iPhone 5s mediamarkt Duitsland 20/09/2013 discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjakkie123 Ik heb een mail gehad van mediamarkt.de dat ik hun adres moest gebruiken en dat dit voor een afhaling niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld met de Mediamarkt in Krefeld. Zij zeiden dat ze niet zeker wisten of een order met hun adres goed zou gaan en dat het een risico is omdat je al betaald hebt. Ze hebben geen idee wanneer er weer nieuwe toestellen binnenkomen. Dat kan 2 weken, maar ook 8 weken duren. Ze sturen ze wel eerst naar degene die online hebben besteld voordat de winkel exemplaren ontvangt.
|
|
|||
|
|||
Nou, dat zal wel los lopen. Hoewel ze bij bestellen roepen dat het geen definitieve koopovereenkomst is, is het natuurlijk wel een voorlopige. En de MediaMarkt is toch gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen. Volgens mij zal het hun een biet wezen waar de koper vandaan komt, als hij maar betaalt.
|
|
|||
|
|||
De site van MediaMarkt is weer geupdate. Nu staat op de verkooppagina's en bij mijn bestelling een banner: Lieferbar in 3-4 Wochen. Drie mededelingen nu op een pagina: 4-7 Tagen, 2 bis 4 Wochen, en 3-4 Wochen. Schiet mij maar lek. Maar als deze nieuwe mededeling is bedoeld voor mensen die nu de site bezoeken, dan komt-ie voor mensen die al eerder hebben besteld wellicht sneller. Denk ik dan maar.
|
|
|||
|
|||
@schmrtzzz
Ik heb ook via mediamarkt besteld en via huifkar wordt het in Nederland bezorgd en ook ik word er beetje duizelig van wanneer ze hem nou gaan leveren. Er staat bij mijn bestellingen op voorraad en eerder zag ik leverbaar in 3-7 dagen maar ik heb ook een mail gekregen dat de voorraden schaars waren dus ik weet het ook niet. Ik hoop hem in ieder geval binnen een maand te hebben en dat het via huifkar allemaal goed geregeld is, heb namelijk nooit iets via het buitenland besteld en laten bezorgen bij mij. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand nog besteld op mediamarkt.de?
Bij mijn bestelling staat nu : Artikel 1 von 1; Anzahl: 1 auf Lager; IN BEARBEITUNG Lijkt me sterk dat dit zou kunnen juist zijn. |
|
|||
|
|||
Hi iMoneky,
Zie mijn bericht hierboven. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat jij bij de eerste shifting gelukkige zit precedente en dat jij hem wellicht een deze dagen kan verwachten.
Ik hoop hem in ieder geval binnen 3-4 weken te hebben het liefst eerder natuurlijk |
|
|||
|
|||
Lijkt er meer op dat iMonkey er eerder bij is. Auf Lager betekend In Stock.
|
|
|||
|
|||
volgens mij betekend het voorraad in verwerking
|
|
|||
|
|||
Currently, all colors and capacities of the iPhone 5s from all U.S. carriers display a shipping estimate of October. The same is true for the rest of the world, with online Apple Stores in Australia, Canada, China, France, Germany, Japan, Singapore, and the U.K. displaying identical October estimates.
|
|
|||
|
|||
@precedente,
Ik heb hem sws later besteld als jij maar bij mij staat er ook op voorraad dus ik denk dat het 1 en het ander niet klopt, ik ga zelf uit van midden-eind oktober |
|
|||
|
|||
Even voor mijn idee, wie heeft hem nu allemaal bij de mediamarkt besteld? En welke versie?
Edit: Ikzelf heb trouwens de 32GB Gold besteld Laatst gewijzigd door Precedente; 23-09-13 om 18:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 17:04 ---------- Citaat:
Gold 16GB |
|
|||
|
|||
Gold 16 gb
|
|
|||
|
|||
Spacegrey 16gb
22/9 Laatst gewijzigd door iMonkey; 23-09-13 om 23:26. |
|
|||
|
|||
Bij mij is de status ook veranderd. Er staat nu 'Bestelleingang'. Geen idee wat dat betekent en Google Translate vlgs mij ook niet want die vertaalt het met 'Orde'. Maar dat wisten we natuurlijk al dat Duitsers van orde houden
He, zo blijven we wel lekker bezig. O. 'Bestelleingang' staat alleen in de mobiele app. Via de compu zie ik hetzelfde als bij Precedente: 'Artikel 1 von 1; Anzahl: 1 / Erscheint frühestens am 25.09.13; IN BEARBEITUNG.' Dus niks om echt blij van te worden. Overigens heb ik een zilveren 64 GB besteld en meteen al spijt van, ik geloof toch dat ik liever een space grey had gehad. Ik dacht, is weer eens iets anders. En er gaat toch een hoesje om. Maar pas later drong het tot me door dat de voorkant dat wit is. Vinnik toch minder. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 19:10 ---------- Sprak toevallig net even Tim Cook. En hij zei (op AppleInsider ):"The demand for the new iPhones has been incredible, and while we've sold out of our initial supply of iPhone 5s, stores continue to receive new iPhone shipments regularly. We appreciate everyone's patience and are working hard to build enough new iPhones for everyone." Laatst gewijzigd door schmrtzzz; 23-09-13 om 20:11. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5, Mediamarkt Iam store? | Daveydeman | Koopinformatie Nederland | 33 | 02-10-12 09:52 |
Iphone 5 mediamarkt belgie | dtroxx | Koopinformatie België | 1 | 24-09-12 23:29 |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|