Europese stekker voor adapter los te koop? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals waarschijnlijk een aantal van jullie heb ik ook mijn iPhone uit Amerika vandaan. Hij wordt daar geleverd met een adapter voor de Amerikaanse stopcontacten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Europese stekker voor adapter los te koop?
Zoals waarschijnlijk een aantal van jullie heb ik ook mijn iPhone uit Amerika vandaan. Hij wordt daar geleverd met een adapter voor de Amerikaanse stopcontacten. Deze hebben 'platte' pootjes, die niet bij ons in het stopcontact passen. Apple heeft echter het stekkerdeel op de adapter verwijderbaar gemaakt. (zie foto)
De adapter is volgens de specificaties op de sticker wel geschikt voor het Europese 220V systeem. Ik vroeg me af of het mogelijk was om een los stekker-hoekje te kopen voor het de Europese stopcontacten. (m.u.v. UK) Ik heb wel complete sets gezien van een adapter i.c.m. 3 verschillende stekker-hoekjes (US, UK, EU), maar ik ben specifiek op zoek naar het losse hoekje voor de EU. Op onderstaand plaatje rechtsonder te vinden: Een alternatief is een los Euro-snoer te kopen die je in de aansluiting op de adapter kan steken, maar dat is niet zo heel mooi... Alvast bedankt voor de reakties! aikoN |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thanks! Hier was ik inderdaad naar op zoek...
aikoN |
|
|||
|
|||
Is misschien wel iets voor een inkoopactie?
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon de adapter voor de ipod kopen. Deze kreeg ik toevallig een paar jaar terug bij mijn ipod nano en die werkt gewoon.
Bijvoorbeeld te koop op bol.com bol.com | Elektronica | Apple iPod USB Power Adapter , Apple of dynabyte: https://www.dynabyte.nl/artikel/2279...-Power-Adapter Of gewoon via marktplaats waar ik er een aantal zie
|
|||
|
|||
Ik heb het gister gevraagd bij de apple premium reseller in Zwolle, €17,95
|
|
|||
|
|||
Zoo dat is duur ik had hem voor 12.95 volgens mij bij de Apple Premium Reseller in de Bijenkorf Amsterdam
|
|
|||
|
|||
Zag ze ook op ebay, omgerekend voor rond de 9 euro incl verzending. Heb die aanbieder gemaild met de vraag of ik er ook 10 of 25 kon kopen, en wat dat zou schelen in de verzendkosten. Mocht het lukken om er zo veel te krijgen, dan zal ik mij wederom hier melden (en op marktplaats natuurlijk). Ze gaan dan sowieso 3 euro onder de Bijenkorf prijs zitten, dus tientje max, en denk dat ik ze voor die prijs dan ook wel kan versturen (binnen NL). Mocht iemand anders al een goeie deal hebben gevonden, laat het dan alsjeblieft even weten, want vind de oplossing met een snoer in dat 8 vormige ingangetje heel lelijk en ben mn nepoplader ook wel zat...
|
|
|||
|
|||
Ik hou me aanbevolen!
|
|
|||
|
|||
freys-best-buy-electronics - Online Shopping Mall kosten iets van $5,=
|
|
|||
|
|||
hou me op de hoogte!!
liefst asap want heb net Iphone gekocht en loopt bijna leeg |
|
||||
|
||||
kijk bij te koop aangekomen op dit forum.... voor 5 euro bij grample te krijgen !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben opzoek naar een europese lader voor de iphone 3g.
Heeft iemand een adres? |
|
|||
|
|||
Je moet in een apple shop even vragen aan een duckhead. Dan krijg je het verloop stukje voor je adapter. Maar als je zo'n mini geval hebt, dan moet je gewoon de hele adapter kopen. Het is hetzelfde als een ipod oplader.
|
|
|||
|
|||
Klopt, het is een mini.
Ben eigenlijk opzoek naar meerdere europese laders voor de 3g, of die van apple is of niet maakt niet zoveel uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ga eens naar "apple.nl", klik op "store", klik op "producten voor onderweg" en er zal een wereld voor je opengaan. Makkelijk toch? |
|
|||
|
|||
Ik zoek iets in de prijsklasse(omdat ik er meerdere nodig ben) van deze advertentie:
Marktplaats.nl > iPod / iPhone adapter USB stroomadapter *Nieuw!* - Audio, Tv en Foto - Mp3-spelers | Accessoires | iPods Helaas niet geschik voor de iphone 3g of dit: Marktplaats.nl > USB Power Adapter voor iPod & iPhone - Audio, Tv en Foto - Mp3-spelers | Accessoires | iPods Deze verkoper wist niet zeker of deze voor de 3g ook werkt. |
|
|||
|
|||
Gewoon zo eentje
Ik bestel er zo altijd enkele mee bij elke bestelling (komen altijd van pas en kosten niks). http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MicroSimkaart adapter, waar te koop? | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 28-03-11 03:37 |
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt | Sjonie | Koopinformatie Nederland | 3 | 03-02-11 16:37 |
Europese stekker voor iPad lader , waar ? | cardwizard | iPad algemeen | 50 | 19-06-10 03:30 |
Iphone niet meer los te koop | nineyard | Archief | 12 | 15-10-07 22:49 |
|
|