Kan niet updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn itunes gaf vandaag de melding dat ik moest updaten naar 4.0.1, wat ik dan ook heb geprobeerd. Echter krijg ik de foutmelding: De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutcode 1004 bij updaten iPhone 4
Hallo,
Mijn itunes gaf vandaag de melding dat ik moest updaten naar 4.0.1, wat ik dan ook heb geprobeerd. Echter krijg ik de foutmelding: De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een fout (1004) voorgedaan. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door blaugrana; 23-07-10 om 12:09. Reden: Update: inmiddels is foutcode 1611 verandert in foutcode 1004 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op het apple support forum zijn er meldingen van mensen die de betaal methode van de iTunes store op 'geen' zetten, vervolgens hun CC gegevens invullen en weer kunnen updaten.. Dit werkt niet voor mij. Echter kwam ik een topic tegen waarin iemand vertelde mijn /etc/hosts te checken.. en toen ging er een lampje branden. Heb je ooit een iphone gerestored mbv shsh blobs (of gebruikt om te jailbreaken)? Dan heb je in je /etc/hosts een 'gs.apple.com' entry staan.. Ik heb deze weggehaald en het probleem was opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet updaten? | Myzelf667 | iPhone algemeen | 1 | 29-09-11 18:15 |
kan niet updaten naar 4.1+ | calvinbenik | iPhone algemeen | 9 | 08-05-11 17:29 |
Alle iDevices: Kan niet updaten | DJxReventon | Jailbreak | 7 | 20-04-11 15:22 |
Windows: Kan niet updaten naar 4.2.1 | kuraikisai | iTunes | 2 | 06-02-11 16:21 |
|
|