3G verschil? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil graag weten wat het verschil is tussen de Iphone en de Iphone g3 ik kan dit namelijk nergens vinden. MVG Stijn...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G verschil?
Hallo,
ik wil graag weten wat het verschil is tussen de Iphone en de Iphone g3 ik kan dit namelijk nergens vinden. MVG Stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
og weer zo eentje
niemand weet dat nog.....
|
|||
|
|||
JA ik weet dat het nog niet bekend is maar dat 3G is toch iets?
als ik google krijg ik alleen maar theorieën over wat er bij kan komen. Overigens kan het zo zijn dat het bij de volgende keynote bekend wordt? EDIT: laat maar http://nl.wikipedia.org/wiki/3G Laatst gewijzigd door Zspirit; 03-06-08 om 19:16. |
|
|||
|
|||
Zijn de lengtes tussen de 2g en 3g verschillend?
Of zijn ze het zelfde |
|
||||
|
||||
Zijn hetzelfde.
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3g is op alle gebieden beter;das in feite meteen de eindconclusie.De batterij gaat bv iets langer mee om maar een voorbeeldje te geven. Als je een data abo hebt waar je 3g mee hebt en 3g bereik mee hebt dan ga je sneller kunnen surfen dan met 2g. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil 1g en 2g 3g | ibrahimbenyahya | Koopinformatie Nederland | 2 | 04-08-10 10:35 |
Verschil 1e en 2e iTouch | TheStijg | Chat en geruchten | 4 | 20-01-09 17:13 |
Verschil 2G en 3G | moesje10 | Archief | 1 | 23-11-08 16:12 |
Verschil 1.1.4 en 2.0 | Digi | Archief | 1 | 21-07-08 16:44 |
Verschil 1.13 en 1.14 | maartenpeters | Archief | 1 | 25-03-08 18:01 |
|
|