Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 5S in parijs gekocht. toen hij stuk was en ik naar Apple Belgie belde kreeg ik simpelweg te horen dat ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie
Ik heb mijn 5S in parijs gekocht. toen hij stuk was en ik naar Apple Belgie belde kreeg ik simpelweg te horen dat ik geen aanspraak kon maken op garantie omdat ik hem niet in belgie gekocht heb. is dit correct?
ik wil naar duitsland of frankrijk voor de Iphone 5S maar wil niet nog eens zo iets meemaken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Belgische Apple Premium Resellers geven geen garantie op toestellen aangekocht in een Apple Store. Gedurende het eerste garantiejaar (fabrieksgarantie) kan je wel garantie claimen op de Belgische Apple Website. Het toestel wordt dan opgehaald. |
|
|||
|
|||
Ik heb Apple gebeld (in januari 2013) over een iphone 4S zonder factuur voor herstelling.
Deze was volgens de Apple site minder dan 1 jaar oud. Omdat ik niet onmiddelijk naar de plaats van herkomst kon gaan hebben UPS het toestel gratis komen halen, een refurbished toestel terug gebracht in 1 week De iphone was 2de hands gekocht in Belgie zonder factuur maar de herkomst was vanuit Engeland http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ankoopbon.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? | Lor93 | iPhone algemeen | 2 | 17-01-13 02:49 |
IPhone 3GS kapot, hoe zit het met gegevens | Stewie19 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-11 14:05 |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
|
|