iPhone 5s kopen in Londen, op voorraad? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ga volgende week donderdag naar Londen Is De iPhone 5S daar wel enigszins op voorraad? Ik hoor het graag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s kopen in Londen, op voorraad?
Hallo
Ik ga volgende week donderdag naar Londen Is De iPhone 5S daar wel enigszins op voorraad? Ik hoor het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even naar het magazijn lopen...
Sorry Mevrouw, we hebben er helaas geen 1 meer liggen. Kom op, u kunt toch wel even snel bellen om dat te vragen.. Als je het nieuws volgt kan je zelf al opmerken dat de iPhones uitverkocht zijn. Kijken we even naar de United Kingdom site van Apple zien we dat de verzendtijd in oktober is. Tevens is er al een draad over dit onderwerp aan de gang. iPhone 5s online kopen in UK Apple Store
Laatst gewijzigd door RWK; 24-09-13 om 18:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik was vandeweek bij de Apple store in aberdeen, en daar zijn alle nieuwe iphones uitverkocht. Geen idee wanneer ze weer binnenkomen hadden ze daar.
|
|||
|
|||
Gelukt, zilveren 32gb in Londen!
Gisterenavond aangekomen in Londen en hoopvol om een iPhone 5s mee terug te nemen. Vrienden waar we verblijven hadden gisteren bij 1 van de Apple Stores buiten het centrum (de laatste) space grey 32gb te pakken gekregen. Gewoon overdag, naar binnen gelopen en gevraagd.
Vanochtend dus vol goede moed naar de Apple Store op Regent Street gegaan. Daar waren we iets na 9 uur en een groot bord bij de ingang vertelde: geen 5s meer op voorraad Wel zagen we een grote rij binnen staan. Toen naar Covent Garden gewandeld. Zonder verwachtingen. Daar aangekomen stond buiten al een rij. En een paar Apple medewerkers waarvan één de bekende kaartjes uitdeelde. Hij had nog maar 2 kaartjes, beiden voor een zilveren 32gb. En laat dat nou precies m'n eerste keuze zijn Kortom, erg veel geluk gehad. En nu een zilveren 32gb in m'n bezit. Waar ik nu overigens nog niets mee kan want ik heb nog geen nano sim kaart Maandag in NL maar meteen langs een T-Mobile shop. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 beschikbaar in Londen? | Yzord | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 26-07-10 13:58 |
iPhone, Wel / Niet kopen in Londen? | nouska1976 | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 30-07-09 16:03 |
Iphone 3G kopen in Londen ? | pesi | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 03-06-09 22:19 |
iphone vandaag kopen in Londen :-) | truckdiver | Koopinformatie Rest Europa | 15 | 29-01-08 08:48 |
iphone in londen aankopen? | truckdiver | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 20-01-08 18:41 |
|
|