iPhone 5s - Nederland & Belgie beschikbaarheid. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik houd dit topic ff in de gaten om te kijken hoe het morgen staat met de voorraad van de gouden 16gb. Kan me herinneren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik houd dit topic ff in de gaten om te kijken hoe het morgen staat met de voorraad van de gouden 16gb. Kan me herinneren dat vorig jaar bij de Apple Store de hele dag, en de dag erna ook nog, genoeg modellen op voorraad waren voor abo's. Hopen dat het nu weer zo is
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nog een paar uurtjes!!!
|
|
|||
|
|||
Hmm nog steeds niets!! F5 knop is bijna kapot! ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En de online Apple Store is weer online. De levertijd van alle kleuren iPhone 5S is maar liefst 2-3 weken
|
|
|||
|
|||
Je kan nog geen 5S bestellen bij de online Apple store?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Besteld om 1:05, ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
staat nog steeds bij "vanaf 25 oktober"
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je besteld hebben dan, op de site van Apple kan ik nog niets bestellen?
|
|
|||
|
|||
Wow, binnen de eerste minuut besteld en alsnog 2-3 weken wachten. Hopen dat zal blijken dat ze te voorzichtig met de prognose zijn geweest, maar ik baal wel!
|
|
|||
|
|||
Oke ook besteld 5S 16GB Zilver
|
|
|||
|
|||
Je moet maar zo denken, het is beter dan vorig jaar. Toen kregen we al onmiddellijk de melding "levering: Oktober". Geen verdere indicatie. Uiteindelijk heb ik bijna 4 weken gewacht voordat het toestel er was. 2-3 weken is iets beter. Maar goed, je kunt nog altijd, in de tussentijd, proberen het toestel ergens anders te kopen en dan vervolgens je online bestelling te annuleren.
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat dit toch wel wat zal bijgesteld worden na het weekend.
Nu is het vooral de eerste rush en ze zullen moeten kijken hoeveel orders ze binnenkrijgen in die eerste 72 uur en dan een betere bepaling maken van de levertijd. Nuja 2-3 weken is nog steeds niet zo slecht. Je moet de moeite niet doen om uit je zetel te komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gisteravond T-mobile store binnengelopen en gereserveerd. Vanmorgen opgehaald. Heel relaxt allemaal, totaal niet druk. Hadden er "meer op voorraad dan verwacht".
Locatie Enschede Groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar is de 5C klaar voor verzending op 1-3 werkdagen via apple.com.
Daaraan is het duidelijk dat de 5C absoluut niet zo "hot" is als Apple dacht dat het ging zijn. Te veel van geproduceerd voor een te lage vraag denk ik. |
|
|||
|
|||
Ik wil graag vanavond een 5s Gold halen. Weet iemand of er al (echte offline) winkels zijn die deze los verkopen/op voorraad hebben?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s : Beschikbaarheid in België | Koenne101 | Koopinformatie België | 18 | 09-10-13 17:14 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in Nederland | siccobijl | Koopinformatie Nederland | 26 | 02-09-09 14:07 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
|
|