iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/156296-moeilijk-om-nieuwe-iphone-op-de-release-kopen.html)

Meneerman1 15-07-14 16:28

Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen?
 
Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 te gaan kopen als hij uit is. Ik heb onlangs mijn oude telefoon verkocht en ben dus redelijk ongeduldig om nog 10 weken ongeveer te wachten tot hij uit is. Mijn vraag is nu dan ook, is het erg moeilijk om er een te kopen op de dag van release in Nederland of ergens rond die tijd, en weet iemand toevallig of Nederland deze iPhone weer later zal krijgen dan andere landen?

ad9007i 15-07-14 17:02

die iphones hebben altijd wat problemen.. Je wacht beter toto de kinderziektes eruit zijn

apotheosis 15-07-14 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 (Bericht 965334)
Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 te gaan kopen als hij uit is. Ik heb onlangs mijn oude telefoon verkocht en ben dus redelijk ongeduldig om nog 10 weken ongeveer te wachten tot hij uit is. Mijn vraag is nu dan ook, is het erg moeilijk om er een te kopen op de dag van release in Nederland of ergens rond die tijd, en weet iemand toevallig of Nederland deze iPhone weer later zal krijgen dan andere landen?

Apple zou nu meer toestellen ter beschikking stellen, vorig jaar was dat een ramp.
Alleen voor de 16Gb kon je er toch nog aangeraken in Belgie. De 32Gb waren zeer snel uitverkocht.

In Nederland zal je mss naar die Apple store moeten gaan en daar mss 10 uren ofzo staan aanschuiven om er eentje te hebben :-). Op dag 1 bedoel ik e.

Meneerman1 15-07-14 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 965338)
Apple zou nu meer toestellen ter beschikking stellen, vorig jaar was dat een ramp.
Alleen voor de 16Gb kon je er toch nog aangeraken in Belgie. De 32Gb waren zeer snel uitverkocht.

In Nederland zal je mss naar die Apple store moeten gaan en daar mss 10 uren ofzo staan aanschuiven om er eentje te hebben :-). Op dag 1 bedoel ik e.

Ja dat kan ik ook nog doen. Maar 10 uur in de rij staan voor een telefoon gaat mij net iets te ver haha, hoewel ik die nieuwe iPhone wel erg graag wil :-). Hoe is hun webshop tijdens de release?

Guest-20180925190238 15-07-14 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 (Bericht 965340)
Hoe is hun webshop tijdens de release?

De webshop is heel goed (met levertijden van twee tot vier weken). Daar kan je nog topics van vinden van vorig jaar op dit forum.

Meneerman1 15-07-14 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 965342)
De webshop is heel goed (met levertijden van twee tot vier weken). Daar kan je nog topics van vinden van vorig jaar op dit forum.

Ah top, dat is voor mij opzich een betere optie dan naar de apple store in amsterdam gaan om daar vervolgens lang in de rij te wachten :D .

RoanNeervoort 16-07-14 10:28

Ik ben bang dat Nederland weer in de 2de batch zit, misschien beter om naar Duitsland te rijden?

wouter1981 16-07-14 15:43

Verplaatst naar koopinformatie Nederland.

Meneerman1 16-07-14 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort (Bericht 965390)
Ik ben bang dat Nederland weer in de 2de batch zit, misschien beter om naar Duitsland te rijden?

Ja dat kan ik ook nog doen idd. Hoe vroeg moet je eigenlijk gaan om zeker te zijn een 16gb iphone te kopen als je 's nachts voor de winkel blijft staan?

RoanNeervoort 16-07-14 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 (Bericht 965466)
Ja dat kan ik ook nog doen idd. Hoe vroeg moet je eigenlijk gaan om zeker te zijn een 16gb iphone te kopen als je 's nachts voor de winkel blijft staan?

Timosha?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee namelijk

Guest-20180925190238 17-07-14 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort (Bericht 965488)
Timosha?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee namelijk

Ikke? Daar loopt een héél lang topic over van vorig jaar. Dat zal dit jaar niet anders zijn:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html

Meneerman1 17-07-14 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 965495)
Ikke? Daar loopt een héél lang topic over van vorig jaar. Dat zal dit jaar niet anders zijn:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html

Haha thanks, ik denk dat ik dit jaar toch naar Duitsland ga. Lijkt me eigenlijk wel tof om zoiets mee te maken. Hoe vroeg ging jij al in de rij staan? (Sorry geen zin om dat in dat grote topic te zoeken :P)

iCulture 20-08-14 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 (Bericht 965505)
(Sorry geen zin om dat in dat grote topic te zoeken :P)

Dan denk ik niet dat Timosha veel zin heeft om jou te antwoorden, als ik hem een beetje goed ken. Want waarom zouden we jou helpen als je zelf niet bereid bent tijd te investeren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.