Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen?
Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 te gaan kopen als hij uit is. Ik heb onlangs mijn oude telefoon verkocht en ben dus redelijk ongeduldig om nog 10 weken ongeveer te wachten tot hij uit is. Mijn vraag is nu dan ook, is het erg moeilijk om er een te kopen op de dag van release in Nederland of ergens rond die tijd, en weet iemand toevallig of Nederland deze iPhone weer later zal krijgen dan andere landen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die iphones hebben altijd wat problemen.. Je wacht beter toto de kinderziektes eruit zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen voor de 16Gb kon je er toch nog aangeraken in Belgie. De 32Gb waren zeer snel uitverkocht. In Nederland zal je mss naar die Apple store moeten gaan en daar mss 10 uren ofzo staan aanschuiven om er eentje te hebben . Op dag 1 bedoel ik e. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah top, dat is voor mij opzich een betere optie dan naar de apple store in amsterdam gaan om daar vervolgens lang in de rij te wachten .
|
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat Nederland weer in de 2de batch zit, misschien beter om naar Duitsland te rijden?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar koopinformatie Nederland.
|
|||
|
|||
Ja dat kan ik ook nog doen idd. Hoe vroeg moet je eigenlijk gaan om zeker te zijn een 16gb iphone te kopen als je 's nachts voor de winkel blijft staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Meneerman1; 17-07-14 om 14:30. |
|
||||
|
||||
Dan denk ik niet dat Timosha veel zin heeft om jou te antwoorden, als ik hem een beetje goed ken. Want waarom zouden we jou helpen als je zelf niet bereid bent tijd te investeren?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen? | SienV | Chat en geruchten | 6 | 04-12-13 12:06 |
iPhone in buitenland kopen, hoe zit het met de garantie? | Moke2351 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 29-09-13 18:58 |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? | Grasmaaier | Koopinformatie Nederland | 6 | 09-04-08 21:42 |
|
|