//

iPhone 5 aankopen of bestellingen via alle overige Webshops en Winkels in Nederland

iPhone 5 aankopen of bestellingen via alle overige Webshops en Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou handig zijn als wij de Koopinformatie en Koopervaringen over de iPhone 5 van alle Overige Webshops en Winkels in Nederland in deze topic ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-12, 17:00
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard iPhone 5 aankopen of bestellingen via alle overige Webshops en Winkels in Nederland

Het zou handig zijn als wij de Koopinformatie en Koopervaringen over de iPhone 5 van alle Overige Webshops en Winkels in Nederland in deze topic bespreken..

Dus niet over de aankopen/bestellingen via Apple Online Store of Apple Store Amsterdam!



Ik lees dat GSMPUNT.NL leveringen doen.
Ritel.nl weten wij al.

Niemand iets gehoord over Dixons en Mycom ?!
Daar kon je de iPhone 5 ook pre-orderen..
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-12, 17:05
JdeB0511 JdeB0511 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij deze dan ook het bericht uit de door mij begonnen thread:

Op 25 september 2012 heb ik mijn iPhone 5 16 GB Black besteld bij Belsimpel.nl. Omdat ik het toestel heb aangeschaft via verlenging bij T-mobile, heb ik de afgelopen weken intensief de desbetreffende thread in de gaten gehouden, ervan uitgaande dat mijn order ongeveer tegelijk zou lopen met de klanten die rechtstreeks bij T-mobile hebben besteld.
Toen ik in die thread las dat veel mensen afspraken voor de levering konden maken, was ik in de veronderstelling dat ik ook aan de beurt zou zijn.
Helaas is mijn orderstatus via belsimpel.nl nog steeds niet veranderd en reageert de klantenservice alleen met standaardmailtjes.

Ik vind het een vrij karige zaak worden inmiddels. Daarom dit topic: Zijn er meer mensen die via Belsimpel.nl op hun iPhone 5 wachten? Welke versie en welke datum is besteld?
  #3  
Oud 31-10-12, 13:04
JesseZ JesseZ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb 'm in de eerste week van oktober besteld bij Dixons. Hoorde net dat ze hem pas 29 november binnenkrijgen, misschien toch maar beter bij de apple store kunnen bestellen
  #4  
Oud 31-10-12, 13:14
igebruiker igebruiker is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Ritel.nl, vorige week zaterdag 16gb zwart besteld icm nieuw Vodafone abo, vanochtend afgeleverd.
  #5  
Oud 31-10-12, 15:54
Synthetika Synthetika is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JesseZ Bekijk bericht
Ik heb 'm in de eerste week van oktober besteld bij Dixons. Hoorde net dat ze hem pas 29 november binnenkrijgen, misschien toch maar beter bij de apple store kunnen bestellen
Idem dito hier, besteld bij Dixons op 1 oktober. 29 november is idd wel erg laat, maar ik heb het nog steeds wel over voor die 3 jaar garantie en kan nog prima vooruit met mijn iPhone 4. Tenslotte is het maar een telefoon, geen 8e wereldwonder. En hopelijk zijn de meeste quality control-problemen bij Apple (scuffgate, loslatend scherm, rammelende silent switch) t.z.t. ook beter onder controle, maar dat is denk ik ook een kwestie van geluk hebben.
  #6  
Oud 31-10-12, 16:21
darkrich darkrich is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

28 september bij gsmpunt.nl besteld nog steeds niet ontvangen belde ze maandagop ze zeiden we hebben gister de 16gb en 32gb binnengekregen maar de 64gb nog niet daarom heb ik hem nog niet heb namelijk de 64gb besteld ook hadden ze geen idee wanneer die binnen zou komen... Dus binnekort maar weer is bellen om te vragen of ze het al weten.

EDIT: Krijg net mailtje dat ze nieuwe voorraad levering verwachten over 2 weken pfff geloof er niks meer van elke keer weer wat anders horen...

Laatst gewijzigd door darkrich; 31-10-12 om 18:20.
  #7  
Oud 31-10-12, 23:37
rosh rosh is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

centralpoint.nl heeft ze ook op voorraad.. maar de prijs is €762 voor 16GB.. beetje duur toch
  #8  
Oud 02-11-12, 17:10
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

ik kreeg net te horen dat 2call ook voorraad heeft icm abonnement


  #9  
Oud 03-11-12, 09:00
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard

Bij phoneshop besteld 17 september met abbo, 64gb zwart, nog steeds niet ontvangen, 2call is zelfde als phoneshop volgens mij, dus hebben waarschijnlijk alleen 16 gb binnengekregen.
  #10  
Oud 06-11-12, 11:24
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Ik heb mijn Iphone 5 ong. 6 weken geleden bij Phoneshop besteld maar nog steeds niks mogen ontvangen. Wordt er beetje moe van, ze communiceren helemaal niks en als ik ze dood spam met mailtjes dan zeggen ze telkens of status onbekend of waarschijnlijk nog 2-3 weken:S

wtf dat is bij elkaar bijna 10 weken weken wachten op een toestel, al ging ik op de fiets naar China had ik hem misschien nog sneller!!!!

