iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist bij de MediaMarkt in Utrecht geweest en die hebben geen iPhone 4 meer zonder abonnement. "Kennelijk mochten we ze niet zonder abonnement verkopen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt
Zojuist bij de MediaMarkt in Utrecht geweest en die hebben geen iPhone 4 meer zonder abonnement. "Kennelijk mochten we ze niet zonder abonnement verkopen en anders zouden we helemaal geen iPhone's meer krijgen", aldus een vriendelijk mannetje met een paar puistjes. Ze zijn er niet, ze komen niet meer en volgens hem zou dat gelden voor alle MediaMarkten in Nederland.
Jammer! Anders had ik nu een stuk vrolijker op de bank gezeten. Iemand een idee of dat alleen hier is? En des te meer: iemand een idee waar ik komend weekend een iPhone 4 16gb in Antwerpen zou kunnen scoren? Je wordt hebberig van naast het net vissen Ter info ende vermeack! En wie weet kan iemand me helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk onder de tk op het forum en inde winkel is het nergens te krijgen ben vrijdag ook hel rdam af geweest maar zelfs bij de apple store mochten ze hem niet los verkopen
|
|
|||
|
|||
Er worden al regelmatig iPhone 4's hier aangeboden op het forum tegen aantrekkelijke prijzen.
Zou toch moeten lukken! |
|
|||
|
|||
Dit werd mij ook verteld bij de Mediamarkt in Arnhem.
|
Labels |
iphone 4, mediamarkt, prijzen, voorraad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laagste prijs garantie bij mediamarkt? | DaveD30 | Koopinformatie Nederland | 11 | 26-01-10 12:48 |
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! | mister@ | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 24-01-10 18:05 |
Europese stekker voor adapter los te koop? | aikoN | iPhone accessoires en onderdelen | 21 | 26-09-08 17:32 |
Iphone niet meer los te koop | nineyard | Archief | 12 | 15-10-07 22:49 |
|
|