//

Schandalige behandeling bij Belsimpel....

Schandalige behandeling bij Belsimpel.... discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 23 november heb ik bij Belsimpel een Hi abonnement besteld met een Iphone 5. Er gold toen een actie waarbij je de eerste 12 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-12, 13:55
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard Schandalige behandeling bij Belsimpel....

Op 23 november heb ik bij Belsimpel een Hi abonnement besteld met een Iphone 5.
Er gold toen een actie waarbij je de eerste 12 maanden half geld zou betalen.
Werd ik gister gebeld met de mededeling dat afgelopen zondag de actie was afgelopen en dat ik daar verder geen gebruik van kon maken omdat de Iphone 5 niet leverbaar is........

Ik moest maar een ander abonnement aanvragen.
Op mijn vraag of bij deze actie de Iphone 5 wel leverbaar zou zijn
werd geantwoord dat dit nog wel even kon duren.......

Zo kan ik ook wel leuke acties op internet zetten......
Lekkere reclame voor je bedrijf.........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-12, 19:38
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Raar verhaal. Als jij via belsimpel een contract met Hi hebt afgesloten waarbij Hi aangeeft dat je de eerste 12 maanden korting krijgt dan maakt de levertijd van de iphone 5 daarop geen verschil. Zolang het contract is gesloten voordat de actie was afgelopen zou ik me niet laten afschepen.
  #3  
Oud 12-12-12, 19:53
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Dat dacht ik ook, maar ik kreeg onderstaande mail en mijn order is geannuleerd:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Helaas was het door u gekozen toestel niet voorradig. Dit betekent dan ook dat wij uw aansluiting niet verder konden verwerken. Helaas zijn de acties nu inmiddels verlopen en kunnen wij u dan ook niet voorzien van dit abonnement.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice Belsimpel.nl

Laatst gewijzigd door Michael; 18-12-12 om 11:47. Reden: Naam medewerker weggehaald ivm privacy
  #4  
Oud 15-12-12, 01:05
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Zeker vreemd! Wat heeft de medewerker aan jou in de winkel medegedeeld? Zei hij/zij bijvoorbeeld dat de aansluiting afhankelijk was van de voorraad?
  #5  
Oud 15-12-12, 01:31
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Er is nooit over gesproken dat het abbo niet afgesloten kon worden
als de Iphone niet op voorraad was.

Het is gemakklijk reclame maken op je site als je de goederen niet
leveren kan....
  #6  
Oud 15-12-12, 02:05
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Vooraf ook niet aangegeven dat het contract pas op een bepaalde datum in zou gaan?
  #7  
Oud 15-12-12, 07:24
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Nope.......
  #8  
Oud 15-12-12, 17:13
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Ik heb de algemene voorwaarden van Belsimpel.nl en Hi even doorgenomen. Lijkt mij dat je een hele legitieme klacht/claim hebt. Wordt doodziek van zulk gedrag door bedrijven!

Ben jurist en wil best voor je een mailtje opstellen met kantoornaam etc. erop om te kijken hoever ik kom... uiteraard kostenloos, maar dan moet je me wel een paar gegevens pm-en.
  #9  
Oud 15-12-12, 17:20
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Ok, niet geschoten is altijd mis.
Zeg maar wat je nodig hebt, anders per PM..
  #10  
Oud 18-12-12, 10:25
antifanboy antifanboy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Jullie hebben het beide niet helemaal door.
De reden dat de aanbieding niet gegeven kan worden is omdat bij het activeren/aanvragen van het abonnement in het systeem van kpn, het imeinummer van het toestel meteen doorgegeven moet worden.
Is dit toestel er niet? Kan er ook niks aangevraagd/geactiveerd worden.
Je kan je tijd beter besteden aan het zoeken van een andere aanbieding.
  #11  
Oud 18-12-12, 10:34
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antifanboy Bekijk bericht
Je kan je tijd beter besteden aan het zoeken van een andere aanbieding.
Ik zou juist mijn tijd hier in steken. Waar het tegenwoordig aan schort is service bij bedrijven. Enige wat je hoort is: onze regels gelden en u bent gewoon maar een klant waar geld in zit.

Tijd voor aktie. Ik wens TS veel succes hiermee en hopelijk kan je ze op de vingers tikken.
  #12  
Oud 19-12-12, 16:55
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antifanboy Bekijk bericht
Jullie hebben het beide niet helemaal door.
De reden dat de aanbieding niet gegeven kan worden is omdat bij het activeren/aanvragen van het abonnement in het systeem van kpn, het imeinummer van het toestel meteen doorgegeven moet worden.
Is dit toestel er niet? Kan er ook niks aangevraagd/geactiveerd worden.
Je kan je tijd beter besteden aan het zoeken van een andere aanbieding.
Ik snap het technische probleem, dit is echter niet het probleem van de klant. Zeker niet als het gaat om een aanbieding die wordt geaccepteerd, en er verder nergens een dergelijk voorbehoud wordt gemaakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 via belsimpel.nl JdeB0511 Koopinformatie Nederland 0 30-10-12 13:31
iPhone 4 via Belsimpel.nl ugene Koopinformatie Nederland 764 29-11-10 14:37
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.