iPhone 5S kopen of niet? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is mijn eerste bericht. Ik zou mij graag een Iphone aanschaffen maar weet niet of het slim is om een Iphone te kopen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S kopen of niet?
Dit is mijn eerste bericht.
Ik zou mij graag een Iphone aanschaffen maar weet niet of het slim is om een Iphone te kopen als je helemaal geen andere toestellen van apple hebt? Ik heb wat opgezocht over Iphone en appletoestellen en heb gemerkt dat je sommige functies van een Iphone niet ten volle kan benutten als je geen apple computer etc hebt. Is het dan eigenlijk de moeite om een Iphone aan te kopen? Ik gebruikte tot nu toe altijd samsung, dus ben niet helemaal mee in de apple wereld. Hopelijk kunnen jullie mij helpen Alvast bedankt, GeversR |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi , welke functies zouden dan niet werken? Ik zelf al 5 jaar in bezit van de iPhone begonnen bij de 3GS nu de 5 s.
Heb ook een windows pc maar doe alles via de iPhone en heb hem eigenlijk nooit aan de pc. |
|
|||
|
|||
Werkt zonder probleem via windows itunes. Ik zou niet weten welke dingen niet zouden werken.
|
|
|||
|
|||
Een Iphone werkt niet minder als je geen Apple pc hebt
je kunt wel alle Apple apparaten met elkaar laten communiceren en synchroniseren en ikzelf vind de iMessage functie erg handig om een ingekomen bericht via de Iphone te kunnen beantwoorden op de Ipad en/of Imac en visa/versa Ik ben een ramp met berichten op de Iphone met mijn dikke worstenvingers |
|
|||
|
|||
Sorry, ik bedoelde niet echt functies maar zoals appie2110 zei: "dat je al de apple producten met elkaar kan laten communiceren" en mits ik geen andere apple producten heb dacht ik dat een Iphone dus misschien een (mindere) waarde ging zijn (snap je ).
Ik zal er sowieso nog eens moeten over nadenken of ik hem al dan niet koop. Want het prijskaartje is ook wel een klein minpunt voor mij, als studente verdien je namelijk geen smakken geld. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kopen of niet ? | LennyVC | Koopinformatie USA | 2 | 19-05-13 18:38 |
Wat moet ik kopen en niet kopen | matthijsg | Koopinformatie Nederland | 0 | 17-09-11 12:05 |
iPhone 4 kopen of niet ? | nl1010 | Koopinformatie Nederland | 2 | 16-07-10 23:15 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
iPhone kopen of niet ? | Grample | Archief | 2 | 09-01-08 18:51 |
|
|