//

GO FOR mediamarkt

GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, vond het zelf nu ook wel raar. Ze hadden dan toch op z'n minst 10 32GB toestellen moeten gekregen hebben... Moet morgen in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 26-08-10, 20:24
GigaBowser007 GigaBowser007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Ja, vond het zelf nu ook wel raar. Ze hadden dan toch op z'n minst 10 32GB toestellen moeten gekregen hebben...

Moet morgen in de voormiddag herexamen gaan afleggen. Zal erna is even binnenspringen en horen hoe het zit.
En met een beetje geluk ligt mijn bestelling klaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 26-08-10, 20:24
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toet1 Bekijk bericht
Zat er ook al over te denken om te bellen.. Alleen is het vanuit NL nogal duur Zou je de nieuwe info als je gebeld hebt hier kunnen posten? Scheelt mij weer een duur telefoontje
Wat een klets... Heb bellen naar Belgie is niet duur. Zelf niet vanaf een mobiel. Kijk het is niet het goedkoopste, maar je gaat een toestel van 600+, danwel 700+ kopen. Das dus een investering van, pak m beet, als je heel zwaar tekeer gaat met bellen, van 5 euro?! Waar heb je het over...
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #183  
Oud 26-08-10, 20:34
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Haha das waar Maar toch, elke euro die je bespaart.. is er eentje meer om een iPhone van te kopen
  #184  
Oud 26-08-10, 22:49
sossis2000 sossis2000 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik zit bij een klant in de vm, maar zodra ik daar weg ben bel ik even en zet ik hier iets op het forum...
  #185  
Oud 27-08-10, 09:58
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Bij welke mediamarkt maak ik het meeste kans om een iphone 4 te bemachtigen?
  #186  
Oud 27-08-10, 10:10
Rocco1979 Rocco1979 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb gisteren mijn iPhone 4 16Gb. bij Mediamarkt in Roeselare gehaald. Was wel 1,5 uur rijden vanuit Nederland, maar het was de moeite.

Ik las hier afgelopen dinsdag op het forum dat men daar een levering die dag had ontvangen. Meteen hier naartoe gemaild en 1 apart laten leggen. Geen reservaties met aanbetalingen, hogere verkoopprijzen, of verplichte aankoop van aanverwante producten!

Ik had tevens in Antwerpen geïnformeerd, maar hier werkt men met reservaties en aanbetalingen. Waarvan men er ondertussen 40 heeft.

Gewoon even rondmailen, bellen heeft meestal weinig zin.....
  #187  
Oud 27-08-10, 10:32
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Oke thanks ga ik doen
  #188  
Oud 27-08-10, 14:59
sossis2000 sossis2000 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb zonet naar MM Antwerpen gebeld en ze hebben mij zelfs niet doorverbonden naar de iPhone verantwoordelijke.

Ze had het volgens mij nog al moeten zeggen want ze dreunde het nogal snel op:

Neen wij hebben geen levering gehad
Neen wij weten niet wanneer we wel een ontvangen maar pas 1 dag voor de levering komt
Ja er zijn andere Media markten die deze week al een levering hebben ontvangen.

heel spijtig... maar volgende week is er weer een week
  #189  
Oud 27-08-10, 15:07
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Ze zijn zeer onvriendelijk daaro heb gistern ook gebeld, kreeg bijna dezelfde reactie.
  #190  
Oud 27-08-10, 15:17
sossis2000 sossis2000 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chacho Bekijk bericht
Ze zijn zeer onvriendelijk daaro heb gistern ook gebeld, kreeg bijna dezelfde reactie.
Zo onvriendelijk vond ik ze niet. Het zal ervan afhangen wie je juist aan de lijn krijgt en hoe vaak die dit het afgelopen uur al moeten zeggen hebben. Ik begrijp dat wel ze...

ze zeggen 'wij contacteren u' en dan hebde van die rare kwieten die elke dag bellen of ze al iets weten .

Om nog maar te zwijgen van al die (domme) boze mensen die verwacht hadden hem al gedacht hadden om hem te krijgen.

Dat gevoel had ik ook heel hard toen ik hem ging bestellen. Van zodra dat ze merken dat je een redelijk persoon bent die eigenlijk al wel op de hoogte is en gewoon een reservering wil maken was dat ne zeer sympatieke kerel .
  #191  
Oud 27-08-10, 15:34
sjoerd86 sjoerd86 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Stonden er gister nog 49 op de lijst voor de 16gb.
  #192  
Oud 27-08-10, 16:49
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossis2000 Bekijk bericht
Zo onvriendelijk vond ik ze niet. Het zal ervan afhangen wie je juist aan de lijn krijgt en hoe vaak die dit het afgelopen uur al moeten zeggen hebben. Ik begrijp dat wel ze...

ze zeggen 'wij contacteren u' en dan hebde van die rare kwieten die elke dag bellen of ze al iets weten .

Om nog maar te zwijgen van al die (domme) boze mensen die verwacht hadden hem al gedacht hadden om hem te krijgen.

Dat gevoel had ik ook heel hard toen ik hem ging bestellen. Van zodra dat ze merken dat je een redelijk persoon bent die eigenlijk al wel op de hoogte is en gewoon een reservering wil maken was dat ne zeer sympatieke kerel .

