Mediamarkt iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen gerucht maar wel lekker goedkoop: iPhone 4 Zwart 16 GB vandaag bij mediamarkt 555 euro (alleen op de website)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mediamarkt iphone
Geen gerucht maar wel lekker goedkoop: iPhone 4 Zwart 16 GB vandaag bij mediamarkt 555 euro (alleen op de website)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit een actie? Zo ja, hoeveel vragen ze voor de 32GB versie?
|
||||
|
||||
ja is een actie, de 32 gb weet ik niet is niet in de aanbieding en dat is alleen vandaag geldig
|
|
||||
|
||||
Erg jammer, 16GB is zeker niet genoeg voor mij
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik dit wel een bericht voor de homepage, ik bedoel ze besteden aandacht als een spelletje 1 euro wordt afgeprijst maar als de iphone 45 euro wordt afgeprijst niet
|
|
||||
|
||||
Geduld, waarschijnlijk zijn ze er al mee bezig. Soms zijn normale mensen nou eenmaal sneller als de redactie, maar als ze het lezen zullen ze er vast wel wat aandacht aan besteden!
|
||||
|
||||
Uiteraard kun je ook tips doorgeven aan de redactie via iPhoneclub: Contact - iPhone - iPhoneclub.nl
Maar ik zie dat de aanbieding al uitverkocht is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt | Sjonie | Koopinformatie Nederland | 3 | 03-02-11 16:37 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
iPhone 3GS mediamarkt afgeprijsd? | dylankieft | Koopinformatie Nederland | 8 | 30-06-10 13:43 |
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! | mister@ | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 24-01-10 18:05 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|