MicroSimkaart adapter, waar te koop? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, ik heb nu een iPhone 4 met MicroSim. Nu wil ik op vakantie niet mijn iPhone mee nemen, maar een ander toestel die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MicroSimkaart adapter, waar te koop?
Hi allemaal, ik heb nu een iPhone 4 met MicroSim. Nu wil ik op vakantie niet mijn iPhone mee nemen, maar een ander toestel die geen microsim heeft, maar een gewone sim. Waar kan ik een adapter kopen, zodat ik mijn microsimkaartje van de iPhone in dat andere toestel kan stoppen? Groet Liesbeth
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vodafone gaf mij de adapter gratis bij ophalen microsim.
|
|
|||
|
|||
DealExtreme: $1.10 Micro Sim Card to Standard Sim Card Adapter (Black)
kost maar €0,81 cent, als je geen paypal hebt, vraag ff een broertje/neefje/zus/tante/vage bekende die het wel heeft. en dan heb je het binnen 2 weken in huis, ruim voor je vakantie. |
|
|||
|
|||
Bij de T-Mobileshop kreeg ik ze ook gratis mee.
|
|
|||
|
|||
Dank voor jullie reakties, ik ben dus naar de Vodafone winkel geweest. Ik kreeg helemaal niets! Alleen het advies om de adapter voor 10,00 euro te kopen bij de belcompany..
Dus dan maar online bestellen, met dank aan jullie |
|
|||
|
|||
Dat is raar. Ik kreeg adapter gratis in de vodadone winkel.
|
|
|||
|
|||
Heel vreemd allemaal, bij de t-mobile shop geen probleem krijg je zo gratis mee!!!!
|
|
|||
|
|||
Als je echt 10-15 euro voor een stukje plastic wilt betalen zou ik inderdaad daar bestellen. Ik persoonlijk vind dat pure afzetterij.
Op ebay heb je ze voor 1-2 euro. Als je er één uit de UK besteld ipv China heb je deze over het algemeen snel in huis. Ik had er zelf geen haast mee, dus uit china besteld voor een euro geloof ik en netjes ontvangen in een week of 3. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Stop deze terug. en klaar is Liesbeth Werkt goed, zo gebruik ik me T mobile micro sim ook
|
|||
|
|||
applestore. Daar liggen ze met honderden in een zakje in de la. Als je even lief vraagt krijg je 'm zo mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar logicboard 3G te koop in NL? | Apple740 | iPhone algemeen | 1 | 04-04-11 19:59 |
Waar te koop? | jeffreyappel | iPad algemeen | 0 | 09-03-11 14:03 |
TomTom: Waar te koop? | Twix | iPhone Navigatie | 4 | 22-01-11 23:42 |
Micro Sim Adapter waar te koop/krijgen? | vasco | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 12-08-10 22:48 |
Europese stekker voor adapter los te koop? | aikoN | iPhone accessoires en onderdelen | 21 | 26-09-08 17:32 |
|
|