GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja lap, zou het kunnen dat ik met mijn reservering van 17 augustus ('s avonds) net uit de boot val? Misschien morgen toch eens bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja lap, zou het kunnen dat ik met mijn reservering van 17 augustus ('s avonds) net uit de boot val?
Misschien morgen toch eens bellen als ik vandaag nog niets gehoord heb ... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ga maar niet naar media markt,er is geen toestel te krijgen! en ja ze werken hier ook met een wachtlijst.
dus bespaar je zelf de moeite. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval zal het mijn studies nu niet meer beïnvloeden. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik gisteren gemerkt, bij saturn maak je een betere kans.
|
|
|||
|
|||
Wat betreft het geld. Ik zit zelf bij ING, en ben er vanmiddag toevallig net even langs gegaan om het na te vragen.
Als je bij een pin-automaat uit de muur geld opneemt zit er inderdaad een grens aan van 500 of 750 per dag. Een pinbetaling is echter wereldwijd 2500 euro per dag, zo werd mij verteld . Bij de ING dus, in ieder geval.. Hoe dat bij andere banken zit zou ik niet weten. |
|
|||
|
|||
Van de ING klopt dat ja heb ik ook. Bij de Fortis kan je maximaal 750 pinnen in het buitenland en maximaal 500 euro uit de automaat halen in het buitenland dan . In Nederland kan je 1250 euro bij een fortisautomaat pinnen.
|
|
|||
|
|||
Net even gebeld naar MM Antwerpen... ze waren mij vergeten te bellen...
Ik mag zo meteen een gaan halen... hopelijk ligt hij er nog ... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
32GB komt maandag, 16GB is voor vandaag.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ook de MediaMarkt antwerpen aan de telefoon gehad: Ik zou in ieder geval nog deze week mijn 16 gig op kunnen halen... we wachten af!
|
|
|||
|
|||
Wanneer hadden jullie besteld?
|
|
|||
|
|||
deze maandag
|
|
|||
|
|||
Kom net terug van de Mediamarkt in Antwerpen.. 16 augustus besteld (16GB), en gisteren een telefoontje om te komen ophalen..
De iPhone ligt nu aan de oplader.. en zodadelijk aan iTunes, wanneer 9.2 gedownload is (9.1 mocht niet van mn iPhone ) Heeft iemand van jullie verstand van Screenprotectors? De medewerker bracht me eerst een mirror screenprotector en daarna een matte screenprotector.. maar ik begreep niet exact wat nu het verschil is en of er nu kwaliteitsverlies in het beeld ontstaat bij het gebruik ervan.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan neem ik aan dat jij ook 'deze week nog' gebeld wordt...
|
|
|||
|
|||
Kom uit Nederland, zul je net zien dat ze verkeerd netnummer gebruiken
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hem de 26e besteld. Vandaag Media Markt Antwerpen gebeld en als reactie gekregen 'dat er zéker nog 20 voor mij zijn'.
Wellicht dat iemand binnenkort nog eens kan vragen of ze een grote levering verwachten, inmiddels kennen ze mijn naam bijna kan me niet voorstellen dat ldemeij zijn 16 GB kan ophalen als de wachtlijst nog zo groot is, tenzij er een nieuwe lading binnen komt.. |
|
|||
|
|||
ik kom ook uit nederland dus we zitten in hetzelfde schuitje.
Ze zeggen steeds andere dingen bij de mediamarkt :S Toen ik belde hebben ze niet mijn nummer ofzo gevraagd, ze zeiden gewoon dat, omdat ik al gereserveerd had, hem zeker deze week nog op kon halen. Als er voor de 26e nog 20 wachtenden zijn, lijkt me dat er op de 30e (toen ik reserveerde) toch minstens 30 reserveringen open staan... Ik weet niet hoe groot hun ladingen zijn maar ik weet niet of ik de mediamarktmensen nog moet geloven... |
|
|||
|
|||
Ook ik weet niet meer wat ik moet geloven! Ze zeggen elke keer wat anders. Toen ik de reservering plaatste waren er 30 mensen voor me, inmiddels is dat terug gelopen tot 'maar' 20.
Dit is de eerste levering sinds 2.5 weken dus ik reken erop dat we voorlopig nog even moeten wachten. Misschien dat er maandag wederom een grote hoeveelheid binnen komt (zoals ik hier boven kan lezen 32 gb maar hopelijk ook nog 16 gb's.) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|