iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Schandalige behandeling bij Belsimpel.... (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/131290-schandalige-behandeling-belsimpel.html)

cyberchase 11-12-12 12:55

Schandalige behandeling bij Belsimpel....
 
Op 23 november heb ik bij Belsimpel een Hi abonnement besteld met een Iphone 5.
Er gold toen een actie waarbij je de eerste 12 maanden half geld zou betalen.
Werd ik gister gebeld met de mededeling dat afgelopen zondag de actie was afgelopen en dat ik daar verder geen gebruik van kon maken omdat de Iphone 5 niet leverbaar is........:(:eek::eek::eek::mad:

Ik moest maar een ander abonnement aanvragen.
Op mijn vraag of bij deze actie de Iphone 5 wel leverbaar zou zijn
werd geantwoord dat dit nog wel even kon duren.......:eek::eek:

Zo kan ik ook wel leuke acties op internet zetten......
Lekkere reclame voor je bedrijf.........:(:(:(:(

demuuk 12-12-12 18:38

Raar verhaal. Als jij via belsimpel een contract met Hi hebt afgesloten waarbij Hi aangeeft dat je de eerste 12 maanden korting krijgt dan maakt de levertijd van de iphone 5 daarop geen verschil. Zolang het contract is gesloten voordat de actie was afgelopen zou ik me niet laten afschepen.

cyberchase 12-12-12 18:53

Dat dacht ik ook, maar ik kreeg onderstaande mail en mijn order is geannuleerd:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Helaas was het door u gekozen toestel niet voorradig. Dit betekent dan ook dat wij uw aansluiting niet verder konden verwerken. Helaas zijn de acties nu inmiddels verlopen en kunnen wij u dan ook niet voorzien van dit abonnement.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice Belsimpel.nl

demuuk 15-12-12 00:05

Zeker vreemd! Wat heeft de medewerker aan jou in de winkel medegedeeld? Zei hij/zij bijvoorbeeld dat de aansluiting afhankelijk was van de voorraad?

cyberchase 15-12-12 00:31

Er is nooit over gesproken dat het abbo niet afgesloten kon worden
als de Iphone niet op voorraad was.

Het is gemakklijk reclame maken op je site als je de goederen niet
leveren kan....:eek::mad::eek::eek:

demuuk 15-12-12 01:05

Vooraf ook niet aangegeven dat het contract pas op een bepaalde datum in zou gaan?

cyberchase 15-12-12 06:24

Nope.......

demuuk 15-12-12 16:13

Ik heb de algemene voorwaarden van Belsimpel.nl en Hi even doorgenomen. Lijkt mij dat je een hele legitieme klacht/claim hebt. Wordt doodziek van zulk gedrag door bedrijven!

Ben jurist en wil best voor je een mailtje opstellen met kantoornaam etc. erop om te kijken hoever ik kom... uiteraard kostenloos, maar dan moet je me wel een paar gegevens pm-en.

cyberchase 15-12-12 16:20

Ok, niet geschoten is altijd mis.
Zeg maar wat je nodig hebt, anders per PM..

antifanboy 18-12-12 09:25

Jullie hebben het beide niet helemaal door.
De reden dat de aanbieding niet gegeven kan worden is omdat bij het activeren/aanvragen van het abonnement in het systeem van kpn, het imeinummer van het toestel meteen doorgegeven moet worden.
Is dit toestel er niet? Kan er ook niks aangevraagd/geactiveerd worden.
Je kan je tijd beter besteden aan het zoeken van een andere aanbieding.

Yzord 18-12-12 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antifanboy (Bericht 861393)
Je kan je tijd beter besteden aan het zoeken van een andere aanbieding.

Ik zou juist mijn tijd hier in steken. Waar het tegenwoordig aan schort is service bij bedrijven. Enige wat je hoort is: onze regels gelden en u bent gewoon maar een klant waar geld in zit.

Tijd voor aktie. Ik wens TS veel succes hiermee en hopelijk kan je ze op de vingers tikken.

demuuk 19-12-12 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antifanboy (Bericht 861393)
Jullie hebben het beide niet helemaal door.
De reden dat de aanbieding niet gegeven kan worden is omdat bij het activeren/aanvragen van het abonnement in het systeem van kpn, het imeinummer van het toestel meteen doorgegeven moet worden.
Is dit toestel er niet? Kan er ook niks aangevraagd/geactiveerd worden.
Je kan je tijd beter besteden aan het zoeken van een andere aanbieding.

Ik snap het technische probleem, dit is echter niet het probleem van de klant. Zeker niet als het gaat om een aanbieding die wordt geaccepteerd, en er verder nergens een dergelijk voorbehoud wordt gemaakt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.