iPhone 5s mediamarkt Duitsland 20/09/2013 discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bedoel idd de cases van apple zelf.. Zijn deze ook bij reseller verkrijgbaar?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik bedoel idd de cases van apple zelf.. Zijn deze ook bij reseller verkrijgbaar?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even rekenen. Apple heeft laatste kwartaal vorig jaar 47,8 miljoen iPhones verkocht. Dat betekent dat Foxconn er elke twee dagen (ze werken vast door in het weekeinde) 1 miljoen kan produceren. De eerste batch is waarschijnlijk vorige week woensdag uitgeleverd. Dat betekent dat onze Chinese vrienden inmmiddels weer 3 of misschien wel 4 miljoen toestellen hebben kunnen produceren, als tenminste alle onderdelen op voorraad zijn, maar daar is Tim Cook groot mee geworden, dus ik neem aan dat dat goed is geregeld. Dikke kans dus dat er een dezer dagen bij DHL in Frankfurt containers vol iPhones aankomen. Ik denk niet dat die dan alleen naar Apple gaan, al hebben de Vodafones van deze wereld misschien nog wel een streepje voor op winkels als MediaMarkt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
topic is een beetje dood is er nog nieuws te melden jongens?
Want op mijn bestel pagina zie ik nog geen verandering. |
|
||||
|
||||
En? nog wat nieuws?
|
|
|||
|
|||
Ik ga mijn geluk morgen eens proberen bij de Apple store in Duitsland. Mocht het lukken annuleer ik mijn bestelling. Heb geen zin meer om te wachten haha.
|
|
|||
|
|||
Haha mediamarkt weet ook niet wat ze willen, eerst stond dat plaatje text er nog, hebben ze het weggehaald en nu staat het er weer. (van 2 tot 4 weken levertijd)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb al 2x contact opgenomen via mail (maandag en dinsdag). Tot nu toe nog altijd geen reactie!
|
|
|||
|
|||
Kun je er niet gewoon heen en eentje kopen? Ik wil er heen van het weekend..
En gelijk kijken of er iets is in Oberhausen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga nog even wachten met annuleren wel ... krijg je het geld onmiddelijk terug op je cc (paypal)? Laatst gewijzigd door iMonkey; 27-09-13 om 14:01. |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag naar oberhausen gereden en heb daar mijn iPhone kunnen kopen . Dus mijn bestelling bij de MM geannuleerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jup, ik had het gelijk op mijn Paypal rekening staan. Paar daagjes voor overschrijven naar de eigen rekening en fertig
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die een bestelling hebben lopen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5, Mediamarkt Iam store? | Daveydeman | Koopinformatie Nederland | 33 | 02-10-12 09:52 |
Iphone 5 mediamarkt belgie | dtroxx | Koopinformatie België | 1 | 24-09-12 23:29 |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|