//

Iphone Abbonement kosten 200 euro!! [LEES]

Iphone Abbonement kosten 200 euro!! [LEES] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone Fan's, Gister nacht kreeg ik een sms van me provider BEN ( T-mobile ) en ze zeiden in het smsje iets met 200 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 15:10
Caribic Caribic is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Red face Iphone Abbonement kosten 200 euro!! [LEES]

Beste Iphone Fan's,

Gister nacht kreeg ik een sms van me provider BEN ( T-mobile ) en ze zeiden in het smsje iets met 200 euro maar die kreeg ik om 04:00 dus toen wou ik slapen en besefde ik niks, toen ik eenmaal om 13:00 van me werk kwam ging ik maar even me belstatus bekijken op ben.nl en er stond ''kosten buiten de bundel: 222,17'' en toen vroeg ik me af hoe dat kon en belde meteen BEN hun zeiden dat ik me iphone ge-update had en of internet gebruikt had wat ik trouwens sinds ik dat abbonement heb niet gedaan heb.
Volgende dag belde me vader en toen zeiden ze dat er een Iphone update via hun netwerk was verstuurd en als je Iphone in contact met internet was de update automatisch geinstalleerd werd en ik dus waarscheinlijk niet hoef te betalen maar me sim-card is wel automatisch door de computer tijdelijk geblokeerd totdat ik betaal.
Uiteindelijk vertelde de man dat meerdere mensen dat hadden en sommige kosten liepen bij mensen op tot 1900 euro hopen voor ons dat we niet hoeven te betalen, en ik heb meteen me nokia met een zwart-wit beeld uit de kast gepakt.

- Bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 20:28
ErnieZ ErnieZ is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard Same here

Mijn kinderen hebben allebei een iPhone 1st gen. MEt een BEN (T-mobile) simonly. Ook bij hen wordt sinds eind vorige maand spontaan veel data verbruikt volgens BEN. Echter edge staat uit en ik heb fake APN settings ingevoerd dus is technisch onmogelijk voorhen om data te verbruiken.
Na meerdere belletjes met de helpdesk geven zij aan dat het probleem vanuit T-Mobile komt die naar alle iPhone's op hun netwerk updates probeert te versturen ook al heb je hem niet bij hen vandaan.

Ze zijn bezig met een oplossing bij BEN en geven aan dat mocht er toch een groot bedrag afgeschreven worden eind volgende maand je dat gewoon kunt laten storneren.
  #3  
Oud 27-07-10, 21:05
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caribic Bekijk bericht
Volgende dag belde me vader en toen zeiden ze dat er een Iphone update via hun netwerk was verstuurd en als je Iphone in contact met internet was de update automatisch geinstalleerd werd
Dat lijkt me onzin... Weet iemand meer hierover? Welke update zou dat dan wel zijn?
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #4  
Oud 27-07-10, 21:08
Caribic Caribic is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

De klantenservice van BEN heeft het zo verteld.
  #5  
Oud 27-07-10, 21:13
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Dat lijkt me onzin... Weet iemand meer hierover? Welke update zou dat dan wel zijn?
Dat is deze update.
  #6  
Oud 27-07-10, 21:51
Caribic Caribic is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Deze link heeft er niks mee te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro sophiie! Koopinformatie Nederland 53 02-02-11 00:18
iphone 3GS 32GB voor 200 euro? is dit te vertrouwen? sportingboy Archief 10 17-02-10 08:07
Iphone 200 euro Capa Koopinformatie Nederland 8 05-09-09 19:25
Iphone voor 200 euro op marktplaats achzillian Koopinformatie Nederland 6 19-10-08 17:58
Iphone's 16GB aan 200 euro ? met TNT express ? simoniven Koopinformatie Nederland 15 18-05-08 19:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.