iPhone @ Mediamarkt Antwerpen discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien overdreven om een topic over te starten maar ik wil nog even de aandacht trachten te trekken: Niemand die morgen een iPhone kan halen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen
Misschien overdreven om een topic over te starten maar ik wil nog even de aandacht trachten te trekken:
Niemand die morgen een iPhone kan halen uit de mediamarkt in Antwerpen? Ik wil gerust in afspraak wel iets extra geven voor de moeite. Moet zelf werken tot half 6 dus geraak er niet. Wil hem dan savonds afhalen (kom van sint-truiden). Wie zich geroepen moest voelen: sms 0485 35 80 74 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nog een 10-tal 16Gb beschikbaar op dit moment (in 15 minuten kwam er wel een 3-tal man opdagen om de iphone 4 te kopen)
Geen reservaties... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Iphone 4 kopen in Antwerpen | Caroeziij | Koopinformatie België | 1 | 03-07-10 00:14 |
iPhone 3GS mediamarkt afgeprijsd? | dylankieft | Koopinformatie Nederland | 8 | 30-06-10 13:43 |
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! | mister@ | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 24-01-10 18:05 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|