GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) MAYDAY MAYDAY , een hele lading(30-50) Iphone 4's binnengekomen in de Mediamarkt Antwerpen( Keyserlei) zowel 16 als 32 gig...... Heb er juist de mijne gehaald. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GO FOR mediamarkt
MAYDAY MAYDAY , een hele lading(30-50) Iphone 4's binnengekomen in de Mediamarkt Antwerpen( Keyserlei) zowel 16 als 32 gig......
Heb er juist de mijne gehaald. Heel hun kastje was gevuld dus ik schat een 30-50 minimum van elk... Geen reservatie nodig.. GOGOGOGOGO en toch efkes melden --> In your Face Mobistar . Het Duitse management van Mediamarkt RULES... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
om oe laat zijt gy der nr toe geweest?
|
|
|||
|
|||
Omstreeks 16.00 uur
Had de mijne gereserveerd en ze hebben mij om 14.30 telefonisch verwittigd. Toen ik er aan kwam moest ik even mee naar de balie en kon ik zien waar ze de geilige iPhone4 uitnamen. 1 kastje zat vol met iphone4's een tweede kastje voor de helft. Ik vroeg of je perse moest gereserveerd hebben, hier op zeiden ze "nee, we hebben er genoeg binnen, de eerste keer dat apple ons zo snel, zoveel geeft") |
|
|||
|
|||
Allez, nu nog MM sint pieters leeuw, want daar sta ik op de lijst. Nr 15 ofzo ...
|
|
|||
|
|||
kan je telefonisch reserveren of niet?
|
|
|||
|
|||
in oostende zijn er ook beschikbaar. nope je moet een voorschot betalen en dat gaat nog steeds niet via de telefoon. mss iets voor de iphone 5
|
|
|||
|
|||
Da's nu toch straf he .. beslis ik eindelijk om toch maar te reserveren ipv mobi* winkels tot int oneindige af te bellen, kies ik toch wel net de mediamarkt uit waar ze GEEN kasten vol iphones hebben zeker ... doeme toch ...
|
|
|||
|
|||
Iemand die iets weet over MM Hasselt?
|
|
|||
|
|||
Hallo Mike77,
Ik zit momenteel in de Belgische Ardennen, voor vakantie, als Nederlander. Ik zat erover te denken om naar een Mobistar-shop te gaan, voor de aanschaf van een iPhone 4, zoals bekend in Belgie simlock-vrij. Maar ik verwacht dat hij op veel plaatsen uitverkocht zou zijn. Om telkens tegen een taalprobleem aan te lopen en de zekerheid te hebben niet met lege handen terug te keren, las ik uw reactie. Ik begrijp hieruit dat Mediamarkt de iPhone 4 momenteel voldoende op voorraad heeft, op de diverse locaties. Kunt u mij iets zeggen over de "losse-verkoopprijs" voor de 16Gb versie, voor de Nederlanders onder ons? Groeten, Rocco Laatst gewijzigd door Rocco1979; 09-08-10 om 22:59. |
|
|||
|
|||
Dus als ik morgenochtend met openingstijd voor die Mediamarkt sta kan ik er zonder reservering 2 mee nemen? 1 voor collega en uiteraard 1 voor mezelf
Rocco, kijk even op Mobistar.be voor de prijzen. Laatst gewijzigd door Bento; 09-08-10 om 23:46. |
|
|||
|
|||
Hallo Bento,
Bedankt voor uw reactie. Ik heb ondertussen gekeken en ben geheel op hoogte... Ik neem aan dat deze prijzen voor geheel Belgie gelden. Alvast bedankt! Ik zal morgen naar Luik afreizen voor aldaar de Mediamarkt te bezoeken. |
|
|||
|
|||
Koppelverkoop Mediamarkt?
Maare bij de Mediamarkt geen gedoe met verplichte aankoop van accessoires of een verzekering?
Zou flex zijn. Kan dan wel is de moeite waard zijn om even langs te gaan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mochten alle MM's ze binnen hebben gekregen ga ik morgen ook eens even kijken! |
|
|||
|
|||
Hallo Tommie,
Ik las deze topic vanavond pas, dus na sluitingstijd van Mediamarkt. Maar aangezien Bento mij verwees naar de site van Mobistar, ben ik daar gaan kijken, voor de geldende prijzen. Wat betreft Mediamarkt Belgie neem ik aan dat zij als gigant de verscheide filialen van hetzelfde zullen voorzien. Echter kan ik dat pas morgen bevestigen uiteraard. |
|
|||
|
|||
Als ik dat hier zo lees mag ik morgen veel mensen verwachten aan de deuren van de Media Markt in Antwerpen
Hopelijk zijn er nog genoeg voor iedereen xD |
|
|||
|
|||
I created CHAOS lol....
de prijzen zijn zoals in de mobistar winkels 16g is 640€ 32g is 750 € Geen extra's verplicht... Je kan wel een extra verzekering nemen, ik heb die genomen.. als je 750 euro over hebt voor een iPhone kan je er voor ongeveer 50€ ook een verzekering bij nemen( is mijn redenering) val/diefstal/waterschade/andere gevallen Laatst gewijzigd door mike77; 10-08-10 om 03:55. |
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren vlak voor sluitingstijd geweest om te informeren over een iPhone 4. Ze zeiden dat ze inderdaad een grote levering hadden gehad maar dat ze al op waren. En dat ik trouwens enkel met reservering kon ophalen. Dus denk voor de mensen die deze ochtend willen gaan dat ze helaas achter het net vissen. Want denk niet dat ze vandaag weer een grote levering krijgen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand toevallig of dit juist is? |
|
|||
|
|||
Dat klopt, in Europa ben je verplicht 2 jaar garantie te geven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|