//

Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie

Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 5S in parijs gekocht. toen hij stuk was en ik naar Apple Belgie belde kreeg ik simpelweg te horen dat ik geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-13, 00:41
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie

Ik heb mijn 5S in parijs gekocht. toen hij stuk was en ik naar Apple Belgie belde kreeg ik simpelweg te horen dat ik geen aanspraak kon maken op garantie omdat ik hem niet in belgie gekocht heb. is dit correct?
ik wil naar duitsland of frankrijk voor de Iphone 5S maar wil niet nog eens zo iets meemaken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-13, 08:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
ik wil naar duitsland of frankrijk voor de Iphone 5S maar wil niet nog eens zo iets meemaken
Als je die iPhone 5S in een Apple Store koopt kan je garantie claimen in elke Europese Apple Store. Aangezien er in België geen Apple Store is zal je naar het buitenland moeten.

Belgische Apple Premium Resellers geven geen garantie op toestellen aangekocht in een Apple Store. Gedurende het eerste garantiejaar (fabrieksgarantie) kan je wel garantie claimen op de Belgische Apple Website. Het toestel wordt dan opgehaald.
  #3  
Oud 14-09-13, 09:45
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik heb Apple gebeld (in januari 2013) over een iphone 4S zonder factuur voor herstelling.
Deze was volgens de Apple site minder dan 1 jaar oud.
Omdat ik niet onmiddelijk naar de plaats van herkomst kon gaan hebben UPS het toestel gratis komen halen, een refurbished toestel terug gebracht in 1 week

De iphone was 2de hands gekocht in Belgie zonder factuur maar de herkomst was vanuit Engeland

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ankoopbon.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? Lor93 iPhone algemeen 2 17-01-13 02:49
IPhone 3GS kapot, hoe zit het met gegevens Stewie19 iPhone algemeen 4 07-10-11 14:05
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20-08-10 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.