan.

@Kriva:
check :)

Stijntje 08-10-12 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shockstrut (Bericht 834752)
@Stijntje:
Ik wil hier het initiatief deels bij de persoon die een email heeft ontvangen leggen. Het moet voor hem namelijk makkelijk zijn om de tweede iPhone aan een medelid te kunnen overhandigen. Als er dus iemand is die met hem/haar samen bij de iStore kan afspreken, dan lijkt mij dat dit de mooiste oplossing voor beide is.

Het zou fijn zijn als een email notificatie hier (ook) wordt gepost. Samen met hoe hij/zij de overhandiging van de tweede iPhone wilt afhandelen. Wie dit wordt zou dan op ´first react,first serve´ basis kunnen gaan.

Dat is niet altijd even handig.. ik kan vanavond bevoorbeeld niet reageren. pas na 21.30

Misschien is loten iets ? getal onder de 10 ;-)

Shockstrut 08-10-12 14:03

Tja, ik denk dat het voor degene met 2 iPhones wel erg prettig is om zo snel mogelijk een afspraak te hebben voor die 2e iPhone. Hoe eerder er duidelijkheid is, des te fijner. Er zal altijd wel iemand zijn die niet voor een bepaald tijdstip kan reageren, daar kunnen we nu eenmaal moeilijk rekening mee gaan houden. Zo zit ik om de week in Zweden en/of werk in de avond en dat werk ook in mijn nadeel, maar dat is mijn probleem.

chim 08-10-12 14:05

Wie beheer de lijst. of doen we nu wie eerst dan mag hij hem hebben?

MetalElectric 08-10-12 14:07

Volgens mij is dat niet helemaal duidelijk nog, eerlijk is misschien de lijst afwerken, maar ik weet niet hoe anderen daar over denken.

chim 08-10-12 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MetalElectric (Bericht 834774)
Volgens mij is dat niet helemaal duidelijk nog, eerlijk is misschien de lijst afwerken, maar ik weet niet hoe anderen daar over denken.


We hadden het ook zaterdag al lang besproken. dacht ik. De gene die de topic heb gedaan mag de lijst beheren. Dus ik denk gewoon op basis van vertrouw dat degene een loting thuis zal maken en op de forum gaan posten.

Ik heb zelf Zaterdag een kleine lijst met de mensen en met de wens.
Misschien weet je het nog.
Anders kan zijn dat iemand wil een iphone voor een lid meedelen en dan moet beslist worden wie.

Ik zeg gewoon een lijst maken en dat posten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.