2 x IPhone 3G (betaal [deel] ticket) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) gaan we samen dan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gaan we samen dan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Regel hem gewoon via engeland...Dan kun je wel zonder in de winkel te activeren aan de iPhone 3G komen
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Pay & Go - iPhone - O2
''Customers will soon be able to enjoy all the great features of iPhone without a monthly contract with the iPhone for Pay & Go.'' |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
een kanshebber is dus Frankrijk??
is goed fizzy je gaat maar mee, kan het niet allemaal in me eentje dragen wie o wie betaald mee aan de bezine (is goedkoper dan naar de VS) gr,
|
|||
|
|||
(ja maar de vs zou wel mooi meegenomen zijn )
|
|
||||
|
||||
dan word het dus even wachten wat men wilt hier op het forum..
zou wel een leuke trip zijn.. misschien de moeite waard om er een leuk iphone 2.0 verslagje van te maken.. gr |
|
||||
|
||||
Ga binnenkort naar USA. Ben er als ie daar uitkomt en een tijd daarna ook nog. Hopen dat er dan misschien een work-around is om hem te kopen. Denk zelf iets in de richting van buitenlandse student met vals adres..
|
|
||||
|
||||
Kwam er ondertussen al achter dat een collega half juli naar de US gaat en van plan is er zelf eentje te scoren. Hij mag er altijd wat extra meebrengen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
komt goed...
mochten er mensen zijn die er eentje willen en geld willen bij leggen voor en ticket, als het startsein is gegeven dat je hem in de VS los kan kopen, stuur maar even een pb'tje.. lijkt me handig als er een plannetje van te voren word gemaakt wie er allemaal een g3 in bezit wilt hebben. greetz, |
|
|||
|
|||
Het ontgaat met even waarom het kopen in de VS aantrekkelijker is dan in NL. In de VS kost hij los toch ook rond de 500 euro net als in Nederland?
Gr, minib |
|
|||
|
|||
Mischien moet je even de dollar koers checken, en de prijzen van de vorige iphone, dan begrijp je het wel
|
|
|||
|
|||
jup dat was ik even vergeten, bedankt voor het antwoord.
minib. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trein ticket kopen in Belgie (vraag aan de belgen) | gon1234abcd | Koopinformatie België | 6 | 29-07-10 13:10 |
Wanneer betaal je internetverbinding? | Saar27 | iPhone algemeen | 10 | 31-05-09 14:35 |
Help ik weet niet of ik betaal | djvdberg | Archief | 11 | 18-02-09 23:38 |
wanneer betaal je? | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 16-11-08 17:47 |
|
|