Europese stekker voor adapter los te koop? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt als je wil ook gewoon een kabel gebruiken met een ouderwetse radio aansluiting (ff geen pic bij de hand) als je de "duckhead" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je kunt als je wil ook gewoon een kabel gebruiken met een ouderwetse radio aansluiting (ff geen pic bij de hand) als je de "duckhead" eraf haalt zie je wat ik bedoel.
Bovenstaande oplossing is er ook een, maar goed, ik heb zelf een duckhead gekocht. Het blijft een design product en vind het zelf zonde om dat te vernaggelen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Maar ik had er een paar nodig, dus de post van xit2050 met site was zeker bruikbaar. Bedankt daarvoor!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MicroSimkaart adapter, waar te koop? | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 28-03-11 03:37 |
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt | Sjonie | Koopinformatie Nederland | 3 | 03-02-11 16:37 |
Europese stekker voor iPad lader , waar ? | cardwizard | iPad algemeen | 50 | 19-06-10 03:30 |
Iphone niet meer los te koop | nineyard | Archief | 12 | 15-10-07 22:49 |
|
|