iPhone 5s mediamarkt Duitsland 20/09/2013 discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoor/lees weinig over de nieuwe iphone te halen bij de Mediamarkt in Duitsland. Is dat dan geen optie?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s mediamarkt Duitsland 20/09/2013
Ik hoor/lees weinig over de nieuwe iphone te halen bij de Mediamarkt in Duitsland.
Is dat dan geen optie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben vorig jaar eens bij de Media Markt in Herzogenrath gaan kijken voor een iPhone 5. Die was alleen beschikbaar met een abonnement. Of dat dit jaar ook zo is met de iPhone 5S weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Dit jaar blijkbaar zonder abb. Op de site los te kopen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
OK. Bedankt. Dan heb ik er naast gekeken. Beschikbaar vanaf 25.9.2013 dus.
|
|
|||
|
|||
Mijn Duits is niet goed maar volgens mij staat er bij verzenddatum 25/09/2013.
Afhaalbaar voor die datum. ??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lijkt in Duitsland gewoon te bestellen te zijn. Was overigens vorig jaar ook zo, alleen toen 2 dgn van te voren kreeg ik een mail dat dat alleen met abonnement mocht. Ben benieuwd. Wie besteld ff?
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar was inderdaad alleen met abonnement. Ik hoop er toch eentje te kunnen krijgen vrijdag !
|
|
|||
|
|||
mooi... dan kan ik er even naar toe rijden om te kijken hoe de coating van de zwarte 5S is.
ik twijfel tussen zwart en wit... |
|
|||
|
|||
Kun je daar dan bestellen als buitenlander? Mij lukt het niet, hij accepteert alleen Duitse adressen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je niet bestellen, en bij een Duitse Mediamarkt afhalen? Dus een vestiging als afhaalpunt kiezen?
Laatst gewijzigd door iLuca; 18-09-13 om 18:23. |
|
|||
|
|||
Net gebeld met 2 vestigingen. Ze weten nog niet wanneer hij leverbaar is. Eind september was de schatting.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem besteld! Ga hem ophalen in Duisburg. Ik kon toevallig een adres van een bekende gebruiken. Maar ik neem aan dat als je hem wilt ophalen het adres niet veel uitmaakt. Als je een account aanmaakt op mailboxde.com dan krijg je een Duits aflever adres.
Iemand die het wilt proberen met: Mailboxde.com Your Name, ID ... Dresdner Str. 9 02763 Zittau, Germany Je weet maar nooit |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer je voor ophalen kiest is dat adres verder toch niet van belang. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5, Mediamarkt Iam store? | Daveydeman | Koopinformatie Nederland | 33 | 02-10-12 09:52 |
Iphone 5 mediamarkt belgie | dtroxx | Koopinformatie België | 1 | 24-09-12 23:29 |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|