DAt geloof ik graag, ligt er natuurlijk net aan wie je aan de lin hebt.
  #193  
Oud 27-08-10, 17:37
GigaBowser007 GigaBowser007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Pfff, kan er niet meer aan uit...
Er moet deze week dan toch een levering zijn geweest dan, want er is "zogezegd" ook nog iemand naar MM Antwerpen geweest om een iPhone te reserveren en die staat 5de zegt ie. En hij zegt net dat het voor de 16GB versie is... :S
  #194  
Oud 27-08-10, 17:45
sossis2000 sossis2000 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GigaBowser007 Bekijk bericht
Pfff, kan er niet meer aan uit...
Er moet deze week dan toch een levering zijn geweest dan, want er is "zogezegd" ook nog iemand naar MM Antwerpen geweest om een iPhone te reserveren en die staat 5de zegt ie. En hij zegt net dat het voor de 16GB versie is... :S
Vind ik een zeer vreemd verhaal, vermits hier een paar lijnen hierboven gewag gemaakt wordt van een 49ste plaats en vermits er niemand hier (of op het 9lives forum) een heeft ontvangen.

Het is mij opgevallen dat die persoon om dat te posten speciaal een account heeft gemaakt op 9lives. Niet dat dat iets uitmaakt, van mij mag die posten wat die wil... maar ik mag dan uiteraard geloven wat ik wil.

En er is volgens mij deze week geen levering geweest van iPhones in MM Antwerpen. Tenzij ze echt hun lijst hebben weggegooid en gewoon een nieuwe zijn begonnen .
  #195  
Oud 27-08-10, 22:34
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossis2000 Bekijk bericht
Vind ik een zeer vreemd verhaal, vermits hier een paar lijnen hierboven gewag gemaakt wordt van een 49ste plaats en vermits er niemand hier (of op het 9lives forum) een heeft ontvangen.

Het is mij opgevallen dat die persoon om dat te posten speciaal een account heeft gemaakt op 9lives. Niet dat dat iets uitmaakt, van mij mag die posten wat die wil... maar ik mag dan uiteraard geloven wat ik wil.

En er is volgens mij deze week geen levering geweest van iPhones in MM Antwerpen. Tenzij ze echt hun lijst hebben weggegooid en gewoon een nieuwe zijn begonnen .

IK heb ook begrepen dat een kennis van mij van de week een iphone 4 heeft gekocht bij mm in Antwerpen. Raar toch? Ik geloof er niets van maaar ja het zou natuurlijk kunnen.
  #196  
Oud 27-08-10, 23:21
hansinderen hansinderen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chacho Bekijk bericht
IK heb ook begrepen dat een kennis van mij van de week een iphone 4 heeft gekocht bij mm in Antwerpen. Raar toch? Ik geloof er niets van maaar ja het zou natuurlijk kunnen.
morgenvroeg ga ik naar de media markt @ keyserlei toe, laat daarna weten wat hun status daar inmiddels is.
  #197  
Oud 28-08-10, 01:25
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Heel graag! Ik heb geen idee welke positie ik op de wachtlijst sta.. Ik wacht ondertussen zo'n 12 dagen..
Van de week een e-mail gestuurd met de vraag of er meer nieuws te verkrijgen is over de leveringstijd en op welke plaats ik op de wachtlijst sta.. Maar ik heb na 4 dagen nog geen antwoord.. Vermoedelijk negeren ze mijn e-mail.

Dat er mensen zijn geweest die er 1 hebben kunnen kopen afgelopen weken geloof ik helemaal niets van.. Tenzij ze de boel oplichten bij de MM, maar daar geloof ik ook niet zo in..

Ben wel benieuwd of je iets interessants los weet te krijgen!
  #198  
Oud 28-08-10, 15:21
sjoerd86 sjoerd86 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chacho Bekijk bericht
IK heb ook begrepen dat een kennis van mij van de week een iphone 4 heeft gekocht bij mm in Antwerpen. Raar toch? Ik geloof er niets van maaar ja het zou natuurlijk kunnen.
Dat is natuurlijk larikoek. Ik ben er donderdag geweest en om twaalf uur smiddags waren er nog 49 wachtende voor mij voor de 16 gb.
Dit heeft de verkoper tijdens mijn bestelling specifiek opgenoemd om te zorgen dat ik ook echt bewust was van de wachtrij.
  #199  
Oud 28-08-10, 22:41
kcij kcij is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

gister en vandaag heel antwerpen centrum afgestruind naar iphone 4 maar helemaal nergens te krijgen.. ook overal het zelfde antwoord... we weten niet wanneer we een levering krijgen, en als we een levering krijgen dan zijn het er vaak niet veel...
jammer... maar toch een leuk weekend antwerpen gehad
  #200  
Oud 28-08-10, 23:03
Rocco1979 Rocco1979 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Dat idee had ik ook de afgelopen 4 weken. Aangezien ik weigerde een iPhone 4 via T-Mobile te halen hier in Nederland, ivm simlock en de verplichting tot nieuw abonnement of verlenging. Daarom mijn heil gezocht in Belgie. Hier bleek hij de voorbije en komende weken beperkt beschikbaar in de winkels nabij de Belgische-grens. Daarom ben ik wat verder wisten kijken en gevonden... Als men de reacties van andere forum-volgers kort bijhoudt, loopt men snel tot de mogelijkheid tot de aanschaf van een iPhone 4. Zonder wachtlijsten of andere verplichtingen. Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediamarkt iphone miicker Chat en geruchten 7 12-05-11 17:12
Mediamarkt Hasselt Sjord Koopinformatie Nederland 3 16-09-10 15:27
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT Duveldg Chat en geruchten 7 11-08-10 13:17
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen reepke Orange 2 11-08-10 12:34
Iphone Mediamarkt Nederland Theofiel Koopinformatie Nederland 2 11-10-09 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.