//

iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt

iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist bij de MediaMarkt in Utrecht geweest en die hebben geen iPhone 4 meer zonder abonnement. "Kennelijk mochten we ze niet zonder abonnement verkopen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-11, 20:10
Sjonie Sjonie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt

Zojuist bij de MediaMarkt in Utrecht geweest en die hebben geen iPhone 4 meer zonder abonnement. "Kennelijk mochten we ze niet zonder abonnement verkopen en anders zouden we helemaal geen iPhone's meer krijgen", aldus een vriendelijk mannetje met een paar puistjes. Ze zijn er niet, ze komen niet meer en volgens hem zou dat gelden voor alle MediaMarkten in Nederland.

Jammer! Anders had ik nu een stuk vrolijker op de bank gezeten. Iemand een idee of dat alleen hier is? En des te meer: iemand een idee waar ik komend weekend een iPhone 4 16gb in Antwerpen zou kunnen scoren? Je wordt hebberig van naast het net vissen

Ter info ende vermeack! En wie weet kan iemand me helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-11, 22:15
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

kijk onder de tk op het forum en inde winkel is het nergens te krijgen ben vrijdag ook hel rdam af geweest maar zelfs bij de apple store mochten ze hem niet los verkopen
  #3  
Oud 03-02-11, 11:49
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Er worden al regelmatig iPhone 4's hier aangeboden op het forum tegen aantrekkelijke prijzen.
Zou toch moeten lukken!
  #4  
Oud 03-02-11, 16:37
fainted fainted is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Dit werd mij ook verteld bij de Mediamarkt in Arnhem.
Reageren

Labels
iphone 4, mediamarkt, prijzen, voorraad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laagste prijs garantie bij mediamarkt? DaveD30 Koopinformatie Nederland 11 26-01-10 12:48
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! mister@ iPhone accessoires en onderdelen 9 24-01-10 18:05
Europese stekker voor adapter los te koop? aikoN iPhone accessoires en onderdelen 21 26-09-08 17:32
Iphone niet meer los te koop nineyard Archief 12 15-10-07 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.