Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zeker is dat er a.s. Vrijdag voorraad binnen komt, ik moet zeker 1 uur rijden om bij de Apple store te komen dus ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe zeker is dat er a.s. Vrijdag voorraad binnen komt, ik moet zeker 1 uur rijden om bij de Apple store te komen dus ik wil zeker niet voor niets er heen rijden...ik wil zo graag een 32GB gold kopen...graag een betrouwbare bron voor deze info....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Telefoonnummer: 020 530 2200 Geen betrouwbaarder bron lijkt mij! |
|
|||
|
|||
Niks is zeker natuurlijk maar het zou maar erg zijn als die verkoper je blazen wijsmaakt. Vandaag was er in elk geval geen 32gB meer, schijnt in alle kleuren de meest gevraagde te zijn.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die is er niet , ja je kan bellen naar de store, dat je te horen gaat krijgen dat er genoeg iphone's zijn, op dat moment.In een uur kan er een hoop veranderen.Enige zekerheid is er niet, en als jij er geen uur rijden voor over hebt , gewoon on-line bestellen, duurt wat langer maar dan heb je iphone wel ,Dat is de enige zekerheid ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2013 om 21:31 ---------- hoe vaak is dit niet gebeurt , dat de info die gegeven was door de telefoon niet strookte met de werkelijkheid ?, lees een de (aan)koop ervaringen van bv de apple store in D.(daarbij kan er in uur tijd of meer, een hoop gebeuren qua verkoop)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vrijdag is ook de iPad lancering. Dus ik geloof wel dat er bij de iPad levering ook iPhones binnen komen bij Apple Amsterdam. Maar dan zal het wel heel druk zijn door ook een iPad rij
|
|
|||
|
|||
Dan maar een gok wagen en vrijdag richting Amsterdam rijden
|
|
||||
|
||||
Ik sluit mij ook aan...maar vrijdag richting Amsterdam hopelijk kan ik een 32GB gold bemachtigen......
|
|
||||
|
||||
Of gewoon even bellen per dag of er nog iphone's zijn , en indien mogelijk bij positief antwoord ,gelijk langs gaan ?.
Er is altijd een kans dat er marginaal ,a.s vrijdag wordt uitgeleverd , maar misschien ook nog wel een andere dag ? suc6 |
|
|||
|
|||
Iemand een idee of de apple hoesjes voor de 5S vlot in de store te verkrijgen zijn?
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen geweest in Amsterdam, geen enkele iPhone 5s verkrijgbaar. De gok genomen, helaas !
|
|
|||
|
|||
Net ook binnengesprongen en geen iPhone 5s te verkrijgen. 5c is massaal aanwezig... Hoesjes voor de 5s zijn er in overvloed!
|
|
|||
|
|||
Volgens diverse bronnen komt a.s vrijdag 1 nov levering binnen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat hopen we dan maar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja heb er al 10 stuks gekocht totaal, alles verkocht en nu wat ik ga kopen is dus gratis cadeau van Apple
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2013 om 17:52 ---------- Maar geef het eerlijk toe,, je kan goed overdrijven,, is ook een kunst |
|
||||
|
||||
We hebben hier dus te maken met een ordinaire handelaar
Gadverdamme ;-) |
|
|||
|
|||
Was al bekend DrDecibel. Iemand die de hele dag thuis niks heeft te doen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2013 om 12:29 ---------- Blijkbaar heb jij niets te doen,, want je reageert als oud wijf op alles, jij bent vaker aanwezig dan mij hier op het forum,, dus ik zou zeggen bemoei met je eigen zaken,, iedereen heeft recht om te handelen, dan moeten ze maar geen torenhoge prijzen gaan betalen???? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
iPad 4 in de Apple store in Amsterdam? | Arnevb | iPad algemeen | 0 | 31-10-12 22:57 |
Apple Store Amsterdam | swennl | Vodafone | 4 | 10-10-12 19:52 |
|
|