GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor iedereen die al heel lang op een iPhone4 zit te wachten (zoals ik). Dit relativeert het misschien wat: YouTube - iPhone4 vs HTC Evo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor iedereen die al heel lang op een iPhone4 zit te wachten (zoals ik).
Dit relativeert het misschien wat: YouTube - iPhone4 vs HTC Evo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoelang zit je al op de iPhone te wachten dan? Heeft nog iemand een nieuwe status uit de medewerkers bij Media Markt Antwerpen weten te trekken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat een service echt waar |
|
|||
|
|||
Toen ik er gisteren mijn iPhone 16GB ophaalde vroeg ik nog even hoe het zit met de leveringen..
Hij vertelde me dat ik geluk had gehad dat ik m 2 weken na mn reservering op mocht komen halen.. Hij verwachtte dat de levertijd voor de nieuwe reserveringen omhoog zou gaan naar 3 tot 5 weken, als ik het me goed herinner.. Maja, dat is allemaal onofficieel.. Officieel staat er al een maand 'onbepaalde levertijd'.. Dus het is wel een gok die je moet nemen . Voor mij heeft die gelukkig goed uitgepakt |
|
|||
|
|||
@ BoesBoesX
|
|
|||
|
|||
Voor diegene die al geweest zijn: is het mogelijk om in de MM de telefoon te activeren of moet ik een laptop meenemen als ik gelijk wil 'spelen'?
De activatie met iTunes was een tegenvaller toen ik m'n iPad voor het eerst in m'n handen had. Mooi scherm, maar meer kon ik er niet mee totdat ik thuis was :-( |
|
|||
|
|||
Ik heb een update van MM Antwerpen: Er is een "grote" nieuwe lading Iphone4 binnen. Die lading bestaat uit hoofdzakelijk 16GB en 3 32GB, de gelukkige voor die 32GB zijn degene die gereserveerd hebben, of cours... Volgende lading onbekend, al zou die tegen eind september toch al geweest moeten zijn!
Blijven gaan jongens! |
|
|||
|
|||
Ze kunnen maar zorgen dat ik wel effectief mijn 32GB begin volgende week kan gaan halen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik begin al op de site van mobistar te refreshen en dan geven ze mijn voorschot maar terug. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld: ze hebben helemaal niets! er is niets binnengekomen en ze verwachten ook niet dat er snel wat binnenkomt!
Ik weet niet hoe mensen aan de informatie komen 'dat er een grote lading is binnengekomen'. Voorlopig zit er niets anders op dan wachten.. |
|
|||
|
|||
is die grote lading 16GB alleen voor gereserveerden of zijn er genoeg dat je ze ook zonder reservatie kunt gaan halen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
had het net gezien, je vorige bericht was nog niet gepost toen ik het mijne aan het posten was ;-)
|
|
|||
|
|||
Pfff, wat moet je nu nog geloven? Tegen de een zeggen ze het ene, tegen de ander het andere. Maar hopen dat ie er toch volgende week is hoor... Wordt er moe van :S
|
|
|||
|
|||
Mja ze zeiden tegen mij dat er een hele hoop 16GB waren binnengekomen. Stelden zelfs voor of ik geen 32GB wou wisselen tegen 16GB omdat die er genoeg waren. Misschien waren er zodanig veel reserveringen dat die allemaal de deur al uit waren aan die mensen...
Reserveren is dan de boodschap zeker? Ik wacht nog lekker verder op mijn 32GB |
|
|||
|
|||
Mja, ik heb altijd pech als ik iets reserveer.
Laatst bestel ik een laptop. Na 3 weken wachten kreeg ik te horen dat ie niet meer leverbaar was... Laat me nu voor een keer eens geluk hebben, laat hem volgende week binnen zijn. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
Mediamarkt Hasselt | Sjord | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-09-10 15:27 |
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT | Duveldg | Chat en geruchten | 7 | 11-08-10 13:17 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|