Echt schande!!
  #11  
Oud 07-11-12, 17:42
darkrich darkrich is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Pff alle andere webshops zijn gewoon bezig met onzin ze proberen je aan het lapje te houden zodat je niet gaat bestellen bij de apple online store met hoop dat je het toch elk moment kan ontvangen. Heb net gebeld met gsmpunt vorige week kreeg ik te horen 2 weken verwachte levertijd. Dus vandaag kreeg ik te horen over 3 weken opeens... Direct mailtje gestuurd om bestelling te annuleren en via apple online store maar besteld daar heb ik hem tenminste zeker over 3-4 weken.
  #12  
Oud 20-11-12, 13:32
Seccie Seccie is offline
• iOS 14.6
• 6.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Exclamation Iphone 5 besteld via Dixons levertijd [NL]

Hallo allemaal,

ik ben nu al geruime tijd aan het wachten op mijn nieuwe iphone 5 losse verkoop ivm sim only.
Begonnen met bestellen op de dag van beschikbaarheid bij coolblue icm accessoires.
Na vele weken wachten en te horen dat ABO toestellen voorrang kregen deze order geannuleerd en nieuwe order ingeschoten bij Dixons begin Oktober. Inmiddels zijn we nu aangekomen op 20 Nov en kreeg ik vanmorgen van Dixons via twitter het volgende te horen.



Je begrijpt vast ik ben het wachten inmiddels behoorlijk beu...
De reden dat ik de koop via Dixons gedaan heb is de 3 jaar garantie.
Mijn vraag aan jullie is zijn er andere met soortgelijke ervaringen?
Buiten Dixons om is er niemand die 3 jaar garantie afgeeft.
  #13  
Oud 20-11-12, 16:15
Synthetika Synthetika is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Half december is inderdaad wel erg lang! Misschien die VVV-bonnen maar besteden aan een lekkere koffiemachine. Heb Dixons gisteren gemaild over de levertijd (heb op 1 oktober besteld) en daar zojuist de volgende reactie op gehad:

Citaat:
Beste xxxxx,

Bedankt voor uw e-mail.

Ten tijde van uw bestelling had het door u bestelde product, een onbekende levertijd. Hierdoor is uw bestelling in backorder komen te staan. Dit houdt in dat wij uw bestelling gaan leveren zodra dit product weer voorradig is.

Inmiddels is de levertijd van uw bestelling bekend, de verwachte leverdatum van uw bestelling is 17-12-2012 , wanneer deze zijn ingeboekt zullen alle backorders , w.o. die van u , uitgeleverd worden .Indien u de bestelling toch wilt annuleren vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Dixons Nederland B.V.
Gezien het feit dat "verwacht" al in bold en italic staat, krijg ik een beetje het gevoel dat het begin 2013 wordt. Ben benieuwd of ze nog een reden noemen op Twitter (voor de vertraging)!
  #14  
Oud 20-11-12, 16:21
Seccie Seccie is offline
• iOS 14.6
• 6.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Ben heel benieuwd wat hun inkoper te melden heeft....
jouw verhaal klinkt ook een beetje als mijn verhaal.. begin oktober besteld en half dec levering.. ik denk dat het een mooi kerst cadeau gaat zijn...
maar baal er vreselijk van.

zie dat mijn draadje verplaatst is... kon hem al niet terugvinden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2012 om 17:17 ----------

Zojuist update van Dixons gehad;
Citaat:
@Seccie De inkoper heeft helaas ook geen duidelijk antwoord waarom de levering zo lang duurt. Sorry. Gr.Niq
en nog een update:
Citaat:
Seccie ‏@Seccie
@Dixons Niq; dank voor je bericht... kan ik ervanuit gaan er in December wel levering zal plaatsvinden?
Expand
40m Dixons Nederland ‏@Dixons
@Seccie Nou word wel een keer tijd toch! Ik heb er vertouwen in. Gr.Niq
Expand
20m Seccie ‏@Seccie
@Dixons Niq; daar hou ik je aan! overigens kwam ik op nu.nl onderstaande tegen: http://www.nu.nl/gadgets/2963257/lev...ken-einde.html
23s Dixons Nederland ‏@Dixons
@Seccie Bedankt! Nu is het wat duidelijker. Gr.Niq

Laatst gewijzigd door Seccie; 21-11-12 om 10:55.
  #15  
Oud 29-11-12, 12:09
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

Weet iemand nog een iphone 5 te koop met abonnement? omgeving randstad.
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #16  
Oud 11-12-12, 03:02
Seccie Seccie is offline
• iOS 14.6
• 6.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Zo heb mijn order bij dixons geannuleerd konden geen garantie geven en gaven aan dat de verwachte levertijd voor losse toestellen halverwege januari is.

Vervolgens 3 dec toestel besteld bij Apple die morgen geleverd zal worden.
Blij
  #17  
Oud 11-12-12, 15:14
Seccie Seccie is offline
• iOS 14.6
• 6.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Zo hij is binnen wat een prachtig toestel!
Geen krasjes, scuffs, dode pixels of wat dan ook.
Vond het wel vreemd dat ik me niet hoefde te legitimeren bij aflevering...
iedereen had het pakket kunnen aannemen?!

net samen met vriendin naar VF winkel geweest om daar nieuwe sim op te halen.
geen kosten en was binnen 2 minuten gepiept
Reageren

Labels
dixons, iphone 5, levertijd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland scoop1 Koopinformatie Nederland 135 01-11-13 23:34
iPad pre-order winkels/webshops dromedaris iPad algemeen 12 15-03-10 14:24
Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen? YvesT iPhone accessoires en onderdelen 12 30-05-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.