iPhone 5s mediamarkt Duitsland 20/09/2013 discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Ja?, Zal is zo bellen.. van hoe en wat. Mij lijkt 't me niet zo slim idee om te laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook gedaan.Afhalen in Essen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee, binnen hoeveel tijd je hem terug op een "normale" manier zou kunnen krijgen in Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Dat is het wachten waard. Zal volgende maand dan wel eens naar daar rijden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een mail naar Mediamarkt Duitsland gestuurd, of ik hun adres mag invullen en hem dan daar kan komen ophalen. Je moet hem al betalen en dan hun adres, straks houden ze hem zelf
Laatst gewijzigd door Emper; 22-09-13 om 15:50. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zonet besteld via mediamarkt.de met het adres van mijn mailboxde.com en afhaling in Aken.
Fingers crossed |
|
|||
|
|||
Zo heb ik het ook gedaan.Het is al van m'n cc afgeschreven dus hoop dat het mag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klinkt goed
Dat klinkt heel hoopvol! Hoeveel GB en welke kleur?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wauw zelfs gold op voorraad.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En?, Zijn er mensen die even langs de mediamarkt gaan en wat informatie kunnen pikken?.
|
|
|||
|
|||
Als het lukt wil ik het graag lezen, klinkt interessant
|
|
|||
|
|||
Ik heb een mail gehad van mediamarkt.de dat ik hun adres moest gebruiken en dat dit voor een afhaling niet uitmaakt. Ik zelf zou hem niet bij de mediamarkt bestellen de wachttijd is namelijk 2-4 weken (zie website) en je moet de telefoon ook al afrekenen. Jammer dat je dit niet tijdens het afhalen kan doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie weet wat dit betekent "Sofort lieferbar Nur noch wenige auf Lager" weinig op voorraad toch? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5, Mediamarkt Iam store? | Daveydeman | Koopinformatie Nederland | 33 | 02-10-12 09:52 |
Iphone 5 mediamarkt belgie | dtroxx | Koopinformatie België | 1 | 24-09-12 23:29 |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|