Beschikbaarheid iPhone 5 in Vodafone winkels discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe de beschikbaarheid van de iPhone 5 in de Vodafone winkels is, bij verlenging? Ik kan nergens de beschikbaarheid per winkel vinden, kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beschikbaarheid iPhone 5 in Vodafone winkels
Weet iemand hoe de beschikbaarheid van de iPhone 5 in de Vodafone winkels is, bij verlenging? Ik kan nergens de beschikbaarheid per winkel vinden, kan ook niet naar een winkel bellen?
Is een winkel sneller dan online bestellen bij Vodafone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je toch wil verlengen, loop dan ff langs de Apple store in Amsterdam
Die hebben er zeker 1 voor je op voorraad |
|
|||
|
|||
nee dat lukte helaas niet, ik heb een zakelijk vodafone abonnement en die werd niet verlengd in de apple store. Alleen 'normale' abonnementen.
|
|
||||
|
||||
zou ik er ff paar bellen
zullen toch wel paar hebben liggen |
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben ze voor zakelijke klanten altijd wel telefoons op voorraad liggen.
In ieder geval bij de Phonehouse. Je kan toch gewoon langs de winkel lopen en verlengen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid iPhone 5 | NH2505 | Koopinformatie België | 7 | 06-10-12 20:10 |
Wanneer komt de iPhone 5 in de winkels? | Aqua123 | Archief | 2 | 26-09-12 20:26 |
Beschikbaarheid iPhone in UK | demasterbaas | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 25-07-10 17:09 |
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-07-10 17:14 |
|
|