//

iphone/nokia/htc

iphone/nokia/htc discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wordt een beetje gek. Mijn abonnement bij kpn loopt 22 juli af en dus tijd voor een nieuwe telefoon (mijn oudste zoon zit al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-08, 17:06
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard iphone/nokia/htc

Ik wordt een beetje gek.
Mijn abonnement bij kpn loopt 22 juli af en dus tijd voor een nieuwe telefoon (mijn oudste zoon zit al op mijn samsung te jagen).

Ben nu aan het kijken naar de iphone, de nokia 95b, de HTC Touch Diamond en evt. de samung soul u900.

Was vanmiddag even bij de kpn winkel en de noka95 is toch ook we een super toestel met bijna alle opties die je maar wilt (snel internet, 5 gig camera, etc).
De iphone lijkt me ook erg goed, is wel iets zwaarder en lomper dan de nokia95b maar heeft natuurlijk touchscreen maar qua mogelijkheden toch minder (of ben ik abuis ?).
De htc touch diamond is qua mogelijkheden toch ook wel erg uitgereid en ziet er ook mooi uit.

Nu komt de iphone met 3g eraan alleen pas vanaf 11 juli en dan ga ik een kleine 3 weken op vakantie. Mjin abonnement loopt 22 juli af dus voor die tijd moet er toch iets gebeuren.
Wacht ik op de 3g (maar qua vakantie dus erg lastig) of ga ik voor een van de andere opties.

Wie helpt mij een beetje met de voor - en nadelen / Helpt mij een beetje op weg ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerkamp Nokia N900, Blackberry Storm 2 en HTC HD2 JW75 iPhone algemeen 4 10-03-10 23:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.