Dilemma: Iphone 5c of 5s? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is de tweede keer dat ik een topic begin :$. Maargoed. Eerst had ik in mijn achterhoofd om een iphone 5s te kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dilemma: Iphone 5c of 5s?
Hallo,
Dit is de tweede keer dat ik een topic begin :$. Maargoed. Eerst had ik in mijn achterhoofd om een iphone 5s te kopen (16 gb). Hierbij had je 4g, 2 gb aan internet, 300 belminuten en onbeperkt sms'en, voor 55,- per maand (T-mobile, ik mag binnenkort verlengen). Maar nu heb ik de iphone 5c (32! gb) gezien met 4g, 10! gb aan internet, 90 belminuten en onbeperkt sms, voor 53,- per maand. Nu ben ik dus enorm aan het twijfelen wat ik het beste kan doen. En als het even kan gebruik ik regelmatig internet, en daarnaast vind ik muziek streamen ook niet verkeerd. Jullie idee hierbij? (Bellen doe ik toch nooit, dus daar zit geen verschil in...) En daarnaast zou ik met véél meer goedkoper uit zijn bij de 5c dan bij de 5s... Laatst gewijzigd door peterhoefnagel1999; 28-02-14 om 11:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je geen zware games speelt is er met de 5c ook helemaal niks mis. Natuurlijk is de 5s sneller en heeft ie de vingerafdrukscanner. Maar voor muziek streamen en andere dagelijkse dingen zoals mailen whatsappen en andere dingen is de 5c ook zeker geschikt.
Uiteindelijk is het voor een groot deel ook smaak. 5c plastic en opvallende kleur of 5s wat minder opvallende kleuren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus dat zou betekenen dat ze op hetzelfde/dezelfde (?) duur uitkomen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb zelf de 5c al een tijdje.
Bevalt uitstekend. Batterij gaat lekker lang mee en is zo weer geladen. Je merkt niet dat de behuizing van kunststof is, sterker nog behuizing is minder krasgevoelig dan de aluminium behuizing. Wel goed beschermen middels hoesje natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dilemma iPhone 5/5s | Tisja | iPhone algemeen | 7 | 24-09-13 23:05 |
dilemma;waneer nieuwe Iphone 5 aanschaffen?! | lovephone | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-06-13 15:53 |
iPhone dilemma | keesdr | iPhone algemeen | 0 | 10-04-12 12:30 |
Dilemma aankoop iphone | patrickpain | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-11-09 19:44 |
|
|