GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rocco1979 Dat idee had ik ook de afgelopen 4 weken. Aangezien ik weigerde een iPhone 4 via T-Mobile te halen hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo Jonas02,
Ik wil dat best vermelden, maar men zal er niet veel aan hebben. Aangezien ze er 5 gekregen hebben bij Mediamarkt in Roeselare, waarvan ik de laatste heb gekocht.... Men zal dus, net als ik, er toevallig tegenaan moeten lopen, of via-via vernemen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren contact gehad met MM Antwerpen en daar "vermoeden" ze dat ze terug een grote lading gaan binnenkrijgen komende week....
Laatst gewijzigd door bartje_blue; 29-08-10 om 19:49. |
|
|||
|
|||
Ik ben 26e op de wachtlijst in MM Hasselt, gisteren gaan bestellen en 50 € voorschot betaald.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan moeten ze maar dan 54 stuks binnenkrijgen voordat jij er één kan bemachtigen.. Niet doelloos om dan langs te gaan? Staan namelijk zoveel reserveringen daar voor de 16 gb.. Of je moet de 32 willen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie niet waagt wie niet wint. het is hier om de hoek, en het maakt me niet uit als het een 16 of 32 gb is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey, is wel raar. Tegen mij zeiden ze dat ze zonder reservatie werken, en dat wie eerst belt/langskomt, zijn telefoon heeft ? |
|
|||
|
|||
Ik weet niet bij welke MediaMarkt je geweest bent, maar bij de MediaMarkt in Antwerpen (Keyserlei) werken ze zeer zeker met een reserveringslijst.. Ik sta er namelijk op, nadat ik 2 weken geleden gereserveerd heb
|
|
|||
|
|||
Zojuist MM te Antwerpen gebeld.
Een hele haastige medewerker aan de lijn, maarr... De iPhone is niet direct leverbaar voor nieuwe reserveringen, maar voor degenen die op de reserveringlijst staan is die a.s. woensdag op te halen, zo werd mij verteld. Degenen die op de reserveringslijst staan zouden morgen of overmorgen een telefoontje dienen te ontvangen met dit bericht! Edit: De medewerker vroeg op het laatst nog of ik de 16GB of de 32GB had besteld. Toen ik zei dat ik de 16GB had besteld, zei hij: "O, oké, dan klopt het', of iets in die trant. Ik vermoed dus dat bovenstaande niet geldt voor de 32GB. |
|
|||
|
|||
Mooi! Nu is de hoop op vandaag wel weg, maar zo hebben we er toch een beter zicht op.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag bij mm sntwerpen geweest, wisten nog niets.
|
|
|||
|
|||
Ben net door Media Markt Antwerpen gebeld.
Volgende week komen zowel de 16gb als de 32gb iPhone 4's binnen. |
|
|||
|
|||
Hm mij vertelden ze net wat anders (half uurtje terug gok ik):
Zojuist het verlossende telefoontje van MM Mediamarkt: Mijn reservering (gereserveerd 16 augustus) van de 16GB zwart kan morgen opgehaald worden! Woehoe! |
|
|||
|
|||
Ik heb mijne 17 augustus gereserveerd (16gb + 32gb voor een vriend).
Het kan zijn dat ze die samen willen leveren of dat mijn 16gb net te hoog op de wachtlijst staat. |
|
|||
|
|||
Mogelijk ja.. Ik denk dat de 32GB iets achter zal lopen qua levering.. Anders is het wel vreemd.. Je zou eens kunnen bellen voor de zekerheid . Hij wist mij niet exact te vertellen hoeveel er geleverd zouden worden, alleen dat mijn reservering ertussen zat..
|
|
|||
|
|||
Ben ook net gebeld geweest door MM Antwerpen.
Begin volgende week zou ik mijn 32GB kunnen gaan afhalen. Nog even wachten dus. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor iedereen die z'n Iphone gaat ophalen in B. Bij de Rabobank heb je een buitenland limiet van 500 euro... Weet niet hoe dit zit bij andere banken. Maar zou toch l*llig zijn als je na x aantal weken wachten daar aan de balie staat en nog steeds niets mee kan krijgen...
Ik sta sinds 18 aug. op de wachtlijst. Zojuist maar eens gebeld, maar levertijd nog steeds onbekend van zowel de 16 als 32gb, werd mij verteld... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door BrokenTable; 31-08-10 om 15:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|