2 x IPhone 3G (betaal [deel] ticket) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Indien iemand richting US gaat en er enkele gaat kopen wil ik best bijdragen om het ticket te betalen. Stel iemand vliegt erheen en koopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
2 x IPhone 3G (betaal [deel] ticket)
Indien iemand richting US gaat en er enkele gaat kopen wil ik best bijdragen om het ticket te betalen.
Stel iemand vliegt erheen en koopt er 5, dan moet je met 4 andere zijn ticket delen. Ik ben er een van en wil twee IPhones! Ik betaal dus een half ticket. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Nou ik wil wel degelijk er twee kopen!
|
|
|||
|
|||
AT&T verplicht het afsluiten van abbonement, gaat niet lukken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ach, er komt vast wel een 'oplossing' voor. Ik denk dat we gewoon even geduld moeten hebben
|
|
|||
|
|||
Komt er dus niet. Apple is echt niet achterlijk, ze hebben nu gezien hoeveel mensen over kunnen gaan tot unlocken, dat laten ze geen tweede keer gebeuren. iPhone zonder abbo = 500, 600 euro dokken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
heb ik erwel voor over hoor
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ook, maar denk niet dat dit gaat gebeuren
|
||||
|
||||
hehe mocht er een mogelijkheid zijn wil ik best wel even overvliegen hoor ;-).
maar loop dan wel het risico om gepakt te worden bij de duane als ik 6 van die dingen uit me broekzak haal.. Hopelijk hoeft dit niet want laat iemand volgende week in Thailand kijken waar ze gemaakt worden.. als dat er niet inzit leg geld bij voor de ticket en UP I'M Going to the US. even afwachten dus of er een mogelijkheid is..
|
|||
|
|||
haha, ik wil wel gaan als mijn ticket betaald wordt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jawel , how do you know
goed dat je het zegt trouwes moet die nog gaan afhalen in de bank |
|
||||
|
||||
Fizzy, ik lees wel eens dat forum...
|
|
|||
|
|||
welk forum?
dit? ik heb sinds kort een creditcard ;-) |
|
||||
|
||||
how how ik was eerst he ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trein ticket kopen in Belgie (vraag aan de belgen) | gon1234abcd | Koopinformatie België | 6 | 29-07-10 13:10 |
Wanneer betaal je internetverbinding? | Saar27 | iPhone algemeen | 10 | 31-05-09 14:35 |
Help ik weet niet of ik betaal | djvdberg | Archief | 11 | 18-02-09 23:38 |
wanneer betaal je? | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 16-11-08 17:47 |
|
|