iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   2 x IPhone 3G (betaal [deel] ticket) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/14250-2-x-iphone-3g-betaal-deel-ticket.html)

Fizzy 10-06-08 17:09

gaan we samen dan :D

Destiny 10-06-08 17:25

Regel hem gewoon via engeland...Dan kun je wel zonder in de winkel te activeren aan de iPhone 3G komen

Common.Sense 10-06-08 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 125225)
Regel hem gewoon via engeland...Dan kun je wel zonder in de winkel te activeren aan de iPhone 3G komen

Bron .........?

polowater 10-06-08 21:13

Pay & Go - iPhone - O2

''Customers will soon be able to enjoy all the great features of iPhone without a monthly contract with the iPhone for Pay & Go.''

jonathan 11-06-08 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door polowater (Bericht 125371)
Pay & Go - iPhone - O2

''Customers will soon be able to enjoy all the great features of iPhone without a monthly contract with the iPhone for Pay & Go.''

Dat is gewoon prepaid voor 500 of 600 euro, alleen lullen ze er met mooie woorden omheen :)

martez 11-06-08 09:36

een kanshebber is dus Frankrijk??

is goed fizzy je gaat maar mee, kan het niet allemaal in me eentje dragen ;)
wie o wie betaald mee aan de bezine :D (is goedkoper dan naar de VS)

gr,

Fizzy 11-06-08 09:39

(ja maar de vs zou wel mooi meegenomen zijn :D)

martez 11-06-08 09:47

dan word het dus even wachten wat men wilt hier op het forum..
zou wel een leuke trip zijn.. misschien de moeite waard om er een leuk iphone 2.0 verslagje van te maken..;)

gr

Ezra 11-06-08 23:24

Ga binnenkort naar USA. Ben er als ie daar uitkomt en een tijd daarna ook nog. Hopen dat er dan misschien een work-around is om hem te kopen. Denk zelf iets in de richting van buitenlandse student met vals adres..

Common.Sense 12-06-08 07:43

Kwam er ondertussen al achter dat een collega half juli naar de US gaat en van plan is er zelf eentje te scoren. Hij mag er altijd wat extra meebrengen... :)

Haagze sf2 13-06-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martez (Bericht 124995)
hehe mocht er een mogelijkheid zijn wil ik best wel even overvliegen hoor ;-).
maar loop dan wel het risico om gepakt te worden bij de duane als ik 6 van die dingen uit me broekzak haal..
Hopelijk hoeft dit niet want laat iemand volgende week in Thailand kijken waar ze gemaakt worden..

als dat er niet inzit leg geld bij voor de ticket en UP I'M Going to the US.
even afwachten dus of er een mogelijkheid is..

laat mij het dan ook ff weten ik zit over 2 maanden in thailand, laos en cambodja :D

martez 14-06-08 21:13

komt goed...
mochten er mensen zijn die er eentje willen en geld willen bij leggen voor en ticket, als het startsein is gegeven dat je hem in de VS los kan kopen, stuur maar even een pb'tje.. lijkt me handig als er een plannetje van te voren word gemaakt wie er allemaal een g3 in bezit wilt hebben.

greetz,

minib 15-06-08 00:00

Het ontgaat met even waarom het kopen in de VS aantrekkelijker is dan in NL. In de VS kost hij los toch ook rond de 500 euro net als in Nederland?

Gr,
minib

Rodericky 15-06-08 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minib (Bericht 127229)
Het ontgaat met even waarom het kopen in de VS aantrekkelijker is dan in NL. In de VS kost hij los toch ook rond de 500 euro net als in Nederland?

Gr,
minib

Mischien moet je even de dollar koers checken, en de prijzen van de vorige iphone, dan begrijp je het wel

minib 15-06-08 17:13

:p jup dat was ik even vergeten, bedankt voor het antwoord.

minib.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.