Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! ik had een advertentie gezien van wireless circle, Wireless Circle - iPhone4 op het internet staan niet veel ervaringen, maar wat vinden jullie ervan? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro
Hoi!
ik had een advertentie gezien van wireless circle, Wireless Circle - iPhone4 op het internet staan niet veel ervaringen, maar wat vinden jullie ervan? ik heb op dit moment mijn bestelling bij belsimpel.nl staan maar moet nog wel 2 weekjes wachten. alvast bedankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
klinkt goed
Laatst gewijzigd door priepstra; 31-08-10 om 03:24. |
|
||||
|
||||
begrijp ik het goed dat je 1 malig 200 betaald.... daarnaast 20 euro per maand (keer 24 maanden) + dan ook nog je abo? (bel+sms+internet) ?
duur grapje als dat zo is... |
|
|||
|
|||
Volgens de site heb je voor die 20 euro 250 min, 75 sms en onbeperkt internet.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt maar je kan dan inplaats van 75 sms ook 150 doen en belminuten kunnen ook weer anders. volgens mij goedkoper dan I-150..
|
|
||||
|
||||
ik zou hem niet icm dit abbonnement nemen
maar vind dat simonly wel goedkoop zeg, en het is maar voor 1 jaar |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Alleen al voor het toestel (iPhone 4 16 GB) betaal je EUR 679. Dan heb je ook nog eens een abonnement van 2 jaar. Dat abonnement kost je minimaal 24*(4,50+7,50)=288.
Tel uit je winst.... |
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier al een bestelling gedaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee simonly is voor 1 jaar
|
|
|||
|
|||
jaa okee, maar het abbo is 2jaar
|
|
|||
|
|||
maar de sim-only is niet met de iphone 4 toch?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
blijf het wel goedkoop vinden, zeker van een provider als KPN
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou weet alleen die anwb aanbieding van Vodafone maar ben tmobile bijv nog niet tegen gekomen zo goedkoop
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
stond je ergens op een reserveringslijst?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Abbonement kosten 200 euro!! [LEES] | Caribic | iPhone algemeen | 5 | 27-07-10 21:51 |
iphone 3GS 32GB voor 200 euro? is dit te vertrouwen? | sportingboy | Archief | 10 | 17-02-10 08:07 |
Iphone 200 euro | Capa | Koopinformatie Nederland | 8 | 05-09-09 19:25 |
Iphone voor 200 euro op marktplaats | achzillian | Koopinformatie Nederland | 6 | 19-10-08 17:58 |
|
|