iPhone in buitenland kopen, hoe zit het met de garantie? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal Ik zou graag een iPhone 5s willen kopen in Duitsland, maar stel dat de iPhone defect zou geraken, kan ik die dan gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in buitenland kopen, hoe zit het met de garantie?
Dag allemaal
Ik zou graag een iPhone 5s willen kopen in Duitsland, maar stel dat de iPhone defect zou geraken, kan ik die dan gewoon hier in België laten repareren? Alvast bedankt! mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je die iPhone in een Apple Store koopt kan je in België terecht bij Apple Benelux NV (via de webpagina). Bij een Apple Premium Reseller (APR) kan je niet terecht in België voor garantie. Koop je die iPhone niet in een Apple Store kan je tijdens de fabrieksgarantie van één jaar terecht bij Apple Benelux NV (via de webpagina). Het tweede jaar moet je naar de winkel van aankoop voor garantie. |
Labels |
belgie, duitsland, garantie, iphone 5s, reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie | Sergiano | iPhone algemeen | 2 | 14-09-13 09:45 |
Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? | Lor93 | iPhone algemeen | 2 | 17-01-13 02:49 |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? | jj5 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-01-10 15:55 |
|
|